[mk3 zasilanie oraz światła awaryjne]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tryvial
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob mar 11, 2006 15:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[mk3 zasilanie oraz światła awaryjne]

Post autor: tryvial » czw cze 22, 2006 22:27

Panowie

Szukajka mi nie pomogła, może Wy coś doradzicie

Dzisiaj wysiadłem z auta stając w niedozwolonym do parkowania miejscu, włączyłem awaryjne, wyciągnąłem kluczyk...a silnik wciąż chodził :-)
Nie bardzo rozumiem czy to normalna sprawa, bo wygląda raczej jak anomalia :D
Przy wyłączonym silniku, włączenie samych awaryjnych powoduje zapalenie kontrolek oraz odpalenie wskaźników temperatury oraz poziomu paliwa....

golf 3, rocznik 93 oryginalnie AAM swapnięty tydzien temu na ABS, plus zmiana manetek od kierunków oraz zmiana licznika na model z obrotomierzem, wczesniej nie przypominam sobie czy takie sytuacje miały miejsce, raczej nie...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 22, 2006 22:52

przypuszczam, że pomylone zostały jakieś kable przy montażu tych manetek. Trzeba by to na spokojnie ze schematem w ręce rozgryzać. Widać kabel którym ma iść plus po stacyjce do zasilania wtrysku został podłączony nie do tego co trzeba. Jakoś pod kierunki lub włącznik waryjnych.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tryvial
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob mar 11, 2006 15:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: tryvial » czw cze 22, 2006 23:06

przypuszczam, że tak właśnie jest... dodatkowy feler to podświetlanie licznika...
po odpaleniu świeci silnie, jasno, a potem po chwili robi się ledwo widoczne...i w nocy jade już nie widząc prędkości

coś musiał pokręcić,

w przyszłym tyg wybieram sie do mechaniora z wielką gębą...

póki co punkcik dla Ciebie :P

pozdro



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt cze 23, 2006 07:52

Moim zdaniem wygląda to na zwarcie na wiązce dochodzącej do kolumny. Wtyczki są zrobione tak, że nie da się nić źle podłączyć, każda pasuje tylko w jedno miejsce. Wszystkie te kable schodzą się ze sobą pod licznikiem więc może przy swapowaniu uszkodzona zostałą gdzieś izolacja.

Proponuję ściągnąć obudowę kolumny kierowniczej, dolny plastik i wyciągnąć licznik, wtedy wszystko ładnie widać i można sprawdzić jakość kabli i połączeń.



tryvial
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob mar 11, 2006 15:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: tryvial » pt cze 23, 2006 10:35

thanx, sprawdzę trop



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt cze 23, 2006 17:51

no masz przeciez do mnie przyjechac z tym :jezor:



tryvial
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob mar 11, 2006 15:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: tryvial » pt cze 23, 2006 18:35

już teraz wiem :P wcześniej jeszcze nie rozmawialiśmy o tej" przypadłości" ;P



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 443 gości