twarde węże układu chłodzenia w passacie TD 1.9 Pomocy!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
twarde węże układu chłodzenia w passacie TD 1.9 Pomocy!!
Chodzi mi o VW Passata TD 1.9 rok produkcji 1993. Mam kłopot : po przejechaniu 20 km w samochodzie powstają twarde węże układu chłodzenia łączące chłodnicę, silnik i termostat. Po odkręceniu korka płyn wybucha do góry ze zbiorniczka wyrównawczego - powstaje ciśnienie.Co to może być , dlaczego się tak dzieje? Czy układ w tych samochodach może być zapowietrzony?A może winny jest termostat? Prosze o pomoc! Pozdrawiam
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Dokładnie jeśli zaraz po odpaleniu (na zimnym silniku) nie wyrzuca płynu to nie jest uszczelka tylko korek od zbiorniczka...pushkin77 pisze:a ja bym jednak sprawdzil odpowietrzenie......
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Wiesz co, w swoim 1V ogladałem ten korek z każdej strony i injak tam nie znalazłem otworka ani spężynki... jakis zaworek jednak tam być musi??? P.S.rubik w układzie chłodzenia twojego samochodu zwiekszone ciśnienie jest rzeczą normalna i służy podniesieniu temperatury wrzenia cieczy chłodzącej - patrz fizyka dla liceum Pozdrówkapalen pisze:korek od zbiorniczka...
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
A jednak jest. Tylko poszukaj od wewnętrznej stronystonefree pisze:Wiesz co, w swoim 1V ogladałem ten korek z każdej strony i injak tam nie znalazłem otworka ani spężynki...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- leviticus_1
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:51
- Lokalizacja: OSTRÓDA
Sprawa prosta..jeżeli węże twarde to na bank uszczelka pod głowicą lub nie daj bożę pęknięta sama głowica, jednak to sporadyczne przypadki..najlepiej sprawdzić kompresję silnika, jak za mała to powietrze śmiga bokami..następnie sprawdż czy na korku od olekju nie robi się "majonez" tO OZNACZA ŻE MASZ PŁYN W OLEJU...i SPRZWDŹ NA ODWRT CZU NIE MASZ OLEJU W PŁYnie chłodzącym....węź się chłopie za to szybko zanim ci blok rozwali...
to znaczy ze jest cieply, a jaka temperature pokazuje na wskazniku?? temperatura oleju jaka? wiatraki sie wlaczaja?? moze ten uklad jest zapchany jakims kamieniem czy cos...
jak masz cieple weze i do tego twarde to chyba raczej nikt nie okreca kurka, nie ?
bo jak odkrecisz to cisnienie spada, to temperatura wrzenia wody rowniez, i momentalnie prawie cala woda wygotowywuje sie...
jak masz cieple weze i do tego twarde to chyba raczej nikt nie okreca kurka, nie ?
bo jak odkrecisz to cisnienie spada, to temperatura wrzenia wody rowniez, i momentalnie prawie cala woda wygotowywuje sie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 119 gości