Mam pytanie ktore wtryski w silniku 1.8 GTI sa lepsze???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 17, 2006 20:41

Powiem ci to co wszyscu często piszą. Jak masz gwarancje że ten nowy jest dobry to zmieniaj, ale jeśli nie to się zastanów. Jeśli faktycznie twojemu tylko wymiana pierścieni jest potrzebna to ja m\bym to zrobił. Ale to trzeba dokładnie zużycie silnika pomierzyć. Zwykle w VW raz mozna taki tzw mały remont czyli bez szlifów zrobić i pohulać ze 150-tys jeszcze


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 20:42

Ten stary silnik ma na tlokach czy tam pierscieniach 10,5 mowili ze to zle bo powinno byc 13-14

[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:45 ]
na silnik nie mam gwarancji


Nord-vag.pl

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 17, 2006 20:53

stary 10.5 to jest ok ja bym sie wcale tym nie martwil ale to wcale!! 14 a moze 20? ci mechanicy to chyba tylko diesle robia i cos im sie pomieszalo zobacz tu i popatrz jakie cisnienia maja fury. http://vw-scene.info/sil_rp.html zostaw swoj silnik nie naprawiaj tego co dobre

[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:55 ]
http://vw-scene.info/silniki.html tu masz inne



Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 20:57

Dzieki chlopaki za pomoc to jednak zostane przy swoim silniku i to tego zaczne robic...
Za pomoc dla kazdego po punkciku :)


Nord-vag.pl

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 17, 2006 20:58

dzieki za pkt. ale napisz czy to ci mechanicy chca ci ten silnik sprzedac i ile za niego wolaja? tak z ciekawosci pytam,a pewny jestes ze musisz zmieniac co wymieniles jakie masz objawy?



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » sob cze 17, 2006 21:29

ja tez dziekuje za punkcik i jak koledzy, radze ci zebys sobie poprawil swoj motorek bedzie taniej i szybciej i napewno bez rebusów :) z drugiej strony przy twoim cisnieniu ja bym jeszcze nie robil kolega mial w tdi-ku 8-9 i nie wiezylem ze to jeszcze jezdzi a ty w benzynce masz 10,5 jest ok jesli chcesz zyskac na mocy to pokombinuj inaczej i tez jeszcze pare kucykow wykecisz :D

Pozdrawiam



Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 21:36

piotr2 pisze:dzieki za pkt. ale napisz czy to ci mechanicy chca ci ten silnik sprzedac i ile za niego wolaja? tak z ciekawosci pytam,a pewny jestes ze musisz zmieniac co wymieniles jakie masz objawy?
Silnik juz mam kupilem duzo nie dalem...
Objawy:
silnik bierze olej,chmury dymu jak sie nagrzeje i w wodzie juz tez mam olej...
Ostatnio zmieniony sob cze 17, 2006 21:42 przez Poncek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Nord-vag.pl

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 17, 2006 21:41

300zl to dobra cena ale uszczelka pod glowice to tylko 50 zl.no moze dojsc plantowanie glowicy i jakies gumki plus robocizna,ale za wymiane silnika tez zaplacisz wiec 300+wymiana(i tez moze cos bedziesz musial robic bo niewiadomo jak nieznasz silnika) warto przemyslec co lepsze.pierscienie i zawory powinny byc ok przy takim cisnieniu wiec moze tylko uszczelka i uszczelniacze.



Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 21:43

dlatego chyba zostane przy starym silniku a ten sprzedam...albo moze sobie zostawie jak mi juz calkiem ten padnie :)


Nord-vag.pl

Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » sob cze 17, 2006 21:47

obawiam sie ze jak uszczelke wymienisz i reszte co ci tam po drodze wyjdzie to ten kupiony silnik moze nie doczekac az ten naprawiony dojedziesz :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 17, 2006 21:51

ciśnienie sprężania 13-14 to w nowym silniku. Remont przy 8, chyba że duże różnice między cylindrami.Duża szansa że mały remoncik, pierścionki, głowica może i ten drugi sprzedasz żeby w garażu nie skorodował.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 17, 2006 21:52

Poncek17, moim zdaniem jestes w garacej wodzie kapany :) skoro zaczynasz od kupna silnika z powodu kopcenia w starym,ale ja tez taki bylem jak tylko mi cos nawalilo to potrafilem polowe kolegow w nocy na nogi postawic i do rana w kanale,a i klamalem ze auto potrzebuje na gwalt a ja poprostu nienawidze miec niesprawne auto :) (skas to znam) :bigok:



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » sob cze 17, 2006 21:57

a swoja droga to ile ci kanciarze co wszystko wiedza biora za taka diagnoze tzn sprawdzenie cisnienie i stwierdzenie ze trzeba wymienic ????

ja juz dawno sie z zadnym nie widzialem bo u mnie dobrych mechanikow niema :(
chyba 10-ciu glowilo sie dlaczego w digifancie obroty mi faluja az sie sam za to musailem wziac :)



Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » ndz cze 18, 2006 11:45

Nic nie brali za sprawdzenie bo robij to moj koles :) no ja nie lubie patrzec jak moj golf stoji i nie jezdzi to jest najgorsze :P a silnik sprzedam i bedzie git :)


Nord-vag.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości