Mamy z kumplem zagwozdkę.Samochód zgasł na mieście i wiecej sie nie odezwał.Podpieliśmy VAGa i pokazał błąd 00515 brak sygnału czujnika położenia wałka rozrządu.Pytanie 1. Czy to napewno czujnik halla pod kopułką?Zmierzone napięcia na złączce : 0, +12, +12V.Jak poprawnie zbadać ten czujnik bez oscyloskopu?2. Jeżeli to czujnik,to jak go spod tej tarczki wydostać?Przeba wyjąć całość z bloku silnika i wyciągnąć wałek odblokowując od strony zębatki?
Pliz Pomocy!
P.S. Tak mi przyszło do głowy przegladając forum: Czy mozliwe jest,że ten błąd powoduje badanie VAGiem przy niepracujacym silniku?Moze to zupełnie coś innego,np. cewka zapłonowa?Czy VAG przy włączonym zapłonie ale niepracującym silniku pokaże błąd brak sygnału z czujnika halla ?
znajomy mial identyczna sytuacje w mk3 jechal auto zgaslo oi nie odpalilo byl to czujnik halla po wymianie go auto normalnie odpalilo i do dzis nic sie nie dzieje pozdrawiam
heheh.Błąd w rozumowaniu.Sprawdziłem diodą LED na złaczu modułu zapłonu,sa impulsy i pompa paliwa daje,więc czujnika halla jest ok. ( ? ).Jak teraz sprawdzic moduł i cewkę?O ile dobrze kombinuje, to masa cewki jest wspólna dla uzwojeń niskiego i wysokiego napięcia?
Witam sprawdz czy nie wyłamało Ci w środku palca rozdzielacza tego występu co ustala palec tylko w jednym miejscu ja tak miałem golf MK3 1,8 silnik ADZ