brak ręcznego golf II 16v
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
brak ręcznego golf II 16v
Mam problem z tylnymi zaciskami chamulcowymi, otóż wymieniłem już na nowe:
tarcze chamulcowe "lukas"
klocki chamulcowe "lukas"
linki chamulcowe
nowe łożyska "skf"
nowe zestawy naprawcze zacisków,
wszystko wyczyszczone chodzi jak marzenie, a ręcznego jak niebyło tak niema, troche łapie ale nie tak jak powinien.
co może byc przyczyną?
pomóżcie!!!!!!!!!!
tarcze chamulcowe "lukas"
klocki chamulcowe "lukas"
linki chamulcowe
nowe łożyska "skf"
nowe zestawy naprawcze zacisków,
wszystko wyczyszczone chodzi jak marzenie, a ręcznego jak niebyło tak niema, troche łapie ale nie tak jak powinien.
co może byc przyczyną?
pomóżcie!!!!!!!!!!
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
Może być taka sytuacja że nogą tył hamuje dobrze a ręcznego nie ma. Winne może być źle nastawione tłoczysko.
Powiem tyle że MK2 z tarczami z tyłu to g... Najlepszym rozwiązaniem jest założenie zacisków od passata B3 B4. Różnią się tym że mają inaczej ustawione cięgno od ręcznego (nie ładuje brudem prosto z kół) i nie zapieka się to tak szybko (w niektórych zaciskach od passatów te cięgna w zacisku są pokryte teflonem).
Wymienisz zaciski na takie od Passata (trzeba sprawdzić bo nie wszystkie modele pasują) i nie trzeba się bawić w takie żmudne naprawianie.
Powiem tyle że MK2 z tarczami z tyłu to g... Najlepszym rozwiązaniem jest założenie zacisków od passata B3 B4. Różnią się tym że mają inaczej ustawione cięgno od ręcznego (nie ładuje brudem prosto z kół) i nie zapieka się to tak szybko (w niektórych zaciskach od passatów te cięgna w zacisku są pokryte teflonem).
Wymienisz zaciski na takie od Passata (trzeba sprawdzić bo nie wszystkie modele pasują) i nie trzeba się bawić w takie żmudne naprawianie.
Tak tylko same gumy wymieniałem, sklepy miały tylko to w ofercie i nic innego niebyło osiągalne.
linki hamamulcowe nowe.
Z tymi orginalnymi zaciskami to faktycznie jest lipa. Sam trzpeiń na który nakręcany jest tłoczek powinien nie mieć możliwości obrotu, tylko sam mechanizm w tłoczku powinien się obracać i to chyba szwankuje. Już ten trzpień zblokowałem żeby się nieobkręcał, podkładką ale niewiele pomogło.
i właśnie oglądałem zaciski od seat leon 1.9 SDI i chyba powinny pasować ale chyba, czy ktoś montował moze u siebie????.
Napewno innaczej indzie linka ręcznego inny jest przewód hamulcowy ale mocowanie do jarzma ma ten sam rozstaw.
[ Dodano: Sob Paź 07, 2006 17:59 ]
I po problemie z hamulcami tylnymi, założyłem zaciski hamulcowe od GOLF IV. Hamulec trzyma jak należy, łapie na każde zaciągnięcie. Pasują idealnie. Ale trzeba kupić razem z przewodem hamulcowym.Linka ręcznego pasuje i nie trzeba jej zmieniać. Zapłaciłem 50 zł?szt. to tyle co za zestaw naprawczy do staryego zacisku i były razem z klockami, przewodami.Szkoda walczyć ze starymi zaciskami.
Teraz czas na korektr siły hamowania. Stary już niebardzo chce współpracować.
Może ma ktoś pomysł od czego pasuje, albo pomysł na regulowany korektor w środku auta????
linki hamamulcowe nowe.
Z tymi orginalnymi zaciskami to faktycznie jest lipa. Sam trzpeiń na który nakręcany jest tłoczek powinien nie mieć możliwości obrotu, tylko sam mechanizm w tłoczku powinien się obracać i to chyba szwankuje. Już ten trzpień zblokowałem żeby się nieobkręcał, podkładką ale niewiele pomogło.
i właśnie oglądałem zaciski od seat leon 1.9 SDI i chyba powinny pasować ale chyba, czy ktoś montował moze u siebie????.
Napewno innaczej indzie linka ręcznego inny jest przewód hamulcowy ale mocowanie do jarzma ma ten sam rozstaw.
[ Dodano: Sob Paź 07, 2006 17:59 ]
I po problemie z hamulcami tylnymi, założyłem zaciski hamulcowe od GOLF IV. Hamulec trzyma jak należy, łapie na każde zaciągnięcie. Pasują idealnie. Ale trzeba kupić razem z przewodem hamulcowym.Linka ręcznego pasuje i nie trzeba jej zmieniać. Zapłaciłem 50 zł?szt. to tyle co za zestaw naprawczy do staryego zacisku i były razem z klockami, przewodami.Szkoda walczyć ze starymi zaciskami.
Teraz czas na korektr siły hamowania. Stary już niebardzo chce współpracować.
Może ma ktoś pomysł od czego pasuje, albo pomysł na regulowany korektor w środku auta????
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 340 gości