Mam pytanie ktore wtryski w silniku 1.8 GTI sa lepsze???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Powiem ci to co wszyscu często piszą. Jak masz gwarancje że ten nowy jest dobry to zmieniaj, ale jeśli nie to się zastanów. Jeśli faktycznie twojemu tylko wymiana pierścieni jest potrzebna to ja m\bym to zrobił. Ale to trzeba dokładnie zużycie silnika pomierzyć. Zwykle w VW raz mozna taki tzw mały remont czyli bez szlifów zrobić i pohulać ze 150-tys jeszcze
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
stary 10.5 to jest ok ja bym sie wcale tym nie martwil ale to wcale!! 14 a moze 20? ci mechanicy to chyba tylko diesle robia i cos im sie pomieszalo zobacz tu i popatrz jakie cisnienia maja fury. http://vw-scene.info/sil_rp.html zostaw swoj silnik nie naprawiaj tego co dobre
[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:55 ]
http://vw-scene.info/silniki.html tu masz inne
[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:55 ]
http://vw-scene.info/silniki.html tu masz inne
ja tez dziekuje za punkcik i jak koledzy, radze ci zebys sobie poprawil swoj motorek bedzie taniej i szybciej i napewno bez rebusów z drugiej strony przy twoim cisnieniu ja bym jeszcze nie robil kolega mial w tdi-ku 8-9 i nie wiezylem ze to jeszcze jezdzi a ty w benzynce masz 10,5 jest ok jesli chcesz zyskac na mocy to pokombinuj inaczej i tez jeszcze pare kucykow wykecisz
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Silnik juz mam kupilem duzo nie dalem...piotr2 pisze:dzieki za pkt. ale napisz czy to ci mechanicy chca ci ten silnik sprzedac i ile za niego wolaja? tak z ciekawosci pytam,a pewny jestes ze musisz zmieniac co wymieniles jakie masz objawy?
Objawy:
silnik bierze olej,chmury dymu jak sie nagrzeje i w wodzie juz tez mam olej...
Ostatnio zmieniony sob cze 17, 2006 21:42 przez Poncek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Nord-vag.pl
300zl to dobra cena ale uszczelka pod glowice to tylko 50 zl.no moze dojsc plantowanie glowicy i jakies gumki plus robocizna,ale za wymiane silnika tez zaplacisz wiec 300+wymiana(i tez moze cos bedziesz musial robic bo niewiadomo jak nieznasz silnika) warto przemyslec co lepsze.pierscienie i zawory powinny byc ok przy takim cisnieniu wiec moze tylko uszczelka i uszczelniacze.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ciśnienie sprężania 13-14 to w nowym silniku. Remont przy 8, chyba że duże różnice między cylindrami.Duża szansa że mały remoncik, pierścionki, głowica może i ten drugi sprzedasz żeby w garażu nie skorodował.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Poncek17, moim zdaniem jestes w garacej wodzie kapany skoro zaczynasz od kupna silnika z powodu kopcenia w starym,ale ja tez taki bylem jak tylko mi cos nawalilo to potrafilem polowe kolegow w nocy na nogi postawic i do rana w kanale,a i klamalem ze auto potrzebuje na gwalt a ja poprostu nienawidze miec niesprawne auto (skas to znam)
a swoja droga to ile ci kanciarze co wszystko wiedza biora za taka diagnoze tzn sprawdzenie cisnienie i stwierdzenie ze trzeba wymienic ????
ja juz dawno sie z zadnym nie widzialem bo u mnie dobrych mechanikow niema
chyba 10-ciu glowilo sie dlaczego w digifancie obroty mi faluja az sie sam za to musailem wziac
ja juz dawno sie z zadnym nie widzialem bo u mnie dobrych mechanikow niema
chyba 10-ciu glowilo sie dlaczego w digifancie obroty mi faluja az sie sam za to musailem wziac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 180 gości