[MK3 GTI] brak filtra przeciwpyłkowego w wersji z klimą ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
no zdjęcie robiłem po wyjęciu 3 garści liści a potem dopiero odkurzyłem... tylko ja mam problem bo jak sobie włcze nawiew to dostaje śmieciami po oczach a jak mam np właczony na szyby żeby nie parowały to przejade ręką po desce rozdzielczej i mam rękę czarną :/ dlatego chce jakiś filtr założyć, myślałem że jest tak brudny i dlatego tyle leci teg brudu a tu sie okazało że nic nie ma
no to kupuj i kombinuj z nim, jest miękki wiec powinien sie dopasowac do tej kratki. Przejedz sie tez po szrotach i ogłoszeniach Gofrów idących całe na częsci, moze ktoś odsprzeda ci podstawkę... wtedy z łatwością zamontujesz filtr.
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
własnie jak zjem obiad to jade sie przejechać to wdepne do takowego miejsca tylko że rzadko tam coś jest ale może... jak nie to giełda w niedziele... tylko jeszcze jak odróznić tą ramke od filta połkolistego od tej od płaskiego?? hmm ale jak coś to sie najwyzej fliltr przytniedjtom pisze: Przejedz sie tez po szrotach i ogłoszeniach Gofrów idących całe na częsci, moze ktoś odsprzeda ci podstawkę... wtedy z łatwością zamontujesz filtr.
dokładnie. Luknij jeszcze dokładnie fotki z tyh dwóch tematów z FAQ. No i jak wrocisz to powiedz czy cos znalałes.jak coś to sie najwyzej fliltr przytnie
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 207#487373 to teżjest alternatywa ale miałem wycieraczke valeo kiedyś to z miesiać ładnie ścierała a potem to lepiej było jechac z zachlapaną szybą niz ze startą-rozmazaną heh
miałem cos identycznego jak Ty - mam mkIII 1,4 z 93 roku z klimą.
kupiłem na allegro cała obudowę nowa made in germany z filtrem.
http://www.allegro.pl/item97732249_97732249.html
to cos co miałem połamałem (zdemontowałem) i założyłem nową. pasuje idealnie
cały proces trwał nie dłuzej niż 20 min
kupiłem na allegro cała obudowę nowa made in germany z filtrem.
http://www.allegro.pl/item97732249_97732249.html
to cos co miałem połamałem (zdemontowałem) i założyłem nową. pasuje idealnie
cały proces trwał nie dłuzej niż 20 min
Pozdrawiam
Duszczo
Duszczo
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
ooo wspaniałe zdjęcie... :D:D teraz już wiem co musze zrobić. tylko że ja tam mam pod tą siateczką jakieś śmieszne urządzenie które w dodatku działa zawsze jak jest włączony zapłon i tylko brzęczy... też miałeś takie coś?? tylko nie wiem czy to jest oryginalne bo ta siatka jest w jednym miejscu tak jakby naderwana tylko po to żeby kable to tego czegoś mógł dojść... nie wiem czy jak to wywale to czy wszystko bedzie chodzić ok
te urzadzenie o którym mówisz to jest zamknięcie obiegu powietrza.
te kable można rozłączyć (kostka) i bez problemu zdemontować stara "obudowe" filtra.
ja ją połamałem.
zamkniecie obiegu powietrza nie powinno jak piszesz bzyczeć cały czas.
zamyka sie po wciśnięciu przycisku "max" lub "takiej zawiniętej strzałki" (w zależności od modelu) lub po przekręceniu pokrętła nawiewu na pozycje 0
Zobacz bo moze cos tam sie dostało i nie moze swobodnie sie zamknąć .
Powodzenia
te kable można rozłączyć (kostka) i bez problemu zdemontować stara "obudowe" filtra.
ja ją połamałem.
zamkniecie obiegu powietrza nie powinno jak piszesz bzyczeć cały czas.
zamyka sie po wciśnięciu przycisku "max" lub "takiej zawiniętej strzałki" (w zależności od modelu) lub po przekręceniu pokrętła nawiewu na pozycje 0
Zobacz bo moze cos tam sie dostało i nie moze swobodnie sie zamknąć .
Powodzenia
Pozdrawiam
Duszczo
Duszczo
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
u mnie jest taki problem że nie da sie do samego 0 przekręcić ale tylko do pozycji pionowej, wentylator sie normalnie wyłącza tylko zę to "coś" cały czas chodzi... a więc jeśli to normalnie odłącze to poza tym że nie bedzie działać ten obieg to bedzie wszytsko grać z nawiewami i klimą ???DUSZCZO pisze:zamkniecie obiegu powietrza nie powinno jak piszesz bzyczeć cały czas.
zamyka sie po wciśnięciu przycisku "max" lub "takiej zawiniętej strzałki" (w zależności od modelu) lub po przekręceniu pokrętła nawiewu na pozycje 0
Zobacz bo moze cos tam sie dostało i nie moze swobodnie sie zamknąć .
Powodzenia
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 513
- Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
- Lokalizacja: (PL) KGR
- Kontakt:
wszystko bedzie działać ale szkoda rezygnować z obiegu zamkniętego.... choćby dlatego ze jadąc za kopcącym autem nie ciągnie nam spalin do środka i szybciej schłodzimy auto klimą przy zamkniętym obieguKocioł DCG pisze:jeśli to normalnie odłącze to poza tym że nie bedzie działać ten obieg to bedzie wszytsko grać z nawiewami i klimą ???
spróbuj to naprawić
skoro piszesz że nawiew działa to raczej tak
tylko jak bedziesz to rozłączał to musisz sie upewnić czy obieg jest otwarty
bo jak bedzie zamkniety to w czasie deszczu bedą Ci szyby parować.
Łatwo to sprawdzić to jest taka klapka która się zamyka i otwiera. po naciśnięciu tego przycisku (po prawej od przycisku klimy)
ale pokąbinuj zeby to działało bo to przydatna rzecz
tylko jak bedziesz to rozłączał to musisz sie upewnić czy obieg jest otwarty
bo jak bedzie zamkniety to w czasie deszczu bedą Ci szyby parować.
Łatwo to sprawdzić to jest taka klapka która się zamyka i otwiera. po naciśnięciu tego przycisku (po prawej od przycisku klimy)
ale pokąbinuj zeby to działało bo to przydatna rzecz
Pozdrawiam
Duszczo
Duszczo
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
dziś znów zdjąłem podszybie i już wiem co jest nie tak, ta klapka od obiegu zamkniętego jest zamykana(podciągana do góry) za pomocą tego cały czas brzęcżacego u mnie silniczka na którym jest zębatka która podciąga taką jakby prowadnice z ząbkami, na górze tej prowadnicy widąc że jest ułamane, a ten ułamany element miał za zadanie przycąigać prowadnice do zębatki tak że by cały czas sie stykały, gdy nie ma tego elementu i zębatka poruszana tym silnikiem nie styka sie z prowadnicą to silniczek kręci (i brzęczy) cały czas jak jest właczony zapłon, próbowałem z drucika lub blaszki dorobić brakujący element i wtedy przez chwile działało jak trzeba (tylko troszke przeskakiwało na tej zębatce bo nie było odpowiedniego docisku) i wygląda to tak że silniczek pracuje do momentu kiedy bedze opór na klapce(czyli gdy bedzie całkiem otwarta lub całkiem zamknięta) a że u mnie jest ułamany element tej prowadnicy to dlatego kręciło cały czas to, niestety druciki i blaszki nie przejdą( kilka otwarć i zamknięc kalpki i sie to wygina i spada do wentylatora) więc chyba będę musiał tego elementu poszukać na jakichś szrotach chyba że ktoś z Was posiada taki element( jak ktoś to rozbierał i wie jak to działa to zmojego opisu bedzie wiedział dokładnie o co chodzi) lub może ktoś miał podobny przypadek i to rozwiązał, podzielcie sie doświadczeniami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości