dotyczy przedniego zawieszenia mk3 /vento
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 23:34
- Lokalizacja: opolskie
dotyczy przedniego zawieszenia mk3 /vento
witajcie koledzy! Mam takie zapytanie odnosnie przedniego zawieszenia. Staram sie zeby auto mialo bardzo dobry stan techniczny, ale ta sprawa juz sie dlugo u mnie ciagnie. Otoz przy skrecaniu kierownica, np przy manewrowaniu na parkingu kiedy krece od oporu do oporu slysze w trakcie krecenia glosny stuk. Nie zdarza sie to za kazdym razem,ale denerwuje mnie to. Bylem u kilku mechanikow w celu sprawdzenia i postawienia diagnozy i kazdy stwierdzil ze zawieszenie jest bardzo dobre- zadnych luzów. Wymienilem nawet profilaktycznie sworznie i koncowki drazkow kierowniczych i nadal jest to samo - gdy skrecam potrafi glosno stuknac. Samo prowadzenie auta nie sprawia klopotow- jedzie prosto i nie "sciaga" Amortyzatory przednie zostaly wymienione 4 miesiace temu wiec na pewno sa sprawne. Nadmienie ze podczas zimy ruszajac na prostych kolach na sliskiej powierzchni i gdy prawe kolo zerwalo przyczepnosc to slyszalem z tej strony takie pukanie - jakby metal o metal. Nie mysle zeby to byly przeguby bo przy skreconych kolach i szybszym ruszaniu jest cicho. W czym tkwi problem - bo naprawde nie potrafie tego rozgryzc. Nadmienie tez ze jadac wolno tzw tarka (poprzeczne drobne nierownosci )- czuje jakby kola mialy luz - tylko gdzie on jest. Mam porownanie bo kiedys mialem golfa i tego nie bylo. Moze ktos potrafi mi pomoc - bede wdzieczny
PS stawiam piwko za trafna diagnioze
Pozdrowienia sloneczne i szerokiej drogi
Marcin
PS stawiam piwko za trafna diagnioze
Pozdrowienia sloneczne i szerokiej drogi
Marcin
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Zobacz górne mocowania amorka, tam jest takie łozysko które moze być juz wyrobione i amor chodzi na wszystkie strony. A przy skrecaniu z powodu luzu na amorze przeskakuje sprężyna i robi taki głosny stuk. Mozesz to sprawdzić sciągając kolo i zobacz czy amor chodzi na wszystkie strony i jest wyczuwalny luz tam gdzie sie go montuje do kielicha. Pozdr
U mnie jest tak samo. Na skręconych kołach cichutko więc zewnetzrne przeguby ok. Zawieszenie napewno nie. Wymieniłem amortyzatory i łożyska McPersona. Więc może przegub wewnętrzny? Tymbardziej że jak próbowałem ruszyc z piskiem na asfalcie to słychac było stuki (walenie wręcz!)... A i własnie ten chałas był jakby pod nogami a nie z okolicy kołamarcys2001 pisze:Otoz przy skrecaniu kierownica, np przy manewrowaniu na parkingu kiedy krece od oporu do oporu slysze w trakcie krecenia glosny stuk.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 23:34
- Lokalizacja: opolskie
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
wiec mozlwie
przegub zewnetrzny (lecz jesli ci nei stuka na zakretach to mozna wykluczyc)
przegub wewnetrzny (styka jak pociag i na prostych kolach)
mocowanie poduszki makpersona
ktoras z poduszek silnika(najczesciej ta od skrzyni, pozniej przednia)
narazie te opcje
przegub zewnetrzny (lecz jesli ci nei stuka na zakretach to mozna wykluczyc)
przegub wewnetrzny (styka jak pociag i na prostych kolach)
mocowanie poduszki makpersona
ktoras z poduszek silnika(najczesciej ta od skrzyni, pozniej przednia)
narazie te opcje
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości