mk2 schemat podłączenia świateł z przekaźnikami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zielakVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt maja 03, 2005 10:31
Lokalizacja: zachodnipomorskie

mk2 schemat podłączenia świateł z przekaźnikami

Post autor: zielakVW » wt cze 13, 2006 20:42

jak w temacie musze wzmocnić światła z 11,8V na 13,8V.



Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » wt cze 13, 2006 21:28



Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt cze 13, 2006 22:01

np.tak mozesz.



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » wt cze 13, 2006 22:57

Pisze że golf 1 i 2, a w mk3 też mi słabo świecą, jest już tam przekaxnik czy trzeba też przerobić??



Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » wt cze 13, 2006 23:01

kupszczelisty pisze:Pisze że golf 1 i 2, a w mk3 też mi słabo świecą, jest już tam przekaxnik czy trzeba też przerobić??
raczej sa oryginalnie



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr cze 14, 2006 10:24

a napięcie gdzie mam sprawdzić?? przy żarówce włączonej??



Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » śr cze 14, 2006 10:27

kupszczelisty pisze:a napięcie gdzie mam sprawdzić?? przy żarówce włączonej??
:okej:

przy wlaczonej raczej, zapal silnik, wlacz swiatla, i zmierz napiecie na zarowce



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr cze 14, 2006 13:14

Cześć w MK3 tak samo nie ma przekaznika i musisz go dorobić tylko w MK3 wiązka kabli dochodzi do złącza nad chłodnicą i dopiero z tamtąd dochodzi do reflektorów więc jak podłączysz zaraz koło lampy to tylko tą będziesz miał na przekazniku

[ Dodano: 14 Cze 2006 13:22 ]
Przepraszam zapomniałem powiedzieć lepiej i prościej jest zamontować dwa zestawy przekazniki kup od malucha są takie po dwa z kostką i zamontuj koło lamp bo w MK3 masz żarówki H1 osobno na światła mijania i drogowe



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr cze 14, 2006 14:39

mam H4, to gdzie mam się wpiąć do tej instalacji?? po co 2 przekaźniki?? Czyli ma to działać tak że to napięcie które pujdzie od włacznika lamp w aucie zamknie obwód i prąd będzie brany z akumulatora przez przekaźnik, jakie bezpieczniki na tym zastosować?? ile amper?



Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » śr cze 14, 2006 14:45

kupszczelisty pisze:mam H4, to gdzie mam się wpiąć do tej instalacji?? po co 2 przekaźniki?? Czyli ma to działać tak że to napięcie które pujdzie od włacznika lamp w aucie zamknie obwód i prąd będzie brany z akumulatora przez przekaźnik, jakie bezpieczniki na tym zastosować?? ile amper?
http://vw-scene.info/porada15.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr cze 14, 2006 15:00 przez okulik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr cze 14, 2006 14:56

Cześć po to dwa przekazniki bo jeden włacza światło drogowe a drugi mijania sterowanie przekazników czyli ich cewek podłączasz z kabli ktore masz orginalnie do lamp a + podłączasz bezpośrednio z akumulatora gróbszym przewodem A dlatego ja podłączałem dwa orginalne zestawy bo wygodniej podłączyć koło lamp i nie rozbierać orginalnej wtyczki co ją masz nad chłodnicą a bezpieczniki takie jak orginalne do lamp ja dałem po 15 amper

[ Dodano: 14 Cze 2006 15:39 ]
Ten schemacik jest bardzo dobry tylko ma jeden błąd bo jak podłączysz nr 86 pod wyłącznik świateł to przekaznik łapie a potem co ? jak zmienisz z drogowych na mijania? dajesz dwa przekazniki a numer 86 jednego przekażnika podłączasz do kabla co orginalnie zasilał jedno włókno żarówki a numer 86 drugiego przekażnika podłączasz do kabla co orginalnie zasilał drugie włókno tej samej żarówki a poza tym to ok tylko nie podłacz tak ze z jednej strony auta masz drogowe a z drugiej mijania Jezeli sie myle to przepraszam



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw cze 15, 2006 00:57

toz to nie jest zaden blad, ale chyba logika, nie ?? :>
no bo jak jednym kablem wysterowac 3 stany?? :P on, off i turbo :)
co do dlugich to juz nie jest to tak istotne powiem ci, ale mijania sa sporo lepsze, moje po tej operacji, wymianie lamp i zarowek na nowe sa prawie tak mocne jak swiatla w oryginale mk1 :P

ktos robil soczewki, warto sie za to brac? bo mam ze 2 i moglbym cos pokombinowac, ale za bardzo nie jestem przekonany, ze jakos beda lepiej swiecic??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw cze 15, 2006 19:32

Cześć mi jak zakładałem przekazniki chodziło zwłaszcz o zabezpieczenie styków manetki zmiany świateł a jak masz to nie ma obawy ze sie przypalą a jak mam drogowe po 75W torazem jest 150 a to nie jest zdrowe dla wyłącznika



Awatar użytkownika
zielakVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt maja 03, 2005 10:31
Lokalizacja: zachodnipomorskie

Post autor: zielakVW » pt cze 16, 2006 15:32

dzięki bardzo za pomoc :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości