pompa wtryskowa 1,6D co mozna zrobic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Elektryczek

pompa wtryskowa 1,6D co mozna zrobic

Post autor: Elektryczek » ndz sty 30, 2005 19:46

Wiitam mam pytanie- czy można regenerować pompe wtryskowom? jakie są tego koszty i czy mi sie to wogóle opłaca,
mój golfik niechciał pali: nowy akmulator, świece żarowe palą OK, wtryski lały więc wymienione i wyregulowane końcówki.
na pompie wtryskowej założtyłem przeźroczyste węże no i w powrotnym zbierają sie bąble powietrza, a wężyki są raczej szczelne, samochód nie pali rano- w dzień po tym pierwszym ciężkim odpaleniu juź jest ok
czy to pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia do nowych wyregulowanych wtrysków
niewiecie jakie są koszty takiej pompy ewentualnie regeneracja- i czy niejest to tylko na jakiś czas bo np regenerowana psuje sie szybciej?
aha Golf jest z 86 roku



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz sty 30, 2005 20:16

zapomniales jeszcze napisac jaki ma przebieg auto
mozna regenerowac pompe napewno lepsze to niz kupowanie od kogos bez gwarancji
a moze ty go zle odpowietrzyles skoro masz babelki w wezyku to bardzo mozliwe ze niechce odpalic bo musi zaciagnac duzo wachy do filtra a tak pilowac na rozruszniku raczej niewolno bo sie zjara



Elektryczek

Post autor: Elektryczek » ndz sty 30, 2005 20:22

w sumie to odpowietrzyl sie sam jak go odpalilem, i jezdzilem cale popoludnie a bable pojawiaja sie zawsze jak troche postoi
auto ma jakies 350 000 przejechane :( ale wydaje mi sie ze cisnienie sprezania ma dobre bo moc jak na takiego diezla jest spoczko- na lejącuych wtryskach leciał 150 a teraz ma wieksza moc wiec na moje oko to pompa- niewiesz ile moze reneneracja kosztowac i jak sie ją przestawia- moze najpierw przestawi i zobacze jak bedzie palil



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz sty 30, 2005 21:28

jak chwile postoi to masz babelki czyli cos nie trzyma w pompie albo w filtrze paliwa ale raczej bym obstawial to drugie
niewim ile zaregeneracje pompy biora spece nigdy jeszcze nie mialem z tym do czynienia
a co do ustawiania pompy to troche jest dziabania
glownie potzrebny jest przyzad do ustawiania pompy mocowany miedzy wyjsciem z pompy tych rurek od wtryskow na srodku jhest sruba tam wkrecasz ten przyzad nastepnie poluzniasz sruby mocujace pompe i ruszasz nia na dol do gory tak aby byly wskazania tak jak podaje ksiazka
trudno to opisac bo jest troche tego a w poscie nie wyraze tego co chcialbym ci wytlumaczyc :crazy:



Elektryczek

Post autor: Elektryczek » ndz sty 30, 2005 22:47

aha czyli bez tego przyzadu niema co- wiec daje spokoj, pojade do jakiegos znachora :)
a niejest to raczej na filtrze bo to jest wąż powrotny a nie ten ktorym paliwo wpływa-tym przewodem paliwo wypływa z pompy pozatym miedzy pompa a filtrem jest zaworek ktory niepozwala na cofanie sie paliwa do baku wiec to nie to ;)
moze ktos jeszcze zna cene regeneracji-
chyba pojade jutro i sie dowiem
dzieki za pomoc ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 127 gości