Wysokie obroty, spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czesc doszedl mejl sory ale ostatnio doskwiera mi brak czasu
Instrukcja bardzo fajna tyle ze do gaznika 2e2 ale wiekszosc podzespolow jest taka sama.Juz sobie wydrukowalem i studiuje
W najblizszym czasie bede wymieniac wezyki z podcisnienia bo niema co dawac sie do czesci skoro moga byc ok
Jesli po wymianie wezykow obroty beda dalej wysokie ( a czuje ze beda ) to napewno sie odezwie.
Moze cos byc tez z tym wylacznikiem termicznym (jak kolega pisalem ze kabelek mial odpiety)bo auto ma wysokie obroty na zimnym i rozgrzanym silniku mysle ze ok 2500-3000 zamiast obrotomierza mam dupny zegar wiec niewiem
Dzieki wszystkim,jak ktos ma jakies sugestie to walic smialo kazda pomoc sie przyda a szczegolnie dzieki za ta serwisowke
pozdrawiam Wladek
Instrukcja bardzo fajna tyle ze do gaznika 2e2 ale wiekszosc podzespolow jest taka sama.Juz sobie wydrukowalem i studiuje
W najblizszym czasie bede wymieniac wezyki z podcisnienia bo niema co dawac sie do czesci skoro moga byc ok
Jesli po wymianie wezykow obroty beda dalej wysokie ( a czuje ze beda ) to napewno sie odezwie.
Moze cos byc tez z tym wylacznikiem termicznym (jak kolega pisalem ze kabelek mial odpiety)bo auto ma wysokie obroty na zimnym i rozgrzanym silniku mysle ze ok 2500-3000 zamiast obrotomierza mam dupny zegar wiec niewiem
Dzieki wszystkim,jak ktos ma jakies sugestie to walic smialo kazda pomoc sie przyda a szczegolnie dzieki za ta serwisowke
pozdrawiam Wladek
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Hejka. Nie wiem czy potrzebujesz jeszcze pomocy ale moje rady sa nastepujace. Wysokie obroty silnika na pierburgu 2E2 moga byc spowodowane3 rzeczami:
- zla regulacja wax elementu czyli urzadzenia ktore odpowiada za podniesienie obrotow podczas nagrzewania silnika
- uszkodzony wylacznik termiczno czasowy ktory odpowiada za podniesienie obrotow podczas uruchamiania zimnego silnika (powinien sie wylaczac po kilku sekundach)
- niedomykajaca sie przepustnica 2 przelotu
Wszystkie te usterki mozna latwo bez demontazu gaznika uzunac. Jesli chcesz to mam serwisowke do 2E2 to moge ci podeslac i jesli bedziesz potrzebowal kilku wskazowek to pomoge ci ustawic ten gaznik a takze wyeliminowac kilka elementow ktore powoduja problemy... sam mam taki gaznik i wymieniam go na WEBERA z fiata 125p bo mam juz go serdecznie dosc. Takze jak bedziesz potrzebowal pomocy to pisz. Pozdro
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 17:38 ]
P.S. co do pytan to:-nr 1 to popychacz pompki wzbogacania ktora podczas dodawania gazu wtryskuje do gaznika porcje paliwa aby nie zmulilo silnika podczas otwierania przepustnicy
-nr2 zawor TERMICZNO-CZASOWY - odpowiada za podwyzszenie obrotow podczas odpalania na zimno (glupota) - pierwszy potencjalny winowajca za duzych obrotow
nr3 nastawnik przepustnicy 1 przelotu, odpowiada za stabilnosc wolnych obrotow (a raczej za ich niestabilnosc) i otwarcie przepustnicy podczas odpalania a takze jej zamkniecia w czasie hamowania silnikiem (tylko wersje 1,8)
nr4 pull - down - otwiera przepustnice ssania w momencie wcisniecia gazu aby nie dopuscic do zalania silnika podczas pracy na ssaniu
nr5 ssanie automatyczne - bez komentarza
nr 6 sterownik podcisnieniowy przepustnicy 2 przelotu (otwiera ja w razie potrzeby) jesli 2 przepustnica sie nie domyka to tez bedziesz mial wysokie obroty
7 odma czyli odprowadzenie par oleju i spalin ze skrzyni korbowej silnika...
- zla regulacja wax elementu czyli urzadzenia ktore odpowiada za podniesienie obrotow podczas nagrzewania silnika
- uszkodzony wylacznik termiczno czasowy ktory odpowiada za podniesienie obrotow podczas uruchamiania zimnego silnika (powinien sie wylaczac po kilku sekundach)
- niedomykajaca sie przepustnica 2 przelotu
Wszystkie te usterki mozna latwo bez demontazu gaznika uzunac. Jesli chcesz to mam serwisowke do 2E2 to moge ci podeslac i jesli bedziesz potrzebowal kilku wskazowek to pomoge ci ustawic ten gaznik a takze wyeliminowac kilka elementow ktore powoduja problemy... sam mam taki gaznik i wymieniam go na WEBERA z fiata 125p bo mam juz go serdecznie dosc. Takze jak bedziesz potrzebowal pomocy to pisz. Pozdro
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 17:38 ]
P.S. co do pytan to:-nr 1 to popychacz pompki wzbogacania ktora podczas dodawania gazu wtryskuje do gaznika porcje paliwa aby nie zmulilo silnika podczas otwierania przepustnicy
-nr2 zawor TERMICZNO-CZASOWY - odpowiada za podwyzszenie obrotow podczas odpalania na zimno (glupota) - pierwszy potencjalny winowajca za duzych obrotow
nr3 nastawnik przepustnicy 1 przelotu, odpowiada za stabilnosc wolnych obrotow (a raczej za ich niestabilnosc) i otwarcie przepustnicy podczas odpalania a takze jej zamkniecia w czasie hamowania silnikiem (tylko wersje 1,8)
nr4 pull - down - otwiera przepustnice ssania w momencie wcisniecia gazu aby nie dopuscic do zalania silnika podczas pracy na ssaniu
nr5 ssanie automatyczne - bez komentarza
nr 6 sterownik podcisnieniowy przepustnicy 2 przelotu (otwiera ja w razie potrzeby) jesli 2 przepustnica sie nie domyka to tez bedziesz mial wysokie obroty
7 odma czyli odprowadzenie par oleju i spalin ze skrzyni korbowej silnika...
- leviticus_1
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:51
- Lokalizacja: OSTRÓDA
siema chłopaki...problem mój jest taki sam jak wlaaadka... Z tym że bolec z przełącznika trójpoziomowego po odpaleniu silnika się cofa, a ten śmieszny cyngielek nie odbija do końca..i podobnie jak go docisne to obroty malinka a jak puszcze to wyje..a skok który robi taką różnicę to raptem 2 ,3 milimetry..jak to usunąć..przewody wyglądają na całe..chodzi tylko i wyłącznie o element nr 1 z fotki...i jak można to też bardzo proszę o instrukcje do tego badziewia..please
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A może mi ktoś powiedzieć co robi sonda lambda w moim RF'ie???Ma ktoś z Was sonde w RF????
Sorki za OT
Sorki za OT
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- marek orzech
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
chyba nie montowali w RF sondy
bynajmniej ja nie mam
ale widze ze wszyscy maja ten sam problem-2 miechy walczylem w zime i czuje ze do zimy znowu powroci
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 22:29 ]
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 22:30 ]
mmorzech@wp.pl
bynajmniej ja nie mam
ale widze ze wszyscy maja ten sam problem-2 miechy walczylem w zime i czuje ze do zimy znowu powroci
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 22:29 ]
czy ja tez moge prosic bo akurat chyba takiej nie mamkawowy19 pisze:leviticus_1, daj maila to Ci podeśle.Pozdro!
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 22:30 ]
mmorzech@wp.pl
[url=http://imageshack.us][img]http://img353.imageshack.us/img353/4430/podpis23gy.jpg[/img][/url]
- leviticus_1
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:51
- Lokalizacja: OSTRÓDA
-
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 20:13
- Lokalizacja: Słupsk
Witam!!
Przy odpalaniu zimnego silnika, obroty silnika wchodzą mi od 2500 do 3000( i jest na takich obrotach 3 min.) Co to może być? co z nim zrobic?
[ Dodano: 21 Sty 2010 17:34 ]
za odp z góry dzieki !!
Przy odpalaniu zimnego silnika, obroty silnika wchodzą mi od 2500 do 3000( i jest na takich obrotach 3 min.) Co to może być? co z nim zrobic?
[ Dodano: 21 Sty 2010 17:34 ]
Mam takie same problemy co powinienem zrobić lub sprawdziKamilW pisze:Hejka. Nie wiem czy potrzebujesz jeszcze pomocy ale moje rady sa nastepujace. Wysokie obroty silnika na pierburgu 2E2 moga byc spowodowane3 rzeczami:
- zla regulacja wax elementu czyli urzadzenia ktore odpowiada za podniesienie obrotow podczas nagrzewania silnika
- uszkodzony wylacznik termiczno czasowy ktory odpowiada za podniesienie obrotow podczas uruchamiania zimnego silnika (powinien sie wylaczac po kilku sekundach)
- niedomykajaca sie przepustnica 2 przelotu
Wszystkie te usterki mozna latwo bez demontazu gaznika uzunac. Jesli chcesz to mam serwisowke do 2E2 to moge ci podeslac i jesli bedziesz potrzebowal kilku wskazowek to pomoge ci ustawic ten gaznik a takze wyeliminowac kilka elementow ktore powoduja problemy... sam mam taki gaznik i wymieniam go na WEBERA z fiata 125p bo mam juz go serdecznie dosc. Takze jak bedziesz potrzebowal pomocy to pisz. Pozdro
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 17:38 ]
P.S. co do pytan to:-nr 1 to popychacz pompki wzbogacania ktora podczas dodawania gazu wtryskuje do gaznika porcje paliwa aby nie zmulilo silnika podczas otwierania przepustnicy
-nr2 zawor TERMICZNO-CZASOWY - odpowiada za podwyzszenie obrotow podczas odpalania na zimno (glupota) - pierwszy potencjalny winowajca za duzych obrotow
nr3 nastawnik przepustnicy 1 przelotu, odpowiada za stabilnosc wolnych obrotow (a raczej za ich niestabilnosc) i otwarcie przepustnicy podczas odpalania a takze jej zamkniecia w czasie hamowania silnikiem (tylko wersje 1,8)
nr4 pull - down - otwiera przepustnice ssania w momencie wcisniecia gazu aby nie dopuscic do zalania silnika podczas pracy na ssaniu
nr5 ssanie automatyczne - bez komentarza
nr 6 sterownik podcisnieniowy przepustnicy 2 przelotu (otwiera ja w razie potrzeby) jesli 2 przepustnica sie nie domyka to tez bedziesz mial wysokie obroty
7 odma czyli odprowadzenie par oleju i spalin ze skrzyni korbowej silnika...
za odp z góry dzieki !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości