moj mk3 szarpie i przerywa przy wysokich obrotach pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

moj mk3 szarpie i przerywa przy wysokich obrotach pomocy

Post autor: skater16 » pt cze 23, 2006 10:55

Siemka pisalem juz conieco o tym wczesniej ale nie uzyskalem zadnej pomocy wiec chcialbym ponowic swoja prosbe o pomoc i porady.
Przedstawia sie to tak : kupilem auteczko jezdzilem wszytsko bylo jak najbardziej ok nic sie z nim nie dzialo do mometu kiedy to wyjezdzilem praliwo prawie do konca auto zaczelo wariowac przerywac i szarpac od okolo 2,5 tys obrotow w zwyz i bardzo slabo rozpedzac sie pojechalem na stacje zalalem ale probolem byl nadal aktywny wymienilem filtr paliwa swiece przewodu wyjalem i wyczyscilem pompe ktora jest sprawna jak najbardziej kupilem plyn ktory dolewa sie do paliwa do czysczenia wtruyskow i ukladu paliwowego zaaplikowalem go do pelnego baku paliwa ale auto nadal zachowuje sie tak samo czyli szarpie i przerywa dziwi mnie tylko to ze raz szarpie i przerywa a raz przez jakies kilka chwil jest dobrze daje gazu opor auuto idzie jak burza a za chwile przy 2,5 tys obrotow ponownie szarpie i przerywa mowimy teraz o mk3 2,0 gti pomocy prosze


gorylek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt cze 23, 2006 13:02

skoro długo jezdziłes z niskim stanem paliwa podejrzewan że może pompa paliwa siadać pomału



Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » pt cze 23, 2006 13:19

dziejo, Dobrze prawisz - mi potrafi nawet auto zgasnąć a potem jak pompa nagle zassie to odpala się z rozpędu - "na pych" :jezor:


Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]

skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

nie to nie pompa

Post autor: skater16 » pt cze 23, 2006 13:23

nie nie panowie to nie pompa z niskim stanem paliwa bylo jezdzone tylko raz i wtedy sie to zaczelo robic ale od kolegi od takiego samego mk3 przekladalismy pompe i dzialo sie to samo :(


gorylek

wara99

Post autor: wara99 » pt cze 23, 2006 17:55

co kolega wstydzi sie ozo



sis77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr cze 14, 2006 12:40
Lokalizacja: JASŁO

ODP.

Post autor: sis77 » pt cze 23, 2006 18:46

Moze czujnik Halla ci zaczyna nawalac ?-- ja mialem podobny przypadek zaczeło sie tak jak opisujesz -- pozniej zaczoł sam gasnac obojetnie czy byłl zimny silnik czy cieply.

auto mam dopiero rok nieznam sie z abardzo -- wiec tylko spekuluje



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt cze 23, 2006 19:01

przekladalismy pompe i dzialo sie to samo
to co innego



skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

:(

Post autor: skater16 » pt cze 23, 2006 22:02

niewiem doradzcie gdzie jeszcze szukac przyczyny i co wymienic nie chce by moj mk3 swierzo kupiony byl chory i nie jezdzil



Ad: Wara nie nie wstydze sie tak napisalem ale juz poprawka wniesiona i jest ok pozdrawiam

[ Dodano: 23 Cze 2006 22:57 ]
nie mowcie ze skonczony jest ten temat bo sie z lekka podlamuje poradzcie cos nikt z was nie spotkal sie z takim czym lub tez nie slyszal nigdy o takim ewenemencie jak moj :( :otepienie: :majkel:


gorylek

vpil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: Golf 7
Silnik: Czca

Post autor: vpil » pt cze 23, 2006 23:11

Witam.

Panowie przecież nigdzie nie jest zabronione jeżdżenie z niskim poziomem paliwa. To że pompa czasami zaciągnie trochę powietrza to nic się jej nie stanie, a syfy w baku osadzają się na dnie zbiornika i czy jest dużo paliwka czy mało to nie ma znaczenia bo pompa zawsze zaciąga paliwo z najniższego punktu w zbiorniku. Rezerwa to jest tylko informacja dla kierowcy, że kończy się fuel.
Mój szwagier tankuje auto do pełna tylko raz w roku jak jedzie na wczasy, tak to przez cały rok jeździ na rezerwie albo tuż przed rezerwą. I tak sobie już śmiga osiem lat, przebieg ma około 100tyś km i z pompą nie miał żadnych kłopotów.
Myślę, że był to zbieg okoliczności z tym brakiem paliwa, a problem może być gdzie indziej np z ukł zapłonowym(kopułka ,palec,cewka, czujnik Halla).


Pozdrawiam.



skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

Post autor: skater16 » pt cze 23, 2006 23:29

ooooo i juz cos jakas konkretna opowiedz

[ Dodano: 24 Cze 2006 09:11 ]
siemka no podajcie jeszcze kilka prawdopoobnych przyczyn zebym wydal jeszcze troche kasy ktorej i tak juz nie mam a z autem bedzie nadal dzialo sie to samo ;) :hehe:


gorylek

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn cze 26, 2006 00:24

A może masz coś z zapłonem a raczej z aparatem:)Może to nie ma wspólnego z pompką - moze taki dziwny przypadek. Musiałbyś jechać na Vaga albo innego kompa. Może to TPS. A może kat. ci umarł - chociaż watpie bo on muli przy wysokich obrotach ale bardziej "płynnie". A filtr paliwa sprawdzałeś????może gdzieś ciągnie lewe powietrze????:)OJ TRZEBA SIĘ NASZUKAĆ



skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

:(

Post autor: skater16 » pn cze 26, 2006 22:09

filtr paliwa wymieniony a lewe powietrze jesli tak to gdzie moze on je lapac ?? kur** juz nie mam sily do tego auta :(


gorylek

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn cze 26, 2006 22:47

Lewe powietrze może łapać spod: przepustnicy, kolektora jak również spod regulatora ciśnienia paliwa - ale wtedy mule byłoby raczej od najniższych obrotów. JEDŹ NA VAGA!Ale musze się zgodzić że ten silnik jest porypany.



skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

Post autor: skater16 » pn cze 26, 2006 23:09

jak porypany nie rozumiem o co koledze chodzi silnik 2,0 ma w sobe cos nie tak ?? hmmm ??

[ Dodano: 27 Cze 2006 10:09 ]
:( i wlasnie poraz drugi tak sao skonczyl sie moj post z prosba o rady no nic zkoda trzeba radzic sobie samemu pozdrawiam wszytskich :smoke:


gorylek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości