Golf II złącze serwisowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

stesp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn maja 29, 2006 13:09
Lokalizacja: Konin

Golf II złącze serwisowe

Post autor: stesp » wt maja 30, 2006 21:16

Mam Golfa II chyba wersja z USA rocznik 1992 poj 1800 benzyna bez LPG ,pełny wtrysk.automat skrzynia.Przednie światła prostokątne po bokach znaczki Wolfsburg Edition.Auto trudno zapala a po odpaleniu są skoki obrotów od 0 czyli prawie zgaśnięcia (często zaraz zgaśnie)do 1500.Przy większych obrotach jedzie normalnie moc ma.Gdzie to auto ma złączkę serwisową bo z diagnostą wmiejscach podanych przez kompa nie możemy znależć. Jeżeli nie ma złączki to jak sprawdzić cały ten osprzęt typu czujniki przepływomierz silnik krokowy itp? stesp



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt maja 30, 2006 21:40

Pod mieszkiem wajchy zmiany biegów?Czarna i biała?



Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » wt maja 30, 2006 22:20

Jeśli to RV to nie ma samodiagnozy. A czujniki na piechotę miernikiem.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt maja 30, 2006 22:34

Mam po stronie kierowcy, pod deską jakąś złączkę na kilka pinów (nie pamiętam dokładnie ile), być może to jest to? Masz coś takiego?



KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » wt maja 30, 2006 22:41

są dwa rodzaje złącz 16pin i 2x2pin jeżeli masz złacze to tylko 2x2pin biała i czarna (sprawdz w okolicach skrzynki bezpiecznikow po lewej lub pod mieszkiem jak koledzy zauwarzyli).



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt maja 30, 2006 22:53

Pod pokrywą lewarka nie mam nic, a to coś jest płaskie i pinów jest 5-6, okrągłe otwory. Być może to jakaś przeróbka.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt maja 30, 2006 23:27

Kiedys mialem Jetta Mk2 synro 1P - ponoc bez samodiagnozy. Pod lewarkiem byly dwie wtyczki:czarna i biala, ale sluza one podobno tylko do diagnozy ABS...
Znalazlem info o tym na forum DIAGTRONIK - http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=1000



stesp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn maja 29, 2006 13:09
Lokalizacja: Konin

Post autor: stesp » śr maja 31, 2006 12:57

Sprawdzę pod bezpiecznikami i pod wajchą biegów ale silnik jest RV i chyba sprawdzi się to z miernikiem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości