Mk2 klekot silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bart
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2241
Rejestracja: wt lis 22, 2005 18:49
Lokalizacja: Ostróda
Auto: SS2 TSI
Silnik: CDAA
Kontakt:

Post autor: Bart » śr cze 14, 2006 14:09

U mnie klekotał z minutę po uruchomieniu. Wymieniłem olej i klekotał jak wściekły dopóki się dobrze nie rozgrzał. Po przejechaniu 500km klekocze znowu chwilę po uruchomieniu.

Stawiam na popychacze !!!


:okej:

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » śr cze 14, 2006 14:26

No właśnie... A pewnie neidługo chciałbym się za to wziąć.

Czyli na chłopski rozum - zachować identyczne ustawienie wszelkich części ruchomych?

BTW. Silnik ma oznaczenie MH jeżeli to coś zmienia.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » śr cze 14, 2006 15:08

no tak jesli klekot to racej popychacze polecam FEBI sa dobre ja placilem 21zl/szt ale do tegu kup jeszcze uszczelke korkowa powinna byc w komplecie z uszczelka polokragla i polksiezycem to tego trzeba jeszcze symering bo jak ruszysz walek to go raczej bedziesz musial wymienic bo moze ciec

jak bedziesz robil to nie przestaw sobie rozrządu i uwazaj jak bedziesz walek dokrecal spowrotem trzeba stopniowo dokręcac a popychacze wymienaj napewno w komplecie i nie zdziw sie jak po wymianie bedziesz musial troche pokrecic zanim zaskoczy casem tak bywa zwaszca jak popychacze będa suche

Powodzenia!!!



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr cze 14, 2006 15:19

kocurxxl pisze:jak bedziesz robil to nie przestaw sobie rozrządu i uwazaj jak bedziesz walek dokrecal spowrotem trzeba stopniowo dokręcac a popychacze wymienaj napewno w komplecie i nie zdziw sie jak po wymianie bedziesz musial troche pokrecic zanim zaskoczy casem tak bywa zwaszca jak popychacze będa suche
ich sie nie wklada na sucho !!!



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » śr cze 14, 2006 20:07

Dzięki za pomoc. Niedługo pewnie będę robić to z ojcem. Damy radę razem coś zdziałać;]


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości