wskaźnik temperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wskaźnik temperatury
jak powinien pokazywać wskaźnik temp.mi maxmalnie wychyla sie do zaznaczonego punktu.ogrzewanie działa.czy tak powinien pokazywać?silnik to 1.3 NZ
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
nie nie powinien
powinien byc na samym srodku...
jak go pozylujesz troche tzn obroty przeciagniesz albo bedzie upalne lato to sie powinien lekko wychylic od srodka w prawo potem zalaczy ci sie wentylator i wroci do srodka
mialem takie cos w starej fiescinie... tyle ze u mnie bylo tak ze jak zimny to prawidlowo bylo a jak zlapal temp juz to opadal a jak go troszke przez nie uwage przygrzalem to calkiem opadl na 0
potem cos pogrzebalem i nie wiem jak ale zrobilo sie ze odwrotnie wskazywalo tzn zimny silnik na wskazniku bylo ze ma temp tzn w srodku a jak sie nagrzal to opadal na wskazniku na zimny na 0
moja sugestia jest taka ze masz spieprzony wskaznik wymien zanim przegrzejesz silnik bo nawet nie bedziesz wiedzial kiedy chyba ze bedzies sie wsluchiwal w odglos wentylatora
....chyba ze jest to naprawialne chalupniczo ....ale nie wiem ...moze
pozdro
powinien byc na samym srodku...
jak go pozylujesz troche tzn obroty przeciagniesz albo bedzie upalne lato to sie powinien lekko wychylic od srodka w prawo potem zalaczy ci sie wentylator i wroci do srodka
mialem takie cos w starej fiescinie... tyle ze u mnie bylo tak ze jak zimny to prawidlowo bylo a jak zlapal temp juz to opadal a jak go troszke przez nie uwage przygrzalem to calkiem opadl na 0
potem cos pogrzebalem i nie wiem jak ale zrobilo sie ze odwrotnie wskazywalo tzn zimny silnik na wskazniku bylo ze ma temp tzn w srodku a jak sie nagrzal to opadal na wskazniku na zimny na 0
moja sugestia jest taka ze masz spieprzony wskaznik wymien zanim przegrzejesz silnik bo nawet nie bedziesz wiedzial kiedy chyba ze bedzies sie wsluchiwal w odglos wentylatora
....chyba ze jest to naprawialne chalupniczo ....ale nie wiem ...moze
pozdro
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
pozycja wskazówki ma być dokładnie taka jak napisano wcześniej.
Nie mniej powody wadliwego wskazywania mogą być różne:
wlnięty:
- czujnik temp
- wskaźnik temp
- termostat
- stabilizator napięcia w zegarach, o ile wskaźnik poziomu paliwa też w kulki leci
...
Nie mniej powody wadliwego wskazywania mogą być różne:
wlnięty:
- czujnik temp
- wskaźnik temp
- termostat
- stabilizator napięcia w zegarach, o ile wskaźnik poziomu paliwa też w kulki leci
...
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
mi natomiast w mieście tak po 5km juz sie nagrzewa całkiem i jest niby ok, alse na trasie jak jade tak 100 czy ponad 80 cały czas teraz w zimie to spada temperatura tak do połozenia jak na zdjeciu kolegi to było by tak, czarne pole i po nim ta kreska, tak jakby do połowy tego co kolega grag napiał, pewnie siakos co 60 stopni leci.
Czy to może rmostat? bo zawsze jak załanczam to od azu grzanie na maxa załanczam na przednia szybe i jade, po 5km juz w pełni zagrzany praktycznie mimo otwartej nagrzewnicy, czyli szybko, przez chłodnice by sie tak szybko nie grzał?
ozdro i pomocy
Czy to może rmostat? bo zawsze jak załanczam to od azu grzanie na maxa załanczam na przednia szybe i jade, po 5km juz w pełni zagrzany praktycznie mimo otwartej nagrzewnicy, czyli szybko, przez chłodnice by sie tak szybko nie grzał?
ozdro i pomocy
Mk3 GTI 16V ABF
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
ja daje tak nawiew na 2 czasem nawet 3 jak mam wiecej os i mi zacznie parować, ale przeważnie na 2 i grzanie na maxa na szybe, po jakimś 1km zaczyna juz byc ciepło, po 5 całe auto ciepłe i silnik tez, tak mniej wiecej. tylko ze na trasie jak jade to mi temp spada jak mówie do jakichs 60 stopni, czasem moze nawet do 50
Mk3 GTI 16V ABF
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
no ale jak jest walniety termostat to bardzo długo sie auto nagrzewa bo idzie cały obieg i to na dodatek rpzez chłodnice, a nagrzewa sie szybko:| nawet bardzo szybko, do panny mam kilometr 500metrów i juz jest ciepło w kabinie jak jade, powiem węcej, bez gazowania tylko delikatnie jadąc z lekką nogą
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 295 gości