Dziwne zachowanie centralnego zamka elektrycznego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
baldman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 09:37
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Dziwne zachowanie centralnego zamka elektrycznego

Post autor: baldman » czw cze 15, 2006 01:06

Sprawa wyglada następująco. W samochodzie zamontowano elektryczne zamek centralny, jedna skrzyneczka do zamykania kluczykiem druga do pilota. Wszystko jakis czas grało a teraz tak to wygląda.

Normalnie zamykam samochód pilotem, zamykaja sie wszysktie zamki, jest OK, jeżeli nie próbuje otworzyć samochodu przez np. 20 minut to przy próbie otwarcie nie otwierają się drzwi lewe pasażera i w większoszci kierowcy lub odwrotnie.
Jeżeli zamykam auto i po np. 2 minutech chce otworzyć otwiera sie wszystko, tak jak powinno.

Sciagałem tapicerke z drzwi kierowcy ustawilem jescze raz siłownik przez 4 dni bylo dobrze zawsze sie otwierało.
Czy problem tkwi kablach (wilgoć łapią), czy po dłuższej przeriwe nie przewodzą prądu, no głupia sprawa. Nie wiem co zacząć sprawdzać, dać nowe kable, siłowniki czy centralka nie dostaje prądu i daje za słaby sygnał na podniesienie zamka.

Z kluczyka zawsze działa centralny, czasami trzeba dwa razy przekrecic zeby tylne drzi sie otworzyly jak sie nie otworza sie z pilota.


Golf III Movie, 96, 1,9 TDI, gwintowane zawieszenie H&R, chiptuning

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » czw cze 15, 2006 11:20

Ja zacząłbym od sprawdzenia siłowników w tych drzwiach, które nie chcą się otworzyć, chociaż to dziwne, że dopiero po czasie się nie chcą otworzyć.



Awatar użytkownika
baldman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 09:37
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: baldman » czw cze 15, 2006 11:25

Po wyciagnieciu siłownika od kierowcy działa normalnie opuscza i podnosi jak należy, od pasazera nie wiem, pewnie zaczne od siłowników wymienie od pasażera i keirowcy nie są drogie.


Golf III Movie, 96, 1,9 TDI, gwintowane zawieszenie H&R, chiptuning

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » czw cze 15, 2006 11:32

Siłowniki to grosze



irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » sob cze 17, 2006 16:23

stawiam na kable... dostają wilgoci , gdzieś idzie przebicie... dobrze zaizoluj kabelki i sprawdź.... bo gdyby centralka nawaliła to cały czas źle by działało..


chociaż może siłownik walnięty.. najpierw sprawdź kable.



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » sob cze 17, 2006 16:32

TEREFERE!!!!

jezeli kupiles tanszy zamek to zostaw silowniki w spokoju jezeli kable nie sa poprzecierane to tez sie ich nie czepiaj !!!
ja tez mialem problemy z centralnym kolega elektronik przegladnal centralke i sterownik i co sie okazalo ???
tansze uklady po pewnym czasie dostaja tzw zimnych lutów od drgan czy czegos poprostu wzial i lutowniczka podgrzal kazdy lut na ukladzie i co ???
juz nigdy weiecej cantralny nie zeswirowal a przedtym wyprawial sobie co mu tylko pasowalo strach bylo samochod na miescie zostawiac

Pozdrawiam !!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 280 gości