[MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

a2b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 06, 2006 20:49
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: a2b » pt cze 16, 2006 18:37

Więc zrobiłem jak mówiłem rozebrałem sk*****la no i wszystko się wyjaśniło gumka pękła szybko zrobiłem kilka fotek nigdy nie umieszczałem fot w sieci więc nie wiem jak to zrobić podpowiedzcie to je zapodam może komuś to się przyda.Chyba że już to widzieliście od środka



cosar33racer

Post autor: cosar33racer » pt cze 16, 2006 19:15

andy_lodz pisze:Nie,nie nie...Panowie! Poddać to się nie można :) Walczymy dalej i dalej szukamy przyczyny.Ja puki co dałem koleżce do piaskowania znaczki VW i będę je chyba malował czarnym matowym sprayem,więc o silniku na chwilkę zapomnę :) A tak wogóle to malował ktoś kiedyś znaczki? Malowaliście z podkładem czy bez? Pozdro.
bez podkładu czarnym sprayem z budowlanego i potem klar lack



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt cze 16, 2006 20:03

Witam serdecznie. Widze ze mimo mojej dlugiej nieobecnosci na forum nic sie nie zmienilo... dalej problemy z pierburgiem :) Ale jakos mnie to nie dziwi... tez sobie nie poradzilem z tym g..... ale juz mam spokoj :) w moim golfie smiga nowiutki WEBER DCHD jak narazie 0 klopotow. A cieszylem sie jak dziecko jak sobie moglem obroty ustawic srubokretem i jedna srubka :) i powiem jedno: nigdy mi silnik tak rowno na pierburgu nie pracowal!!! A o dwieku silnika przy dodawaniu gazu nie wspomne. Jak ktos jest zainteresowany tym tematem to zapraszam do tematu http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... light=125p
opisuje tu wszystko na bierzaco. W najblizszych dniach bedzie opis podlaczenia filtra powietrza i linki gazu bo nad tym pracuje. Pozdrawiam



irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » pt cze 16, 2006 22:43

a2b pisze:Więc zrobiłem jak mówiłem rozebrałem sk*****la no i wszystko się wyjaśniło gumka pękła szybko zrobiłem kilka fotek nigdy nie umieszczałem fot w sieci więc nie wiem jak to zrobić podpowiedzcie to je zapodam może komuś to się przyda.Chyba że już to widzieliście od środka
wejdź na stronę http://www.imageshack.us
następnie klikasz na "wybierz" pokazujesz mu któe zdjęcie chcesz zamieścić i kliaksz na "host it" które znajduje się na środku. Czekasz aż foto się załaduje i wyskoczy stronka z adresami, kopiujesz tutaj na forum ostatni adres czyli "Direct link to image" ten na samym dole i tak postępujesz z każdym zdjęciem.. pozdrawiam i czekam na fotki:)

P.s

ta część jest niby nierozbieralna daj znać czy normalnie można ją rozebrać i złożyć i czy ta gumka jest jakaś nietypowa i nie da rady jej dorobić??



a2b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 06, 2006 20:49
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: a2b » sob cze 17, 2006 10:07

Nie moge się pokumać w tym.Coś tam skopiowałem jakby co to mogę ci na poczte podesłać te fotyOdnośnie części to jest ona fabrycznie zaprasowana i ciężko ją rozebrać a złorzyć to pewno się już nieda Czy orientowałeś się czy są zamienniki nowe ,bo używane ze szrotu nogą być w podobnym stanie. http://img227.imageshack.us/img227/162/dsc020039fd.jpg

[ Dodano: 17 Cze 2006 10:17 ]
Widze że to chyba działa tylko rozdzielczość jakby za duża może coś zmienić?http://img225.imageshack.us/img225/2687/dsc020021ih.jpg



irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » sob cze 17, 2006 10:20

w sklepie motoryzacyjnym pytałem się o tą część to powiedzieli, że nawet tego sprowadzić się nie da... a o zamiennikach też nic nie wiedzą... musimy coś razem wykombinować


po zapisaniu na kompa zdjęcia są normalne



a2b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 06, 2006 20:49
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: a2b » sob cze 17, 2006 10:24

wiesz jak na moje to tego się już nie złoży co z tym foto dało się to odpalić nigdy tego nie robiłem dzięki za pomoc

[ Dodano: 17 Cze 2006 10:35 ]
jeszcz jedno foto http://img128.imageshack.us/img128/6633/dsc020029cr.jpg

[ Dodano: 17 Cze 2006 10:44 ]
Na Allegro jest 2ee za 500PLN-używak gwarancja rozruchowa 2dni. Zamienników niema .



