Golf 3 nie che odpalić

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gosiailucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr mar 29, 2006 09:51
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Golf 3 nie che odpalić

Post autor: gosiailucas » wt maja 30, 2006 12:27


Wymieniłem silniczek krokowy, gdy gasł mi na biegu jałowym. Później jeździłem bez problemów.
Za miesiąc gasł mi w trasie po przejechaniu 10 km a czasem 50 km. Wymieniłem wkład popki paliwowej. Zrobiłem trasę do Centrum Zdrowia Dziecka (450 km w diwe strony) i problemów nie było.
Od dwóch dni jednak samochód nie chce mi zapalić. Świeci się dioda od akumulatorka, od oleju też, rozrusznik załapuje na początku, kręci się, ale odpalić mu się nie chce.

Pomożecie? Proszę.

Gosia i Łukaszek :) :cool: :cool:


Golfiki to naprawdę spoko autka!
Pozdrowionka dla Wszystkich sympatyków tych bolidów! Cześć!

Gosia i Lucas

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 30, 2006 12:32

wkład pompki ok a filtr paliwa wymieniałeś? zobacz na aparacie zapłonowym w jakim stanie jest palec kopułka czy nie odleciał ci kabelek od czujnika halla przy aparacie zapłonowym musisz sprawdzić czy wgóle dochodzi wysokie napięcie na świece fakt że tak jak mówisz załapuje ale może zaraz tracić napięcie

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 12:40 ]
po kolei układ zapłonowy wraz z cewką



gosiailucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr mar 29, 2006 09:51
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Filtr paliwa wymieniłem...

Post autor: gosiailucas » wt maja 30, 2006 12:46

Gdy wymieniałem wkład pompy paliwa postanowiłem od razu wymienić filtr paliwa. Poprosiłem też kolegę aby mi przy okazji wyczyścił baczek z syfu jaki mógł być wewnątrz.
Muszę w takim razie sprawdzić stan palca, kopułki i kabelek od czujnika halla...Jak to zrobię napiszę coś więcej...
Jeśli chodzi o świece. To nie wiem kiedy były wymieniane. Autko sprowadziłem sobie z Niemiec w grudniu 2005 roku i są wsadzone oryginalne VW świeczki. Ale je to chyba na samym końcu sprzwdzę. No nie?

Z góry dziękuję za tak szybką odpowiedź i serdecznie pozdrawiam :rotfl:
Ostatnio zmieniony pn cze 05, 2006 15:31 przez gosiailucas, łącznie zmieniany 1 raz.


Golfiki to naprawdę spoko autka!
Pozdrowionka dla Wszystkich sympatyków tych bolidów! Cześć!

Gosia i Lucas

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » wt maja 30, 2006 13:24

gosiailucas pisze:Ale je to chyba na samym końcu sprzwdzę. No nie?
A ile to czasu zajmuje sprawdzenie świec ??? kilka minut



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » wt maja 30, 2006 13:40

ja bym sprawdzil czy wogule na swiece idzie prad najlepiej w nasadke wlozyc jakis gwozdz i przystawic do swiecy a druga osoba przekreca zaplon


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt maja 30, 2006 21:55

gosiailucas, sprawdż czujnik halla
A teraz tak na marginesie - to wszystko co wymieniłeś sprawdziłeś i było zepsute czy robiłeś to tak na pałę???


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

gosiailucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr mar 29, 2006 09:51
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Świeczki dziś wymieniłem...

Post autor: gosiailucas » pt cze 02, 2006 09:49

Dziś kupiłem trzy elektrodowe świeczki NGK Made in Japan. Słyszałem na forum, że są dobre.
W środku miałem dwie nadpalone świeczki i nie wiem dlaczego było tak:
- trzy świece Champion Belgium dwuelektrodowe,
- 1 świeca Beru Ultrax Made in France czteroelektrodowa.

Poza tym świece były mokre i czuć było paliwkiem, gdy je poniuchałem ;)


[ Dodano: 02 Cze 2006 10:03 ]
Po włożeniu do kopułki po świecy małego płaskiego kluczyka i przystawieniu go do obudowy iskra idzie, więc z cewką wszystko jest chyba wporządeczku...


Golfiki to naprawdę spoko autka!
Pozdrowionka dla Wszystkich sympatyków tych bolidów! Cześć!

Gosia i Lucas

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt cze 02, 2006 20:22

gosiailucas, no ale odpala teraz czy nie?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt cze 02, 2006 21:09

no właśnie!



gosiailucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr mar 29, 2006 09:51
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Odpalił ale gaśnie....

Post autor: gosiailucas » pn cze 05, 2006 14:29

Gdy wymieniłem świece nadal nie chcial zapalić.
Tym razem przy przekręceniu kluczykiem nie było już słychać pompki (a wymieniałem ją 17 majab.r.). Dostałem się na tył samochodu. Jeszcze raz słuchałem - ani słychu buczenia pompki. Sprawdziłem czy dochodzi napięcie - jest. Zabrałem się do wyjęcia pompki. Wyjąłem ją i jeszcze raz przekręciłem kluczykiem - słychać tylko pyk (jedno krótkie stuknięcie). Chyba się zawiesiła. Dałem za ten chiński wkład 220 PLN, ale mam gwarancję więc jutro powalczę o kasę lub wymianę.
Włożyłem do środka starą pompkę, którą miałem dotąd. ZAPALIŁ. ALE NIE MA CO SIĘ CIESZYĆ. Jest trochę mułowaty i na odcinku 2km gaśnie średnio 3 razy.
Sprawdziłem kopułkę, palec - nie jest tragicznie. Może to ten czujnik halla ??? Co myślicie?


Golfiki to naprawdę spoko autka!
Pozdrowionka dla Wszystkich sympatyków tych bolidów! Cześć!

Gosia i Lucas

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 05, 2006 14:52

no wiesz z tym czujnikiem to sprawa nie jest na 100 % jasna widzisz .wtedy kiedy auto stanie trzeba sprawdzic począwszy od świec zapłonowych czy mają iskre i do tyłu ---- kable .kopułka .palec . no i czujnik challa , cewka zapł palec lubi takie zeczy robic jest tam zalany opornik czasmi błędny opór podaje na kopułke robia sie cyrki



gosiailucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr mar 29, 2006 09:51
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Chyba najprędzej czeka mnie pomiar na komputerze....

Post autor: gosiailucas » pn cze 05, 2006 15:05

Gdy auto stanie świece dają iskrę. Kopułka jest lekko nadpalona, palec też nie jest wzorowy.
Jak świece dają iskrę to chyba cewka jest dobra. Dobrze myślę?
Chyba najpierw pojadę go sprawdzić na komputerze, a potem zobaczymy...
Tak orientacyjnie czy możecie podać koszt:
- kopułka ......PLN
- palec ........PLN
- cewka .........PLN
- czujnik halla.......PLN
Czy ten czujnik halla to taka mała, czarna kosteczka pod kopułką?


Golfiki to naprawdę spoko autka!
Pozdrowionka dla Wszystkich sympatyków tych bolidów! Cześć!

Gosia i Lucas

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 05, 2006 15:22

kopułka 50 palec 20 czujnik na allegro znajdziesz juz za 60 a tk ogólnie to dobrze myslisz jeśli podaje iskre to cewka jest dobra kopułka ma przebicie teraz w dzień nie zobaczysz w nocy tak przyjrzał bym sie kablom i samej kopułce dokładniej

[ Dodano: Pon Cze 05, 2006 15:23 ]
gosiailucas pisze:to taka mała, czarna kosteczka pod kopułką?
zgadza sie z niej wychodza 3 kabelki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 276 gości