mk2 1,8PF skaczące obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

organista18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
Lokalizacja: Lębork

mk2 1,8PF skaczące obroty

Post autor: organista18 » czw cze 15, 2006 17:22

witam wszystkich. mam mk2 1,8Pf na wielopunktowym wtrysku, moj problem to; gdy odpale obroty falują 800-1500, jak wcisne gaz to odrazu sie przydławia. bylem juz u wielu mechanikow i kazdy gada co innego. ich zdanie na ten temat to niesprawny aparat zapłonowy(ma jakis luz i sam sobie przyspiesza), lub przepływomierz powietrza. zaznaczam ze niedawno robili mi rozrząd, ale wczesnij tez tak chodzil ale czasami a teraz zawsze. napiszcie co wy o tym myslicie, bo te czesci nie sa tanie, a jak je kupie a okaze sie ze niepotrzebnie to lipa. z gory dzieki za pomoc :crazy:



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pt cze 16, 2006 08:54

sproboj niebieski czujnik temperatury, koszt niewielki, a u mnie pomoglo... potem sprawdz aparat, najlepiej pozycz aparat od kogos...

jak ci gasnie przy dodaniu gazu to moze byc faktycznie przeplywka, wez zdejmij dekiel z gory, przeczysc wsio, omomierz w reke i sprawdzaj czy potencjometr dziala, i czujnik temperatury. wykresy od czyjnikow masz w dziale download z rozpiskami do digifanta... plik nazywa sie bodajrze digi.rar



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pt cze 16, 2006 10:56

a ja bede ciagle dodawal jedno :D sprawdz szczelnosc odmy i podcisnien :D


Obrazek

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pt cze 16, 2006 19:43

ja mam wszystkie podcisnienie odpiete i zaslepione i dzialal ok....
co do odmy to niektorzy polecaja waz z niej pod samochod puscic zeby swobodnie zwisal sobie :)



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: mk2 1,8PF skaczące obroty

Post autor: Borys » pt cze 16, 2006 22:16

organista18 pisze:witam wszystkich. mam mk2 1,8Pf na wielopunktowym wtrysku, moj problem to; gdy odpale obroty falują 800-1500, jak wcisne gaz to odrazu sie przydławia. bylem juz u wielu mechanikow i kazdy gada co innego. ich zdanie na ten temat to niesprawny aparat zapłonowy(ma jakis luz i sam sobie przyspiesza), lub przepływomierz powietrza. zaznaczam ze niedawno robili mi rozrząd, ale wczesnij tez tak chodzil ale czasami a teraz zawsze. napiszcie co wy o tym myslicie, bo te czesci nie sa tanie, a jak je kupie a okaze sie ze niepotrzebnie to lipa. z gory dzieki za pomoc :crazy:
ja bym stawaiał na źle ustawiony zapłon, i źe ustawiony przepływomierz, trzeba zdjąc klape i poregulowac spręzyną oraz śrubką od wolnych na przepustnicy.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob cze 17, 2006 00:09

jak ja tak mialem w PFie to byl walniety regulator biegu jalowego czyli tzw silniczke krokowy...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » sob cze 17, 2006 00:33

He he ja tez to mialem i bawilem sie z tym chyba z rok

wymienilem 1-krokowca choc treba bylo go tylko wyczyscic!!!, po wymianie bylo lepiej bylo lepiej, 2- potem klolega sprawdzil ze polecial mi jedem czujniczek od temperatury po wymianie bylo jeszcze lepiej a nastepnie okazalo sie , ze 3-kabelek który jest zmasowany do obudowy klawiaturki byl w srodku przelamany jak go naprawilem silnik sie uspokoil,4- dla pewnosci wyczyscilem jeszcze czujniki na kolektorze ten ktory wlacza krokowca i ten co wylacza zaplon na zbyt wysokich obrotach one musza byc sprawne !!!!
Potem sie okazalo ze ten kabel byl od kompa i ten nie potrafil sobie dobrac mieszanki bez dobrego styku wiec co chwila sie przeskalowywal a silnik poprostu zalewało

jak to zrobisz zresetuj kompa i ma dzialac
powodzenia !!!



organista18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
Lokalizacja: Lębork

Post autor: organista18 » sob cze 17, 2006 20:45

dzieki chłopaki. dzis wymieniłem przepływomierz i teraz na wolnych chodzi ładnie równo, tylko że ciągle przy gwałtownym dodaniu gazu ciągle się przydławia. jutro sprawdze ten niebieski czujnik temp i zobacze wtedy co bedzie robił. dodam jeszcze że ostatnio mechanik dosyc duzo krecił tą śrubą na przepustnicy i może coś rozregulował, bo to h... a nie mechanik, nawet pasek rozrządu mi źle założył(nie na znaki), sam musialem poprawiac. pozdawiam wszystkich :grin:

[ Dodano: 18 Cze 2006 11:20 ]
a moze ktos mnie uświadomic gdzie znajduje sie ten "niebieski czujnik temp", bo wstyd sie przyznac ale nie wiem.jakies dwa znalazłem sprzodu silnika jeden od wskazówki temp wody a drugi... moze to ten, jak ściagne z niego kostkę to auto gaśnie. :crazy:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 338 gości