[mk2]Słabe hamulce zaraz po odpaleniu!! pomocy!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

[mk2]Słabe hamulce zaraz po odpaleniu!! pomocy!!

Post autor: kawowy19 » wt cze 20, 2006 13:46

Witam!! No więc mam taki problem ze rano zapale moje MK2 i chce zahamować to jakby nie było hamulców. NIe wiem co jest grane. Po chwili pracy silnika wszystko wraca do normy.
to tak jakby serwo nie miało ciśnienia a po chwili sie zagrzeje silnik troche i jest, nie wiem nie mam zielnoego pojecia co to moze być!!
Pomóżcie to pompa czy serwo? Mój golf nie ma ABSu. Dodam że ostatnio wymieniałem tarcze i klocki z przodu oraz szczęki z tyłu. Pomożcie!! POZdrawiam

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 13:52 ]
a może po prostu klocki musza słapac jakąś temp hmmm?
bo z tym cisnienniem w serwie to napisałem bo nie wiem co to moze być
Ostatnio zmieniony śr cze 21, 2006 18:21 przez kawowy19, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 20, 2006 13:56

ogólnie ham są sprawne > sprwdz na zgaszonym silniku jakimasz skok pedału ham jezeli miękki to nie zaszkodzi odpowietrzyc a po drugie wejdz w szukajke ostatnio było na ten temat sporo



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt cze 20, 2006 14:59

kawowy19 pisze:to tak jakby serwo nie miało ciśnienia
A jak trzymając nogę na wciśnientym hamulcu odpalisz auto to pedał opada?
Pooglądaj też przewód podciśnieniowy do serwa


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt cze 20, 2006 15:43

oka dziś jeszcze to sprawdze
a przy okazji co to moge miec z recznymn ze on praktycznie nie działa i cieżko go zaciągnąć? myśle ze moze linki wyciagniete ale moze coś innego?

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 19:45 ]
sprzawdziłem i pedał opada takze serwo jest według waszej metody sprawne
przewodu zapomniałem zobaczyć ale to jeszcze sprawdze
i jesli przewody bedą OK to co wtedy?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 20, 2006 20:29

jesli chodzi o ręczny jestem pewny na 100% że nie złozyłeś tego prawidłowo skąd te przypuszczenia? otóz w felicji wymieniałemwszystko z tyłu szczęki super bębny równiez i co? po złozeniu wszystkiego do qpy próba zdiwienie było poniewaz owszem chamował ręczny ale jakby go wcale nie było i znowu rozbiórka najlepiej we dwójke robić takie cos więc jak zdejmiesz bęben od góry po lewej stronie na pionowej spręzynie jest tam cos w rodzaju klina który w zasadzie nie jest zamocowany do niczego 3ma sie na takim ograniczniku wystarczy go lekko opuscic stukajac młoteczkiem w dół isparwa załatwina wtedy szczeki na samoregulatorze sie bardziej rozpręzaja musisz zrobić to z umiarem poniewaz nie załozysz bębna POWODZENIA

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 20:32 ]
I TO MOżE BYć POWóD miekkiego pedału hamulca poprostu po naciśnieciu pedału szczęki za mocno sie rozpieraja a co za tym idzie miejszer cisnienie sie twozy



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » śr cze 21, 2006 12:24

o ile mi wiadomo to ten klin sam reguluje sobie wysokość trzymając sie na sprężynie
no i zawsze myślełm ze ten klin to jest ten cały samoregulator
kur... teraz to już nic nie wiem.
zobacze co tam z tyłu jest grane...



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr cze 21, 2006 15:48

Witam na sam początek to sprawdz czy linki chodzą Ci letko bo jak załozyłeś nowe szczękito linki od ręcznego ustawiły sie troszke w innej pozycj i mogą sie klinować tak zwykle bywa jak linki są troche podrdzewiałe w środku bębna co do temperatury to masz racje tak bywa , tylko tu chodzi o tęperature tłumnika bo on troszke ogrzewa linki i wtedy mogą troche popuścić

[ Dodano: 21 Cze 2006 16:04 ]
Albo masz zatkany otworek odpowietrzający w korku zbiornika płynu i robi Ci podciśnienie i zasysa powietrze koło pierścienia uszczelniającego pompy chamulcowej



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » śr cze 21, 2006 16:29

miś fazi, przecież chodzi mi ze hamując na zimnym silniku hamulcem normnlanym nie ręcznym :P hehe ale dzięki za porade sprawdze te linki dziś jak znajde czasu troche

dziejo, ja nie pisałem że mam miekki pedał hamulca:P a z tym klinem to przecież on sam sie ustawia w zależności jak szczęki są rozwarte co?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr cze 21, 2006 17:24

Nie chodzi o chamowanie ręcznym tylko o to ze jak zaciągniesz ręczny a potem spuścisz to jak linki sie blokuja to chamulec zasadniczy daje szkołe



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » śr cze 21, 2006 23:54

więc tak ręcznym zrobiłem ;) ustawiłem i wyregulowałem linki i jest GIT :)
ale pozostał jeszcze problem tego zimnego silnika
narazie planuje zlać stary płyn( nie wiem jak długo on jest tam zalany) wleje nowy odpowietrze i zobacze co wtedy póki co dzięki za pomoc dostajecie po punkciku ;)

[ Dodano: Sro Cze 21, 2006 23:58 ]
a jeszcze jedno pytanko
czy wszystkie MK2 maja korektor siły hamowania? bo zauważyłem że przy 5 osobach na pokładzie musze mocno w hamulec dusić aby wyhamować.
ostatnio jechałem mk2 1.3 i lekko na hamulec i ładnie hamował a u mnie tak kiepsko
może ma inną pompe czy coś?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw cze 22, 2006 09:05

powinien mieć korektor hamowania chyba że juz ktos kiedyś" go usprawniał"



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » czw cze 22, 2006 10:35

a w którym miejscu on jest zamontowany? tak mniej wiecej to sobie lookne czy jest tam czy też go nie ma już :P



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw cze 22, 2006 18:32

w mk3 jest po lewej stronie na belce patrząc od tyłu sam



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw cze 22, 2006 19:38

Tak jak powiedział kolega DZIEJO zaraz koło tulei mocowania belki i jak śróby sie w nim zapieką to są pańskie ja----a go odkręcic

[ Dodano: 22 Cze 2006 19:43 ]
Aco do tego zimnego silnika to zobacz czy zaworek zwrotny na przewodzie do serwa jest dobry to taka baryłka połowe biała a połowe czarna .Chyba ze on czasem szwankuje



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 357 gości