Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Gulbin
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 19:00
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Gulbin » pn cze 19, 2006 12:22
Wraz ze wzrostem temperatury silnika rośnie pedał hamulca i zaczyna hamować jedno z tylnich kół. Nie ma żadnych przecieków, cylinderek działa, bęben i szczęki ok. Dodam, że nie dawno wymieniałem w przeciwległym kole bęben i półośkę.
Mam vw jetta 1,6 91.
-
dziejo
- V.I.P.
- Posty: 8880
- Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
- Lokalizacja: Kantorowice
- Silnik: AFN
Post
autor: dziejo » pn cze 19, 2006 12:44
no nie wiem czy to ma cos wspólnego ale nie bardzo rodzumiem półoska z tyłu bęben zgodze sie musisz rozebrać (zd jąć beben ) ten co ci chamuje przesmarować samoregulato najlepiej cały mechanizm oprócz BęBNA A DLACZEGO tylko jeden bęben wymieniałeś? kiedy wymieniałeś płyn? to może byc przyczyna stary płyn , nieznaczny wzrost temperatury zwiękrza sie samoistnie cisnienie w obwodzie jeżeli jest tak jak piszesz
-
Gulbin
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 19:00
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Gulbin » pn cze 19, 2006 12:54
tak zrobie wymienie płyn, bo nie wiem kiedy był wymieniany.
A bebęn musiałem wymienić bo mi się gniazdo od łożska wyrobiło.
Dzięki za pomoc jak nie pomoże będe dalej pisał
-
miś fazi
- _
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » pn cze 19, 2006 15:17
Na postoju czy jak jedziesz , bo jak jedziesz to moze nowy bęben troche pasowny i obciera a wtedy szczęki robią sie gorące i jeszcze bardziej obcierają bo nie widze co ma wspólnego temperatura silnika z chamulcem
-
Gulbin
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 19:00
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Gulbin » pn cze 19, 2006 20:10
przy wymianie płynu okazało się że pompa hamulcowa siadła i sekcja odpowiedzialna za tylne koła nie działa:(
z tego co widzę ciezko będzie ją rozebrać.
-
miś fazi
- _
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » pn cze 19, 2006 20:31
Ale w volkswageny malą chamulce na ukos czyli jedna sekcja odpowiada za koło lewe tylne i prawe przednie czyli przednie tak samo musiało nawalać
-
Gulbin
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 19:00
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Gulbin » pn cze 19, 2006 21:02
Pierwsza sekcja zasysa płyn, a ta druga nie.
Przy odpowietrzaniu kół przednich pedał rośnie, przy tylnych nie ma zadnej reakcji.
Może mam źle podłączone przewody?
-
miś fazi
- _
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » pn cze 19, 2006 21:57
A masz u siebie w autku korektor siły chamowania ?
-
dziejo
- V.I.P.
- Posty: 8880
- Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
- Lokalizacja: Kantorowice
- Silnik: AFN
Post
autor: dziejo » wt cze 20, 2006 20:59
miś fazi pisze:masz u siebie w autku korektor siły chamowania ?
musi mieć ten korektor TO ON JEST ODPOWIEDZIALNY ZA rozdzielenie odpowiedniego ciśnienia np przy obciażeniu .povhyłosci itp pisałem nie dawno o tym ale jak mój przedmóca wspomniał to może byc KLUCZ do twojej zagadki rozruszaj tą kostke z tyłu która jest patrząć od tyłu sam plewej stronie tuz przy belce
-
miś fazi
- _
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » śr cze 21, 2006 14:14
Cześć pytałem o ten korektor bo niekiedy jak leje to go po prostu likwidują ja sam dawno temu w MK1 nie mialem
[ Dodano: 21 Cze 2006 15:15 ]
A jak go ma to właśnie tak jak powiedziałeś on daje czasem w kość
-
szsz01
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: wt lis 23, 2004 01:31
Post
autor: szsz01 » śr cze 21, 2006 21:18
ale pamiętasz o tym, że hamulce odpowietrza się w ściśle określonej kolejności?
nie pamiętam jakiej, bo robię to tak nieczęsto, że zaglądam do manuala
-
Gulbin
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 19:00
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Gulbin » czw cze 22, 2006 11:40
wymieniłem pompkę i działa, układ bardzo dobrze się odpowietrzył
korektora z tyłu nie ma:( czy jest potrzebny skoro hamulce działają?
-
dziejo
- V.I.P.
- Posty: 8880
- Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
- Lokalizacja: Kantorowice
- Silnik: AFN
Post
autor: dziejo » czw cze 22, 2006 12:00
korektor hamowania poczytaj tematy a sa bo nie dawno tym pisalismy tj wczoraj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości