[MK3 1.8 ABS] Wtryski i parujaca lampa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

[MK3 1.8 ABS] Wtryski i parujaca lampa

Post autor: Gitner » pt cze 02, 2006 13:19

Witam
Sprawy dotycza auta kumpla a ja z benzyny laik: MK3 1.8 ABS 94r zagazowany. Auto czasami pali na 3 gary by po chwili zalapac komplet.. winny moze byc wtryskiwacz? Koles dowiedzial sie ze podobno jest jakis plyn w ktorym wtryski nalezy umyc i wysuszyc. Prawda to? Duzo postow widze na temat silnika krokowego. Czy wina moze byc po jego stronie? Zdazalo sie to juz przed zalozeniem gazu..
Druga sprawa: koles kupil na allegro kierunki i halogeny clear. Paruje mu lewy kierunek (zintegrowany z blenda).. zostal wymieniony na drugi ktory tez zaparuje.. na obudowie lampy jest dziurka a na nia nalozony kawalek weza gumowego. Czy ten otwor ma byc otwarty czy srodek lampy ma byc szczelny?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

greg

Post autor: greg » pt cze 02, 2006 13:27

Gitner pisze:Auto czasami pali na 3 gary by po chwili zalapac komplet.. winny moze byc wtryskiwacz?
1,8ABS to wtrysk 1punktowy a nie wielopunktowy - wiec raczej wylkuczałbym winę wtryskiwacza. Sprawdzić świece + kopółkę ewentualnie czy czasem nie zaczyna puszczać uszczelka pod głowicą właśnie na ten cylinder



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 02, 2006 16:47

Gitner pisze:Czy ten otwor ma byc otwarty czy srodek lampy ma byc szczelny?

oryginalny jest szczelny. Dziure robią wtedy gdy paruje żeby szbciej wysychał ale to,półśrodek. Woda dostaje się albo przez uszczelkę gniazda zarówki, albo przez nieszczelność między kloszem a obudową kierunku. Trzeba nową uszczelkę, ktora i tak często nie trzyma w tych nieoryginalnych kierunkach bo wykonanie niesolidne. Klosz po brzegach na łączeniu oczyścić benzyną, pogłębić rowek na łączeniu czymś twardym i zasmarować silikonem. Musi pomóc.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt cze 02, 2006 19:53

samo podłączenie kostki do krokowca posprawdzał bym wszystkie kostki przyłączeniwe po kolei może jakiś przewodzikjest naderwany



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości