problem z olejem - slabe cisnienie i wyciek.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mowad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn maja 29, 2006 19:44
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

problem z olejem - slabe cisnienie i wyciek.

Post autor: Mowad » pn maja 29, 2006 19:57

Witam.
Mam problem z olejem tego typu ze jak silnik sie zagrzeje (tak ze wiatrach sie wlaczy) to zapala mi sie kontrolka oleju i na wskazniku wskazowkowym tez wskazanie jest minimalne. Olej jest nowka ale jest mozliwe ze nacieklo do niego troche paliwa jak regulowalem pompe paliwa i przelalo mi gazniki. Moze to byc tego wina? Jak przegazuje to kontrolka gasnie i cisnienie oleju tez rosnie ale jak tylko obroty spadna do ok 1500 to sie zapala kontrolka znowu.
Druga sprawa - mam wyciek oleju. Niby nic nadzwyczajnego ale przy wszystkich silnikach mialem w tym samym miejscu wiec moze cos zle robie? wyciek wyglada na to ze jest pomiedzy glowica a blokiem bo cieknie z tylu silnika po bloku tylko a glowica jest sucha. Na fotce zaznaczylem w ktorym miejscu zawsze mam wyciek (w golfie mialem tak samo w jedynkach tez tam kapalo). olej splywa po bloku i kapie, glowica jest sucha. Dodam ze glowica byla zdejmowana jakies 100km przbiegu temu, planowana przez wymiana uszczelki i uszczelka pod glowica tez jest nowa. Przekrecane kluczem dynbamometrycznym zgodnie z zaleceniami producenta. Moze teraz trzeba cos dociagnac (choc nie bylo o tym mowy na instrukcji). kapie z obu strona choc od strony rozrzadu bardziej. silnik 2.0 16v ale blok jest ten sam co w 2.0 8v, a ten jest pardzo bodobny do 1.8 8v :)
Obrazek



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn maja 29, 2006 21:12

Mowad pisze: Jak przegazuje to kontrolka gasnie i cisnienie oleju tez rosnie ale jak tylko obroty spadna do ok 1500 to sie zapala kontrolka znowu.
Wypadałoby zierzyć ciśnienie oleju, bo tak wygląda że na niskich obrotach jest za niskie. No chyba że dostała się benzyna do oleju i z tego ten problem (po przelaniu gaźnika). Więc na początek możnaby wymienic olej z filtrem.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Mowad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn maja 29, 2006 19:44
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Mowad » wt maja 30, 2006 00:09

NO chyba bez pomiary na urzadzeniu sie nie obejdzie a jak sie okaze lipa to znow kasa na olej...



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » wt maja 30, 2006 07:09

zgadza sie. Aby byc pewnym co do czujnika podepnij sie pod VAG


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 228 gości