Falujące obroty i nie tylko.... MK2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Falujące obroty i nie tylko.... MK2

Post autor: VWred » pn cze 05, 2006 23:59

Witam!! Mam taki problem. Mianowicie mój silnik miał mały remoncik i po tym jak go odebrałem to obrotu mi falują miedzy 800 a 1000. jest tak zarówno na zimnym jak i na gorącym silniku. Na poczatku było tylko falowanie a ostatnio robi mi się tak że jak przypieszam i silnik wchodzi na obroty wyższe niż 2500 wzwyż to po zmianie biegu lub puszczeniu gazu silnik obroty silnika nie spadają poniżej 2500.Na postoju tez tekie są. Myślałem że mi sie gdzieś linka zacięła ale sprawdziłem to nie to. zgasiłem silnik poczekałem chwile zapalilem i dalej to samo. strasznie silnik wył, no to pokręciłem śrubką przy kolektorze i wyregulowalem obr na lekko poniżej 1000 jechałem normalnie przez miasto i na trasie przez jakieś 30 kilometrów a potem obroty mi spadły i silnik zgasł. no to podwyższyłem tą śrubką i znowy wpożo a potem znowu stanęły na 2000. Może wiecie co to może być??



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 06, 2006 00:11

silnik krokowy?
masz?
poszukaj an forum bylo tez troche o tym?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt cze 06, 2006 17:42

czy jest to silnik gaźnikowy??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 06, 2006 18:22

Jaki wtrysk, digifant czy ke-jetronik? sprecyzuj co robili z silnikiem, czy regulowali coś we wtrysku? Wróć lepiej do nich. Przczyny moga być różne. Choćby za wczesny zapłon i masa innych. Jeśli masz digifant to napewno nie regulator wolnych obrotów powoduje falowanie. Mnie się zdarzyło z digifantem co prawda w trójce, więc nie ma regulacji na śróby, że po wymianie paska rozrządu z ustawieniem prawidłowo na znaki zapłon był dużo za wczesny, bo wcześniej pasek był źle ustawiony na wałku pośrednim i zostało to skorygowane ustawieniem zapłonu lampą stroboskopowoą. Jeden ząbek, a zapłon się zmienił z -8 na -25. Ale to tylko jeden przykład


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWred » wt cze 06, 2006 23:19

silnik 1,8 rv. Digifant. Robione było tylko to że wymieniono dwa zawory i tyle potem to poskładali i dobrze jeździł ale tylko pare dni. Tzn obroty falowały od kąd go zabralem ale mi głównie chodzi o to zacinanie się obrotów w jednej pozycji. Nie wiem o cho chodzi w piatek jade sprawdzić zapłon Zobaczymy co będzie.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 06, 2006 23:30

tez mialem 1.8 digifanta tylko z katem PF.. i wlasnie tam mi sie dzialo jak silniczke krokowy byl walniety.. odepnij go i tryzmaj sama linak obroty zoabcz czy zejda nizej.. jak tak to wymyj na pocztaek siolniczek jak nei pomoze to wymiana


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 363 gości