Automatyczne ssanie ? = 1.6 PN / MK2 1990

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zed

Post autor: zed » wt sty 18, 2005 17:46

U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było z tymi wysokimi obrotami. Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymaja :grin: Mogę kilka fotek podesłać na e-maila jak ktoś chce pozdro :pub: :satan:



andymaniac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 13:15
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: andymaniac » sob sty 22, 2005 18:43

zed pisze:U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było z tymi wysokimi obrotami. Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymaja :grin: Mogę kilka fotek podesłać na e-maila jak ktoś chce pozdro :pub: :satan:
z checią zobaczę jak to przekleństwo w 2ee wygląda..



zed

Post autor: zed » wt sty 25, 2005 17:54

Tak wyglada 2EE po zdjeciu obudowy filtra powietrza zaznaczylem tez nastawnik pozdro :pub:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Qban
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr sie 18, 2004 22:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: Qban » wt sty 25, 2005 19:23

Jaki jest koszt tego nastawnika??



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » wt sty 25, 2005 19:54

W sklepie ponad jeden tysiąc złotych polskich.



Awatar użytkownika
Qban
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr sie 18, 2004 22:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: Qban » wt sty 25, 2005 19:59

No dobra to trzba jednak poszukac jakiegos w dobrym stanie gaznika ze wszystkim!



zed

Post autor: zed » śr sty 26, 2005 22:27

Nowego to nawet nie szukaj bo bedzie wart tyle co cały silnik. Ja na początku szukałem całego gaźnika bo to sie już bardziej opłaca ale później dorwałem taki nastawnik z gaźnika montowanego w oplach bo ten gaźnik był praktycznie taki sam. Założyłem i chodzi bez zarzutu. Trzeba po prostu popatrzeć na taki nastawnik czy wygląda podobnie jak ten walnięty (czy wielkość jest taka sama, wejście od elektroniki czy pasuje no i dwa wyjścia podciśnienia do założenia wężyków, które wchodzą też do gaźnika). Powodzenia przy szukaniu :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 292 gości