VR6 czy G60 syncro

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:57
Lokalizacja: Przemysl
Kontakt:

VR6 czy G60 syncro

Post autor: Gitek » czw sty 27, 2005 01:49

ludzie co wy o tym myslicie

Mam golfa 1.3 i nie wiem co robic bo na nastepny sezon szykuje zmiany tylko jescze nie wiem jakie:)

Zastanawiam sie nad wsadzeniem vr6 do mojego mk2

ale z drugiej strony nie wiem czy nie wolal bym g60 syncro oczywiscie mk2

co wy Ludzie o tym myslicie

pozdro gitek



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw sty 27, 2005 10:50

Jeżeli myślisz o założeniu do niego gazu i napewno nie wtrysku gazu to zakładaj G60, bo vry nie cierpią tanich instalacji gazowych.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 27, 2005 20:32

G60 syncro - jak ty chcesz to zrobić?
Najlepiej kupić bude syncro bez silnika i wsadzić G60 ale pewnie więcej zabawy niż wsadzenie VR6!

Z resztą G60 tez nie przepada za gazem!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » czw sty 27, 2005 20:37

przy zakupie g60 licz sie ztym ze kompresor moze nie byc pierwszej mlodosci, a regeneracja to tez spory wydatek


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Gitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:57
Lokalizacja: Przemysl
Kontakt:

Post autor: Gitek » czw sty 27, 2005 21:15

nie no jesli chodzi o g60 to mysle sprzedac moje mk2 i zakupic cos nowego a jesli chodzi o kompresor to mysle ze nie ma problemu dr bartez go podleczy i zdaje sobie sprawe ile to kosztuje bo kumpel robil ostatnio regeneracje pozdrawiam



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 27, 2005 21:56

Oj to lepiej szukać Rallye niż G60 syncro - to dopiero rarytas.

A VR6 na swapie do Mk II można znaleźć!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Szeli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sty 27, 2005 21:36
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Szeli » czw sty 27, 2005 21:59

Witam. Bartez go podleczy i będzie chulał - kompresor to nie problem tylko trzeba rozróżnić dwie rzeczy: albo moc albo oszczędność i niestety tego nie da sie pogodzić; na LPG samochód zawsze będzie miał gorsze osiągi. Co do tego syncro to nie wiem skąd dostaniesz napęd - mażenie ściętej głowy, skrzynie miedzy g60 a VR sie bardzo różnią i w żaden sposób nie dopasujesz tego a tu jeszcze dochodzi skrzynia od syncro. łatwiej (teoretycznie) jest kupić całego golfa syncro niz zakładać do niego napęd. Pozatym każdy swap to duzy wydatek. Kup sobie golfa lub corrado g60, zadbaj o sprężareczke i będziesz sie na dlugo cieszył 160KM jeśli oczywiście nie załozysz gazu, a G jest podatne na tuning stosunkowo małymi kosztami. Pozdrawiam.


6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 27, 2005 22:10

Teoretycznie istnieje możliwość zakupu części do G60 syncro - bo pod koniec produkcji były takie!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » czw sty 27, 2005 22:24

Michael G60 pisze:Teoretycznie istnieje możliwość zakupu części do G60 syncro - bo pod koniec produkcji były takie!
z akcentem na teoretycznie :chytry:


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 27, 2005 22:42

Zdecydowanie tak!!!

Rallye to G60 syncro - ale inna buda i wypas.

Rallye mozesz szukać. W polsce jeste pewnie parę sztuk! :goof:


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Szeli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sty 27, 2005 21:36
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Szeli » czw sty 27, 2005 22:48

VR pisze:
Michael G60 pisze:Teoretycznie istnieje możliwość zakupu części do G60 syncro - bo pod koniec produkcji były takie!
z akcentem na teoretycznie :chytry:
Każdą częsć do każdego samochodu grupy VAG można kupić w Polsce nową, oczywiście w ASO. Oczywiście sa niektóre elementy już nieprodukowane ale zdazaja się one rzedko i raczej wszystkie sa dostępne; tyle tylko, że:

tłok do silnika PG - 1200zł/sztuka
tłok do silnika 1H - 1100zł/sztuka
spręzarka g60 - 9000zł (tu można cos wykombinować u mojego znajomego Barteza)
blok silnika VR6 ABV - 16000zł
głowica VR6 ABV - 16000zł przy oddaniu starej

Ceny syncro będą wyglądały podobnie także temat nowych częsci jest raczej zamkniety. :grin:


6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » czw sty 27, 2005 22:54

Szeli pisze: blok silnika VR6 ABV - 16000zł
ceny są kosmiczne ciekawe czy w polsce sprzedali choć jeden blok :kac: jak za tą cene mozna kupić przynajmniej trzy całe silniki z używki


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Szeli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sty 27, 2005 21:36
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Szeli » pt sty 28, 2005 12:14

VR pisze:
Szeli pisze: blok silnika VR6 ABV - 16000zł
ceny są kosmiczne ciekawe czy w polsce sprzedali choć jeden blok :kac: jak za tą cene mozna kupić przynajmniej trzy całe silniki z używki
Sprzedali napewno. Mam znajomego co kupił taki blok do swojego Corka 2.9 właśnie w ASO.
Używki nie wchodza w gre. Co nowe to nowe. Przy okazji ostatnio znalazłem kompletny nowy silnik (blok + góra) KOMPLETNY nowy prosto z fabryki 2.9 ABV z '99 za 1600E - poprostu trzeba wiedzieć gdzie szukac.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli

Awatar użytkownika
Szeli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sty 27, 2005 21:36
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Szeli » pt sty 28, 2005 12:22

Aha posiadam 2 książki servisowe do VR6 w pdf. Zajmują 2 x 20MB, razem ok 40MB. Jesli kogoś to interesuje to z chęcią podziele sie fachową literetura. Napiszcie do mnie maila to wam powysyłam. szeli4@o2.pl

Tylko pamiętajcie, ze musicie mieć skrzynke odpowiedniej pojemności, najlepiej na o2.pl, listy do 20MB.


6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości