[Mk II] Na długich spada prędkość obrotowa silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
[Mk II] Na długich spada prędkość obrotowa silnika
Mam VW Golf II 1.6 Diesel. Jeśli jest zimny to tyka silniczek równo.
Gdy się rozgrzeje to nierówno. I co ciekawe gdy włączę światła drogowe lub mijania +soczewki (w zderzaku) to chodzi równiutko.
Dodam że cały czas pulsują światła (całe oświetlenie radio, deska rozdzielcza)
I mruga kontrolak od ładowania (wcześniej mrugała ale chodził równo)
Pasek jest spoko.
Czy moze to być spowodowane przez padnięty regulator napięcia????
Albo co innego????
Gdy się rozgrzeje to nierówno. I co ciekawe gdy włączę światła drogowe lub mijania +soczewki (w zderzaku) to chodzi równiutko.
Dodam że cały czas pulsują światła (całe oświetlenie radio, deska rozdzielcza)
I mruga kontrolak od ładowania (wcześniej mrugała ale chodził równo)
Pasek jest spoko.
Czy moze to być spowodowane przez padnięty regulator napięcia????
Albo co innego????
Ostatnio zmieniony wt sty 25, 2005 18:22 przez Michael G60, łącznie zmieniany 1 raz.
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
poprostu masz spadek napiecia w instalacji, nie przeskoczysz tego, mam to samo w sciro gti, w instrukcji polskiej pisza ze to normalne, kiedys stosowali cyfrowe stabilizatory obrotow biegu jalowego, ktore montowali szeregowo pomiedzy czujnikiem halla w aparacie zapl. a tranzystorem, dzialalo to w ten sposob ze jak obr. spadaly pon. 800 to byl przyspieszany zaplon i obroty rosly, ale w 84 roku chyba to wycofali i poprostu dawali grubsze przewody zasilajace , ktore mialy mniejsze spadki napiecia lub cos w tym stylu.
Pozdro
Pozdro
- jarek_1313
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
- Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
- Kontakt:
ja mam podobny problem w golfie1,3 wielopunkt jak włączę nawiew, światła, ogrzewanie tylnej szyby nierówno mi pracuje i ma chyba za niskie obroty. Nie mam obrotomierza, ale na słuch tak to mi wygląda. Podciągnełem troche obroty mu na lince przy przepustnicy- mam śrube regulacji i troche podniosłem jest lepiej dopóki wszystkiego nie włącze, ale bez tylnej szyby. chodzi już ok a też miał problemy dlatego podłączam do tego pytanka: czy w 1,3 wielopunkt nie powinien sam komputer zwiekszać obrotów, a jesli tak, po co by dawali tą śrube przy przepustnicy ???
- jarek_1313
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
- Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
- Kontakt:
ale mi jak podciągąłem obroty tak żeby silnik równo w miare pracował to miałem ładowanie 14,1 V więc jest ok tylko coś z obrotami jest coś nie tak, bo pod obciążeniem za bardzo spadają
Ostatnio zmieniony wt sty 25, 2005 22:18 przez jarek_1313, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarek_1313
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
- Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
- Kontakt:
dla mnie może byłoby to ok przy gaźniku, ale nawet w maluchu nie miałem aż takich spadków, żeby silnik nierówno pracował, a tu przy kompie według mnie powinno byc jakoś korygowane. pytanie czy zajmuje się tym komp czy moze jak kolega pisał wcześniej zapłon się tym zajmuje i jakiś węzyk podciśnienia za to odpowiada lub coś w tym stylu
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Z tym się zgadzam. Ale u mnie wtedy światła pulsują.Bezy pisze:Ale generalnie, to chyba całkiem normalne, ze po obciązeniu silnika wszystkim co moze grzac, dmuchac, świecic - spadaja obroty... Oczywiście do sensowengo poziomu a nie tak ze silnik skacze
CZy moge ztym jeździć do doporu?
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Duża szansa, że padła lambda, to ona podaje informację o składzie spalin i zależnie od tego komp modyfikuje mieszankę.jarek_1313 pisze: a tu przy kompie według mnie powinno byc jakoś korygowane. pytanie czy zajmuje się tym komp czy moze jak kolega pisał wcześniej zapłon się tym zajmuje i jakiś węzyk podciśnienia za to odpowiada lub coś w tym stylu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 217 gości