Panowie
Szukajka mi nie pomogła, może Wy coś doradzicie
Dzisiaj wysiadłem z auta stając w niedozwolonym do parkowania miejscu, włączyłem awaryjne, wyciągnąłem kluczyk...a silnik wciąż chodził
Nie bardzo rozumiem czy to normalna sprawa, bo wygląda raczej jak anomalia
Przy wyłączonym silniku, włączenie samych awaryjnych powoduje zapalenie kontrolek oraz odpalenie wskaźników temperatury oraz poziomu paliwa....
golf 3, rocznik 93 oryginalnie AAM swapnięty tydzien temu na ABS, plus zmiana manetek od kierunków oraz zmiana licznika na model z obrotomierzem, wczesniej nie przypominam sobie czy takie sytuacje miały miejsce, raczej nie...
[mk3 zasilanie oraz światła awaryjne]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przypuszczam, że pomylone zostały jakieś kable przy montażu tych manetek. Trzeba by to na spokojnie ze schematem w ręce rozgryzać. Widać kabel którym ma iść plus po stacyjce do zasilania wtrysku został podłączony nie do tego co trzeba. Jakoś pod kierunki lub włącznik waryjnych.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
przypuszczam, że tak właśnie jest... dodatkowy feler to podświetlanie licznika...
po odpaleniu świeci silnie, jasno, a potem po chwili robi się ledwo widoczne...i w nocy jade już nie widząc prędkości
coś musiał pokręcić,
w przyszłym tyg wybieram sie do mechaniora z wielką gębą...
póki co punkcik dla Ciebie
pozdro
po odpaleniu świeci silnie, jasno, a potem po chwili robi się ledwo widoczne...i w nocy jade już nie widząc prędkości
coś musiał pokręcić,
w przyszłym tyg wybieram sie do mechaniora z wielką gębą...
póki co punkcik dla Ciebie
pozdro
Moim zdaniem wygląda to na zwarcie na wiązce dochodzącej do kolumny. Wtyczki są zrobione tak, że nie da się nić źle podłączyć, każda pasuje tylko w jedno miejsce. Wszystkie te kable schodzą się ze sobą pod licznikiem więc może przy swapowaniu uszkodzona zostałą gdzieś izolacja.
Proponuję ściągnąć obudowę kolumny kierowniczej, dolny plastik i wyciągnąć licznik, wtedy wszystko ładnie widać i można sprawdzić jakość kabli i połączeń.
Proponuję ściągnąć obudowę kolumny kierowniczej, dolny plastik i wyciągnąć licznik, wtedy wszystko ładnie widać i można sprawdzić jakość kabli i połączeń.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 324 gości