[mk3] Bierze olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rav0910
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr sty 04, 2006 15:29
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[mk3] Bierze olej

Post autor: rav0910 » wt cze 13, 2006 13:14

Mój problem wyglada następująca: Co jakiś czas musze dolewać olej, nie sa to jakies potężne ilości ale z czasem poprostu mi ubywa a jeżdże dosyć sporo, rano jak odpalam goferka to z wydechu leci potężna chmurka przez chwile, gdzies wyczytałem, że jak sa takie obiawy to znaczy, że bierze olej uszczelniaczami zaworów, tak więc wymiana uszczelniaczy, szlif gniazd zaworowych i wymiana uszczelki pod głowicą. Czy to prawda? Ile taka przyjemnośc moze kosztgowac? Mój silnik to ABS 90 KM, 215 tyś. instalacja gazowa


Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 13, 2006 13:39

rav0910 pisze:wymiana uszczelki pod głowicą.
nie ko niecznie uszczelka pod głowicą



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » wt cze 13, 2006 13:42

rav0910 pisze:jak sa takie obiawy to znaczy, że bierze olej uszczelniaczami zaworów,
To by była łagodniejsza opcja ... gorzej jak pierścienie już puszczają...
Sprawdź sobie ciśnienie na cylindrach. Jak będzie dobre to znaczy że pierścienie są wporządku.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
CzapCzap
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
Lokalizacja: Athlone
Kontakt:

Post autor: CzapCzap » wt cze 13, 2006 17:47

dziejo pisze:
rav0910 pisze:wymiana uszczelki pod głowicą.
nie ko niecznie uszczelka pod głowicą
No ale jak zdejmie glowice to wypadaloby dac nowa uszczelke :hmm:


Obrazek <--------

Golf 3 GL 1.6 AFT - sprzedany :(
Golf 4 GTI 1.8T AGU - Jest :)
Jetta 2 CL 1.6D - Jest :)

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 13, 2006 18:39

jak zdejmiesz -owszem sprawdz jaką ma kompresję



Awatar użytkownika
Paulo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 14:48
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: Paulo » wt cze 13, 2006 18:45

Chmielu pisze:Sprawdź sobie ciśnienie na cylindrach. Jak będzie dobre to znaczy że pierścienie są wporządku.
sprawdzenie cisnienia to podstawa.


moje mk2 do kasacji :( nastepne auto- cos z rodziny VW

rav0910
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr sty 04, 2006 15:29
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rav0910 » wt cze 13, 2006 21:54

a ile biora za sprawdzenie cisnienia?


Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?

marek85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: śr lis 30, 2005 21:21
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: marek85 » wt cze 13, 2006 21:58

szkoda ze mieszkasz w poznaniu bo to bardzo daleko, tak bys podjechal do mnie to bym ci zmierzyl, nie wiem ile biora ale napewno bardzo malo, pomiar polega na tym ze mechanik wykreci ci swiece i przykreci manometr, a ty zapewne bedziesz siedzial w aucie z noga na pedale gazu i "krecił" silnikiem :D :bigok:


mój były GOLF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43528

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 275 gości