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » ndz cze 18, 2006 23:26

A ja przed weekendem wlałem denaturacik ;) do baku. Jak na razie to mam czasem kłopoty z zapalaniem, za to się nie wiesza na 2tys na wolnych, no zobaczymy ... podobno pomaga. A jak u was z tym syfem, takim paliwowym nalotem na gaźniku - też macie ?? Czy może pada mi jakaś uszczelka ?? Czy miedzy filtrem powietrza a gaźnikiem jest jakaś uszczelka ??


TDPower

Awatar użytkownika
sergap
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt mar 17, 2006 14:52
Lokalizacja: płock
Kontakt:

Post autor: sergap » pn cze 19, 2006 13:29

Ja właśnie wymieniłem aparat zapłonowy(cały) razem z podstawką i podciśnieniowym przyspieszaczem na uzywke,ale sprawną(wymnienię tylko palec i bedzie jak nowa).No i silnik sie juz tak nie trzesie jak pisałem na poczatku ale nadal lataja obroty.A wchodzi mi na 2000 tylko wtedy gdy przekrocze 3000 podczas jazdy,nie zawsze ale zazwycze 3000,4000 tys/min,potem gdy wcisne sprzegła leci na 2000.


CIEŻKO JEST Z CZEŚCIAMI TO TEGO GAZNIKA:((((



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn cze 19, 2006 15:30

No niestety tak to jest z tymi gaznikami :) ale mysle ze winowajca bedzie nastawnik przepustnicy... moze wystarczy go przeczyscic. Nie wiem dokladnie co z nim moze byc nie tak ale mysle ze zawsze jest opcja zeby go wymontowac i zobaczyc czy obroty sie ustabilizuja ( tylko bedzie trzeba zrobic na chwile jakies cos co nie dopusci do calkowitego zamkniecia przepustnicy na czas proby.



irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » pn cze 19, 2006 16:32

KamilW pisze:No niestety tak to jest z tymi gaznikami :) ale mysle ze winowajca bedzie nastawnik przepustnicy... moze wystarczy go przeczyscic. Nie wiem dokladnie co z nim moze byc nie tak ale mysle ze zawsze jest opcja zeby go wymontowac i zobaczyc czy obroty sie ustabilizuja ( tylko bedzie trzeba zrobic na chwile jakies cos co nie dopusci do calkowitego zamkniecia przepustnicy na czas proby.
poparz parę linijek wyżej na posty użytkownika a2b, on rozebrał i wysłał foty co tam się znajduje.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn cze 19, 2006 17:59

Niestety niewiele z tych zdjec wynika. Widze pojedyncze komokrki jego palca ale nie widze coz to za urzqadzenie. Prosze o nieco dalsze zdjecie i zdjecie tego gdzie to sie w gazniku znajduje. P.S. to co na 1 stronie ktos na zdjeciu opisal jako silniczek krokowy to jest elektroniczny sterownik ssania, w tym gazniku jest nastawnik przepustnicy zamiast krokowca :)



irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » pn cze 19, 2006 18:10

co do zdjęć tego urządzenia to musisz napisać do a2b.
Ja zamieszczam fotke gdzie to znajduje się w silniku.

patrząc od przodu auta prawa strona gaźnika pozdro

Obrazek



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn cze 19, 2006 18:27

Wiec to jest wlasnie nastawnik przepustnicy 1 przelotu :) i jesli on zaszwankowal to moze byc problem. Mozna dorobic membrane, ale uszczelnienie wszystkiego i zmontowanie tak zeby dzialalo moze byc trudne. Nowego na 100% nigdzie nie dostanie no chyba ze w aso za 500 zl :) dlatego mowie zeby sam nastawnik zdemontowac i zrobic jakis zderzak zeby byly wolne obroty, to najprostszy sposob. Mozan zeswapowac gaznik, ale to high way :) a co do gaznikowcow to kazdy z nich albo cos gdzies przetnie ze bedzie na chwile dzialalo albo dorobi membrane.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości