Dopiero kupiłem Golfika 1 i mam pare problemow/pytan
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dopiero kupiłem Golfika 1 i mam pare problemow/pytan
Więc:
-na szybe i na nogi leci non stop gorace powietrze po mimo regulacji na zimne. - po bokach leci chlodne.
-chyba zmyka plyn w chlodnicy :] można to "naprawić"
-podswietlenie zegarow istnieje? czy poprosrtu jest takie slaby lub diody sie popalily? i czy da sie podswietlic jakos inaczej zeby sie same cyferki swiecily????
-nie jedzie(pali) na benzynie:/ (na gazie fruwa)
-pułka tylna. czy pasuje z innego modelu 2 lub 3?
-jak można go podwyższyć?
To narazie tyle. Teraz mecze sie z zainst. radia. Mam CLariona i chce je przymocowac na stale(doslownie) wkrecilem w radiator w radiu pręt gwintowany i zrobilem dziure na wylot do silnik przykrece radyjko do ramy :] tylko musze pociagnac zas i mase do radia. mam glosniczki JBL wiec cos musi je zasilic :- )
Bym był wdzieczny za odpowiedzi na te pytania. a szczegolnie o ogrzewanie bo "umieram" - sauna w środku.
Pozdrawiam
-na szybe i na nogi leci non stop gorace powietrze po mimo regulacji na zimne. - po bokach leci chlodne.
-chyba zmyka plyn w chlodnicy :] można to "naprawić"
-podswietlenie zegarow istnieje? czy poprosrtu jest takie slaby lub diody sie popalily? i czy da sie podswietlic jakos inaczej zeby sie same cyferki swiecily????
-nie jedzie(pali) na benzynie:/ (na gazie fruwa)
-pułka tylna. czy pasuje z innego modelu 2 lub 3?
-jak można go podwyższyć?
To narazie tyle. Teraz mecze sie z zainst. radia. Mam CLariona i chce je przymocowac na stale(doslownie) wkrecilem w radiator w radiu pręt gwintowany i zrobilem dziure na wylot do silnik przykrece radyjko do ramy :] tylko musze pociagnac zas i mase do radia. mam glosniczki JBL wiec cos musi je zasilic :- )
Bym był wdzieczny za odpowiedzi na te pytania. a szczegolnie o ogrzewanie bo "umieram" - sauna w środku.
Pozdrawiam
- Buniek85
- Gadatliwa bestia
- Posty: 617
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
- Kontakt:
masz uszkodzone ciegno od reuulacji badz sie odczepilo od suwaka, rozbierz panelrekulacji i przejrzyj ciegnajakuk2 pisze:na szybe i na nogi leci non stop gorace powietrze po mimo regulacji na zimne. - po bokach leci chlodne.
poszukaj wyciekow,sprawdz chlodnice weze itd, weze mozna wymienic jak popekane, tak samo z chlodnica badz mozna urzyc srodkow uszczelniajacych ktore dodaje sie do plynu.jakuk2 pisze:-chyba zmyka plyn w chlodnicy :] można to "naprawić"
istnieje podswietlenie zapewne masz juz zarowki na wykonczeniu zaloz zarowki badz diody i bedzie okejjakuk2 pisze:podswietlenie zegarow istnieje? czy poprosrtu jest takie slaby lub diody sie popalily? i czy da sie podswietlic jakos inaczej zeby sie same cyferki swiecily????
Pierwszy problem jest jak najbardziej związany z drugim.spróbuj sprawdzić któredy ten płyn ucieka,mi uciekał kiedyś na złączce metalu z guma,ale moze uciekac w zasadzie wszedzie.Jak naprawisz przeciek i bnedziesz miał taka ilość płynu jak trzeba problem z ogrzewaniem powinien zniknąc.Poza tym to bardzo ważne bo kiedyś moze ci się zagotować woda i ,,wydmuchnąć " uszczelkę pod chłodnicą - a to już parę stówek w plecy.
Co do pozostałych pytań niestety nie mogę ci pomóc bo mam mk2 i się po prostu nie znam
Pozdrawiam i witam w gronie szcześliwych użytkowników golfików
Pozdrawiam i powodzenia.
Co do pozostałych pytań niestety nie mogę ci pomóc bo mam mk2 i się po prostu nie znam
Pozdrawiam i witam w gronie szcześliwych użytkowników golfików
Pozdrawiam i powodzenia.
[b]Volkswagen Team Łódź[/b]
jakuk2, o ile się nie myle to przez nagrzewnicę cały czas płynie gorący płyn. Regulacja odbywa się poprzez zamykanie i otwieranie klapek.Masz prawdopodobnie nieszczelne te klapki gdzie leci ciepłe powietrze.Tam są gąbki, u Ciebie pewnie ich już nie ma i przepuszczają ciepełko.
Oświetlenie licznika to 3 żarówki w oprawkach, sprawdź-pewnie się spaliły. A może masz całkiem przyciemnione?Koło wyłącznika świateł jest kółko do regulacji podświetlenia.
Co do zmiany podświetlenia licznika to jest z tym trochę roboty i kilka metod.Musisz poszukać.Ale pewnie tzreba będzie wymienić tarcze,zmienić rodzaj podświetlenia itd.
Co do "niepalenia" na benzynie to być może pompa paliwa odmówiła współpracy.
Zasilanie radia możesz pociągnąć bezpośrednio z aku ( nie zapomnij o bezpieczniku) a do głośników pociągnij jakieś rozsądne kabelki.
Oświetlenie licznika to 3 żarówki w oprawkach, sprawdź-pewnie się spaliły. A może masz całkiem przyciemnione?Koło wyłącznika świateł jest kółko do regulacji podświetlenia.
Co do zmiany podświetlenia licznika to jest z tym trochę roboty i kilka metod.Musisz poszukać.Ale pewnie tzreba będzie wymienić tarcze,zmienić rodzaj podświetlenia itd.
Co do "niepalenia" na benzynie to być może pompa paliwa odmówiła współpracy.
Zasilanie radia możesz pociągnąć bezpośrednio z aku ( nie zapomnij o bezpieczniku) a do głośników pociągnij jakieś rozsądne kabelki.
jakuk2 pisze:na szybe i na nogi leci non stop gorace powietrze po mimo regulacji na zimne. - po bokach leci chlodne
z tego co pamiętam w moim mkI też tak było że na szybe leciało ciepłe powietrze a z boku zimne, tak mam porobione kanały, co do drugiego tekstu to sie nie zgodze, to nie renówka. W mkI na wężu od głowicy silnika biegnącego do nagrzewnicy powinien znajdować się zaworek regulacji i do niego powinna być przyczepiona linka (cięgło) biegnąca do suwaków regulacji. Prawdopodobnie albo nie masz tego zawora w ogóle(ja swój wymontowałem na zime bo mam diezla i sie kiepsko grzeał na krótkich odcinkach), albo masz urwany mechanizm od regulacji ma tym zaworze, dość często się do zdaża w rocznikach sprzed 1980 roku bo tam montowali to z plastiku, potem "wodzik" był z metalu. Co do gąbek to poprzednik ma racje założe sie że jak nikt ich nie robił od nowości to ich na pewno już nie ma (bardzo łatwo je dorobić z kawałka filcu i przynajmniej sie tak szybko nie wyrobią jak gąbka). Jak rozbierzesz kiedyś cały mechanizm regulacji przepływu powietrza to zrób ten element, wbrew pozorom przydaje sie dokładne sterowanie przepływem powietrzabodzio_j pisze:o ile się nie myle to przez nagrzewnicę cały czas płynie gorący płyn. Regulacja odbywa się poprzez zamykanie i otwieranie klapek.Masz prawdopodobnie nieszczelne te klapki gdzie leci ciepłe powietrze.Tam są gąbki, u Ciebie pewnie ich już nie ma i przepuszczają ciepełko.
u mnie były akurat 2 zarówki bo nie mam obrotomieża (klekocik ) Wymontowanie zegarów bardzo łatwe, a jak masz coś z zaciemnym podświetleniem i nie pomogła podpowiedz bodzio_j to odepnij kabel od rebulatora podświetlenia i zepnij na krutko z kablem od postojuwek (poprostu zmostkuj) Jedna uwaga co do grzebania w elektryce - GOLFY i LUBIĄ SIE PALIĆ mi sie jarał, dobrze że w drodze a nie w garażu a kumplowi sie zjarał w nocy!!jakuk2 pisze:podswietlenie zegarow istnieje? czy poprosrtu jest takie slaby lub diody sie popalily? i czy da sie podswietlic jakos inaczej zeby sie same cyferki swiecily????
A no w bardzo łatwy sposób, kupujesz sprężyny od audi (ja mam bodajrze od 80) i pakujesz je do golfa, oczywiście amory pozostawiasz te same. Bajer nie straszne ci żadne wertepy, mój jeździł po ornym i dał radejakuk2 pisze:jak można go podwyższyć?
od mk3 raczej nie, od mk2 może być lekko za szeroka. Mam taką pułke od mkI ale to do obgadania prywatnie bo to nie miejsce na tojakuk2 pisze:pułka tylna. czy pasuje z innego modelu 2 lub 3?
Sprawdz połączenia węży z nagrzewnicą i samą nagrzwnice czy nie cieknie. - jak nie znajdziesz wycieków. Oczywiście wycieków szukaj gdy silnik jest zimny - sprawa oczywista.jakuk2 pisze:chyba zmyka plyn w chlodnicy :] można to "naprawić"
A tak na marginesie to wszystko da sie naprawić, zależy to od dwuch rzeczy:
1. Ilości kasy w porwelu
2. Sprytu i uporu w dążeniu do celu gdy brak kasy
A tak na marginesie gdy ci wykoczy lewarek zmiany biegów przez podłoge to daj znać poradze ci jak to tanio a wręcz bezkosztowo naprawić, to samo sie tyczy gdybyś miał duże luzy na jabłku lewarka. To taka mała dygresja
Powodzenia w pracy
Ps.
Sorki za ortografie ale mam taki defekt
A no w bardzo łatwy sposób, kupujesz sprężyny od audi (ja mam bodajrze od 80) i pakujesz je do golfa, oczywiście amory pozostawiasz te same. Bajer nie straszne ci żadne wertepy, mój jeździł po ornym i dał rade
wiec mozna kupic tylko sprezyny? wejda bez wiekszych utrudnien??
od mk3 raczej nie, od mk2 może być lekko za szeroka. Mam taką pułke od mkI ale to do obgadania prywatnie bo to nie miejsce na tojakuk2 pisze:pułka tylna. czy pasuje z innego modelu 2 lub 3?
wiec mozna kupic tylko sprezyny? wejda bez wiekszych utrudnien??
jak u mnie weszły to u ciebie też powinny a i sprzężynki mam od audi 80, biega o to że sa troszke wyzsze (z tego co kojaże, kupe lat temu to robiłem) no i oczywiście twardzsze.jakuk2 pisze:wiec mozna kupic tylko sprezyny? wejda bez wiekszych utrudnien??
SPRZEDAM CZESCI DO MK1 GTI i nie tyko http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=4606&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 339 gości