zalewa mi silnik na wolnych obrotach mkII 1.3 gaznik 2e pierburg
gdzie jest sruba od mieszanki a gdzie od obrotwo biegu jalowego
znalazlem jakas / nie grzebalem w niej/ po prawej stronie patrzac w kierunku jazdy w glebi przed nia jest taki plastik z otworem jak wkladam w niego srubokret to trafiam na te srube czy to jets ta sruba od mieszanki???? czy od innego parametru gaznika
jak zwiekszyc wolne obrity silnika bez ingerencji w zawartosc mieszanki ???
sruba mieszanki i obrotow gaznik peiburg 2e
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
SPOKO MAM TEN SAM GAŻNICZEK CO TY I TEN SAM PROBLEM BYŁEM U MECHANIKA I POWIEDZIAŁ ZE ZAWOREK IGLICOWY MI PRZEPUSZCZA ZBYT DUŻĄ ILOŚĆ PALIWA WIEC WYKRECILEM GAZNIK I POSTANOWIŁEM PODGIAC DRUCIK PRZY ZAWORKU TAK ABY NIE MIAŁ ZBYT DUZEGO LUZU I WSZYSTKO ZŁOZYŁEM SPOWROTEM OBIAW Z ZALEWANIEM ZNIKNOŁ . ŚRUBA O KYOREJ PISZESZ JEST DO USTAWIANIA MIESZANKI A SRUBA DO USTAWIENIA BIEGU JALOWEGO ZNAJDUJE SIE PO PRAWEJ STRONIE I TROSZKE WYZEJ GDY PATRZYSZ NA TEN PLASTIK ( JEST ONA USTAWIONA W POPSZEK )
czyli sruba od mieszanki jest w kierunku od prawego kola a
a od obrotów z tyłu od kabiny w poblizu zaworu elektrycznego
co do zaworu iglicowego na pewno jest ok
problem był taki ze gasł na wolnych obrotach po odjeciu ssania przez automat mechanik ktory go robi podkrecil mieszanke a chcialem podkrecici obroty wtedy rowniej pracuje i zaczelo go zalewac
polowylem chlodnice by temperatura szybciej wzrastala i chyba jest ok
jak bede mial jeszcze problemy dam znac
dzieki
a od obrotów z tyłu od kabiny w poblizu zaworu elektrycznego
co do zaworu iglicowego na pewno jest ok
problem był taki ze gasł na wolnych obrotach po odjeciu ssania przez automat mechanik ktory go robi podkrecil mieszanke a chcialem podkrecici obroty wtedy rowniej pracuje i zaczelo go zalewac
polowylem chlodnice by temperatura szybciej wzrastala i chyba jest ok
jak bede mial jeszcze problemy dam znac
dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości