Brak wysokich obrotów w VR6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

spider_20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr cze 21, 2006 19:47
Lokalizacja: Koszalin

Brak wysokich obrotów w VR6

Post autor: spider_20 » śr cze 21, 2006 20:19

Witam! W Passacie VR6 2.8 91r. przez pierwsze 2 minuty od zapalenia jest wszystko idealnie ( sa wysokie i niskie obroty), ale juz po dwoch minutach sa tylko niskie obroty. Wymiana pompki paliwowej nic nie pomogła, cały uklad paliwowy jest sprawny. W czym tkwi problem????????????????????????



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » śr cze 21, 2006 20:37

spider_20 a co na to VAG ??
Czy nie byłeś jeszcze ??


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr cze 21, 2006 20:53

czyi wszystko jest ok jak silnik jest zimny? czy niezaleznie po odpaleniu przez ten okres ? sprawdził bym po kolei czujniki temperatury jeszcze jedno nie opisałeś dokładnie czy gasnie ci sam kiedy mu depniesz? opisz dokładnie



spider_20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr cze 21, 2006 19:47
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: spider_20 » śr cze 21, 2006 21:57

niezależnie od temperatury traci wysokie obroty i sa tylko niskie po dwoch minutach pracy silnika, ale potrafi czasami sam zgasnac bez dodawania gazu i czasami ciezko pali, sprawdzalem takze przyplywomierz i jest sprawny, czy moze to byc uszkodzon kaseta? i jak to sprawdzic?



Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » pt cze 23, 2006 13:41

a zobacz czy sie wtedy przepustnica do końca otwiera... bo sie czasem zdarza, że tam w tą ośke na której ona sie obraca wejdzie jakiś brud i jakl sie lekko rozgrzeje to się zaciera jakby i nie idzie dalej...



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 23, 2006 17:34

Kocioł DCG, tam chyba niema gaznika to VR6 :bajer:



Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » pt cze 23, 2006 18:16

a czy ja coś mówie o gaźniku ??? miałem taki przypadek na jednopunkcie, że obroty powyżej 1000 !!!! nie chciały wejść jak sie rozgrzało, zgasiło a po chwili znów odpaliło i była to wina brudu tam w tej ośce na której jest przepustnica, troche oleju silnikowego w strzykawke i po problemie, a ile razy pompe paliwa wyciągaliśmy, kable, kopułkę i inne pierdoły podmienialiśmy a to głupi brud na ośce przepustnicy

[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 18:17 ]
o ale tu cenzura :D



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 23, 2006 18:17

Kocioł DCG, ale tam chyba niejest jednopunkt ani gaznik



Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » pt cze 23, 2006 18:31

a przepustnica chyba jest nie??? no chyba, że sie nie znam



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » sob cze 24, 2006 02:06

Kocioł DCG pisze:a przepustnica chyba jest nie??? no chyba, że sie nie znam
hehe:) pewnie jest, ale watpie zyby to bylo przyczyna, szczegolnie ze na zimno jest ok...

W czym tkwi problem????????????????????????
juz ci mowie - cos jest zepsute :P

z doswiadczenia wiem, ze wiekszosc dupereli jest 3 razy drozsza niz do zwyklego silnika... dlatego polecil bym zainwestowac pare groszy i zdiagnozowac usterke, naswietlic troche temat i wymienic zepsuta czesc...

ja ze swojej strony obstawial bym czujnik temperatury, 88pln w intercarsie bodaj, jednakze jesli nie bedzie to to, to umoczysz troche kaski, wiec decyzje pozostawiam tobie...

uklad dolotowy mozna obejrzec, jednakze jesli wszystko na zimno jest ok, to bym go nie podejrzewal...
analogicznie paliwowy...

wyglada ze jakis czujnik daje zle wskazania i komp albo sie przelacza na awaryjny, albo glupieje i zle ustawia dawke...

VAG !! :P



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob cze 24, 2006 08:03

odepnij sonde lambda i sprawdz czy nie zacznie jezdzic.. jak sie naprawi to ja wymien


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » sob cze 24, 2006 10:11

malolat pisze:
Kocioł DCG pisze:a przepustnica chyba jest nie??? no chyba, że sie nie znam
hehe:) pewnie jest, ale watpie zyby to bylo przyczyna, szczegolnie ze na zimno jest ok...
No właśnie u mnie na zimnym też chodziło dobrze a po przejażdżce np 2 km i zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika już była kaplica i przepustnica była bankowo temu winna

[ Dodano: Sob Cze 24, 2006 10:12 ]
tylko w moim przypadku nie trzeba było adaptować przepustnicy,wszystko chodziło jak trzeba



spider_20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr cze 21, 2006 19:47
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: spider_20 » sob cze 24, 2006 23:09

siemanko. dzieki wszystkim za rady! sprawdzalem juz wszystko i niby jest ok jest jedno pewne traci iskre. kopulka palec kable i swiece nuwelaski uwiezcie mi zgupialem. byl diagnozowany i nic bo ten 91r jest na kodach blyskowych. pozdrawiam i dzieki! corvax76



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz cze 25, 2006 00:10

no raczej iskry nie traci jak na zimnym jest wszystko ok. sonda, albo czujniki temp silnika badz powietrza, ale raczej wody



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości