O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Post autor: dEDOs22 » pn cze 19, 2006 23:18

a od czego bedzie obudowa filtru powietrza i co ze ssaniem ? dodatkowa linka?

no własnie jak jest rozwiozany dolot powietrza ???
i jeszcze jedno ja mam gaz załozony to jak z jego podłonczeniem ??
ps. jak sie juz uporasz z tym wszystkim ze bedzie działało na tip top to w tedy i ja sie moze zdecyduje :hmm:



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » wt cze 20, 2006 02:47

tesh mam gazior i pewnie trze mixer od fiaciora:] ale KamilW, LPG nie ma


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt cze 20, 2006 09:08

Co do doprowadzemnia powietrza to ktos bedzie musial mi pomoc bo moj dolot to tez rzezba wlasnego pomyslu... oparty na elementach GTi... ale po wstepnych pomiarach wyglada na to ze i mixer i obudowa filtra powinna pasowac na webera bo srednica gory jest taka sama jak w 2E2, z tym ze w weberze jest owalna i byc moze trzeba bedzie cos uszczelnic... co do gazu to w tym wypadku przewiduje spory wzrost dynamiki z 2 powodow:
- mniejsze opory przeplywu przez gaznik sprawia ze wiecej gazu z powietrzem dostanie sie do silnika
- 2 przepustnica otwierana jest mechanicznie wiec nie ma problemu z jej otwarciem w razie potrzeby :)

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 09:12 ]
preker20 pisze:co ze ssaniem ? dodatkowa linka?
u mnie bedzie pracowal uklad automatyczny :) ale normalnie to z podpieciem linki nie bedzie problemow i mamy pelna kontrole nad ssaniem :)



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt cze 20, 2006 10:11

Sprawa nie wydaje się bardzo skomplikowana. Gaźnik Webera jest prosty i dość łatwy w tuningu. Pilniczki iglaki i polerka naprawdę dużo dają. Regulacja to równie prosta sprawa-poziom paliwa i wolne obroty. I co chyba najważniejsze - tam naprawdę nie ma się co zepsuć. KamilW, Zakładaj firmę :)



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt cze 20, 2006 12:04

Calkowicie zgadzam sie z bodziem. Wlasnie nabylem linke gazu 125p za niebagatelna kwote 6,5 zl !!! I ide ja zakladac. Porobie tez zdjecia do opisu :) I za jakas godzine wszystko bedzie jasne :)

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 15:37 ]
No i sie wyjsnilo sie... linka z 125p nie pasuje i bardziej oplaca sie przerobic orginalna.

A z innej nieco beczki. W postach piszecie ze fajnie by bylo jakbym zrobil z tego porade. Wlasnie sie zastanawiam nad tym jakby to zrobic zeby umiescic ta porade na stronie vwgolf.pl w dziale porady i czy wogole popieracie ten pomysl? Piszcie co o tym sadzicie. I jak ktos ma pomysl jakby to zrobic zeby taka porade zamiescic (co dokladnie trzeba by zrobic) to niech pisze.

A druga sprawa to czy ktos ma dojscie do frezarki numerycznej zeby mozna bylo wykonac kilka kryz jakbyscie chcieli tez montowac takie gazniki u siebie.

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 17:11 ]
Panowie. Ale sie zdziwilem... a juz myslalem ze nic mnie nie zaskoczy. Mialem problem z kroccem paliwa w gazniku wiec wzialem pokrywe do domu. Korzystajac z tej okazji postanowilem wyregulowac plywak poniewaz sobie zapomnialem wczesniej a byl mocno rozregulowany... Poskladalem wszystko do kupy i sie okazalo ze auto ma jeszcze lepszego kopa niz poprzednio... teraz to juz naprawde pierburg sie chowa... regulacja trwala 3 minuty... mala rzecz a cieszy :)



Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » wt cze 20, 2006 17:21

KamilW fotoporadę na stronie to bankowo musisz zamieścić. Ja już głęboko zastanawiam się nad swapem Pierburga.

Co powinno być w fotoporadzie :?:

1. Spis części potrzebnych do modyfikacji.
2. Opis krok po kroku co jak wykonać i jak po kolei montować okraszony w miarę dokładnymi fotkami.
3. W tym przypadku opis regulacji tego gaźnika.
4. Kosztorys.

Chyba tyle. Jak napiszesz taką fotoporadę, odezwij się do Admina i niech zamieści poradę na stronie.
KamilW pisze:Panowie. Ale sie zdziwilem... a juz myslalem ze nic mnie nie zaskoczy. Mialem problem z kroccem paliwa w gazniku wiec wzialem pokrywe do domu. Korzystajac z tej okazji postanowilem wyregulowac plywak poniewaz sobie zapomnialem wczesniej a byl mocno rozregulowany... Poskladalem wszystko do kupy i sie okazalo ze auto ma jeszcze lepszego kopa niz poprzednio... teraz to juz naprawde pierburg sie chowa... regulacja trwala 3 minuty... mala rzecz a cieszy
Coraz bardziej zachęcasz :bajer: :pub:



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » wt cze 20, 2006 17:37

czy moj pierburg jest zagrozony ??? Porada bardzo fajna popieram too jak cos sie zepsuje w pierburgu to tylko takie cos bo naprawa pierburga to ciezka rzecz ;/ POPIERAM KamilW, a jakbys zrobił porade z tego to dopiero by było ekstra


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
michal84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:04
Lokalizacja: WuWuA
Kontakt:

Post autor: michal84 » wt cze 20, 2006 18:20

Witam, śledzę temat na bierząco i od razu widze ze moj golf sie z pierburgiem pożegna :grin: Na razie same zalety, powtarzac sie nie bede bo duzo juz zostalo powiedziane, kazdy kto lubi dlubac bedzie sie bawil setnie i co najistotniejsze niewielkie koszty poniesie.

Jesli chodzi o porade, to chyba wszyscy sie ze mna zgodza byc musi :food: , w miare mozliwoszci oczywiscie :bigok:, autor pisal o altruistcznym podejsciu wiec porada bedzie :hmm: , jednym slowem brawo brawo, polac mu :kufel: :kufel: :okej:

Z niecierpliwoscia czekam na dalszy rozwoj tematu:
-jak wypadnie spalanie( licze na spadek bo lpg nie mam)
-moze udaloby sie zbadac wyniki swapu gaznika na hamowni

pzdr



Awatar użytkownika
koolio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 18:09
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: koolio » wt cze 20, 2006 19:52

ciekawa propozycja , zstanawiam sie jakgby to smigało na instalacji lpg, i najważniejsza rzecz , jakie biedzie spalanie na tym gaźniku?



Archeosik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 20, 2006 19:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Archeosik » wt cze 20, 2006 19:54

Witam serdecznie.
Pierwszy raz na forum.

Mam pytanie, czy ten gaznik podejdzie?
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110053008

Obecnie mam Keihin II, tyle, ze obroty plywaja, autem szarpie i wogole. Nie da sie go wyregulowac ;\

Stad pomysl wymiany.

Z gory dzieki za odp.


Pozdrawiam, Archeosik
Jetta Mk. I 1980r. + Weber 34S2C (almost done)

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt cze 20, 2006 19:57

Archeosik, pewnie tak.Ale....ten gaźnik ma pneumatycznie sterowaną drugą przepustnicę, z tym bywają czasem problemy.Poszukaj takiego ze sterowaniem mechanicznym, a najlepiej od poloneza z elektryczną dyszą wolnych obretów.



fibolek

Post autor: fibolek » wt cze 20, 2006 19:59

Kamilu W w moich stronach taka przeróbka odpada gdyż koszty przewyzszają rozsądek.Za zregenerowanego Webera(bo nowego raczej dostać graniczy z cudem) wołają 200-250 zeta.Do tego policz reszte przeróbek,pamietajac że standard weber od Polda to nie bardzo to o co chodzi.
Mozna pobawić się z gaźnikiem od BMW ale spala wtedy(podobno bo ktos kiedyś z forum robił takie cudo) krocie wachy.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt cze 20, 2006 20:01

fibolek, za 250 zeta to kupisz gaźnik z całym samochodem :) Co do gaźnika z poldka to jest nieco lepszy.Nie wiem dlaczego uważasz, że to się nieopłaca.



Archeosik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 20, 2006 19:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Archeosik » wt cze 20, 2006 20:01

Np:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110936178
:)) ?
Jesli efekty sa rzeczywiscie takie jak opisuje KamilW, to nie waham sie :)
Obecnie autko dobrze chodzi tylko na gazie.... I nie mowcie, zebym naprawial :) Stoczylem dluga walke. Obecnie mam walniety plywak (prawie rozpadniety) a dostac nowy to droga przez meke :(


Pozdrawiam, Archeosik
Jetta Mk. I 1980r. + Weber 34S2C (almost done)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości