mkII czrny dym szarpie i nie jedzie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kroko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt sty 11, 2005 01:35
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

mkII czrny dym szarpie i nie jedzie

Post autor: kroko » czw cze 22, 2006 05:42

Witam. mam problem z moim kochanym autkiem. jak go odpalam i jest zimne to chodzi jakby nie na wszystkie gary i strasznie kopci na czarno. wymienilem kable wn swiece filtry i tylko troche sie polepszylo a takto jest to samo. co to moze byc??? aha dodam ze bardzo duzo paliwa zaczal palic. mkII 1.8 rp
pozdrawiam


grzeczne dziewczynki ida do nieba a niegrzeczne tam gdzie chca;)

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw cze 22, 2006 08:30

kroko pisze:Witam. mam problem z moim kochanym autkiem.
A jaki masz tam silnik w tym autku?



Awatar użytkownika
puniek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 12:29
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: puniek » czw cze 22, 2006 10:26

kroko pisze:mkII 1.8 rp
bongo, na końcy jest napisane. Pozdr.


Pamiętaj: pomoc = punkt. Pozdrowienia!

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » czw cze 22, 2006 10:45

Rp to silnik gaźnikowy tak?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw cze 22, 2006 10:55

kroko pisze:Witam. mam problem z moim kochanym autkiem. jak go odpalam i jest zimne to chodzi jakby nie na wszystkie gary i strasznie kopci na czarno. wymienilem kable wn swiece filtry i tylko troche sie polepszylo a takto jest to samo. co to moze byc??? aha dodam ze bardzo duzo paliwa zaczal palic. mkII 1.8 rp
pozdrawiam
Na 99,9 % sonda lambda, masz wszystkie standartowe objawy padniętej sondy , pewnie dostała zwracie do masy. Ale zanim zabierzesz sie za wymiane, warto sprawdzić samą sonde na oscyloskopie lub szybkim miernikiem żeby miec pewność na 100%.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » czw cze 22, 2006 10:56

sorry pomyliłem myslałem cały czas o RF :P



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw cze 22, 2006 11:00

Acha i jeszcze jedno : domyślam sie że nie masz instalacji LPG i wszystkie te objawy dotyczą benzyny , bo jesli masz LPG to może byc jeszcze cos innego.

I jeszcze jakbys już zdecydował sie na wymiane sondy jakby okazała sie walnieta , to po wymianie zdejmij kleme z akumulatora na chwile żeby skasowac błędy w komputerze (ECU)

[ Dodano: Czw Cze 22, 2006 11:07 ]
kroko, dopisz do swojego profilu że masz silnik RP , bedzie to odrazu widoczne i koledzy bedą odrazu widzieli o jaki silnik chodzi.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

kroko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt sty 11, 2005 01:35
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: kroko » czw cze 22, 2006 15:16

dzieki wszystkim za odpowiedz zaraz pojade sprawdzic sonde. a gazu w aucie nie mam i nie bede mial bo nie mam do tego ustrojstwa przekonania :) pozdrawiam


grzeczne dziewczynki ida do nieba a niegrzeczne tam gdzie chca;)

Awatar użytkownika
puniek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 12:29
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: puniek » pt cze 23, 2006 15:36

Może najpierw zresetować kompa?


Pamiętaj: pomoc = punkt. Pozdrowienia!

kroko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt sty 11, 2005 01:35
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: kroko » sob cze 24, 2006 05:56

no i wlasnie zresetowalem kompa i auto zaczelo jezdzic jak dawniej a nawet nie woiem czy lepiej :) dzieki wszystkim... :) pozdrawiam


grzeczne dziewczynki ida do nieba a niegrzeczne tam gdzie chca;)

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob cze 24, 2006 12:43

kroko pisze:no i wlasnie zresetowalem kompa i auto zaczelo jezdzic jak dawniej a nawet nie woiem czy lepiej dzieki wszystkim... pozdrawiam
No i fajnie, że autko odżyło! Po tym resecie obserwuj czy te same objawy nie pojawią się znowu za jakiś czas, jeżli znowu bedzie to samo to koniecznie sprawdź sondę!
Pozdrawiam!


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob cze 24, 2006 13:59

kroko pisze:no i wlasnie zresetowalem kompa i auto zaczelo jezdzic jak dawniej a nawet nie woiem czy lepiej :)
Usunołeś objaw ale nie przyczyne problemu. Samym resetem tego nie naprawisz, skoro mieszanka paliwowa była nieprawidłowa to wynikało to z jakiejś przycyzny np. uszkodzona sonda lambda.


=-Pinhead-=

kroko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt sty 11, 2005 01:35
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: kroko » ndz cze 25, 2006 08:34

no ale dwa dni juz jezdze i bleda w kompie nie ma wiec narazie gites
;0 pozdrawiam


grzeczne dziewczynki ida do nieba a niegrzeczne tam gdzie chca;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 161 gości