[mk3]przjakiej pretkości zmiana biegu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szpak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn lut 13, 2006 12:21
Lokalizacja: kędzierzyn

[mk3]przjakiej pretkości zmiana biegu

Post autor: szpak » pn cze 12, 2006 17:59

mam golfa III 14 z czterobiegową skrzynią biegów,kiedy zmieniać biegi
Ostatnio zmieniony sob cze 17, 2006 12:08 przez szpak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn cze 12, 2006 18:15

tu masz dla skrzymi 5: http://www.vw_golf.republika.pl/nowa_strona_7.htm


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

szpak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn lut 13, 2006 12:21
Lokalizacja: kędzierzyn

Post autor: szpak » pn cze 12, 2006 19:44

to wiedzialem ,ale dla czterobiegowej nigdzie nie ma



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn cze 12, 2006 19:56

szpak, zmieniaj ciut poniżej obrotów momentu maksymalnego - to łagodnie, a jeśli jeździsz agresywnie to sporo powyżej.Nie ma jakichś ustalonych ściśle reguł. Każdy robi to "na czuja"



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn cze 12, 2006 20:47

przjakiej pretkości zmiana biegu
chodzi Ci o prędkośc obrotową silnika czy o prędkośc auta??

[ Dodano: Pon Cze 12, 2006 20:49 ]
Jeśli o prędkośc auta Ci chodzi to dla spokojnej jazdy możesz stosowac zasadę 20,40,60 km/h.

[ Dodano: Pon Cze 12, 2006 20:51 ]
Jeśli masz obrotomierz i jeździsz spokojnie to zmiana biegu przy max 3000 obr/min


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » pt cze 16, 2006 22:17

moim zdaniem powinienes się wsłuchać w silnik jak pracuje..to będzie najlepszym wyznacznikiem poprostu posłuchaj i pomyśl ze to ty jedzieś rowerem i zmieniasz biegi wtedy gdy bedzie to najbardzej odpowiednie pozdrawiam


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt cze 16, 2006 22:41

2500 obrotów i kolejny bieg. To najlepsze rozwiązanie.



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » pt cze 16, 2006 22:47

TAZ pisze:2500 obrotów i kolejny bieg. To najlepsze rozwiązanie.
Nie zgodzę się Na zimnym tak ale potem 3000



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt cze 16, 2006 22:51

Z doświadczenia z silnikami 1,3, 1,5, 1,8 i 2,0 wiem, że przy 2500RPM moje auto paliło najmniej.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 16, 2006 22:53

Kand pisze:Nie zgodzę się Na zimnym tak ale potem 3000
moim zdaniem to za duzo ja zmieniam przy ok 2500-2700 potem szkoda bulic za paliwo no chyba ze jakis jelop przymierza sie do wyprzedzania to ....



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt cze 16, 2006 22:57

TAZ pisze:2500 obrotów i kolejny bieg. To najlepsze rozwiązanie.
Tu chyba ciężko to jakoś uśrednić... Przecież każdy silnik ma inną charakterystykę...
Np. dla VR-a zmiana biegu to około 3200 obr - przy 2500 to nie ma jazdy - szkoda męczyć silnik - to nie diesel przecierz....
I nie mówimy tu o deptaniu tylko o normalnej jeździe oczywiście....


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
Salz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 01:58
Lokalizacja: Wolsztyn i okolice

Post autor: Salz » pt cze 16, 2006 23:11

ja podobnie jak wiekszosc do 3000 :bajer:


[img]http://images33.fotosik.pl/227/6563aeda0fee4530.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/264743.png[/img]

MAXOIL Grodzisk Wlkp zaprasza, wymiany oleju, kompleksowe naprawy mechaniczne, hurtownia motoryzacyjna
da weiss man, was man hat:)

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob cze 17, 2006 11:04

też mam 1.8 ABS i zmieniam biegi max przy 3 tys...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
puniek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 12:29
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: puniek » pn cze 19, 2006 14:54

1.8ABS_Vento'GT'94
3500rpm, czasami 6000 jak się spieszę. Ale pali jak smok.


Pamiętaj: pomoc = punkt. Pozdrowienia!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości