Golf 3 1.8 nie chce zapalić. Pomożecie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gosiailucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr mar 29, 2006 09:51
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Golf 3 1.8 nie chce zapalić. Pomożecie?

Post autor: gosiailucas » pn maja 29, 2006 15:55

:bigok: :bigok: Witam.
Wymieniłem silniczek krokowy jak nie palił na biegu jałowym. Jeździełem i było ok.
Wymieniłem wkład do pompy paliwowej jak gasł na rozgrzanym silniku nagle w trasie. Było też wporządku. Pojechałem do Centrum Zdrowia Dziecka (w dwie strony 450 km) i autko super się sprawowało.
Wczoraj chciałem go odpalić pod blokiem i niestety nic z tego. Wszystkie kontrolki świecą, potem gasną i zostają tylko od akumulatorka i oleju. Więc prawidłowo.
Przekręcam kluczyk, próbuje zaskoczyć, chełtoli i nic więcej. Po kilkunastu próbach dałej sobie spokój.

Pomóżcie. Proszę.


Golfiki to naprawdę spoko autka!
Pozdrowionka dla Wszystkich sympatyków tych bolidów! Cześć!

Gosia i Lucas

michkw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt mar 21, 2006 21:26
Lokalizacja: Opole

Post autor: michkw » pn maja 29, 2006 16:25

Witam! Miałem kiedyś podobny problem.
U mnie poskutkowało w taki sposób: Przękręć kilkakrotnie kluczyk tak zeby zapaliły sie wszystkie kontrolki (zapłon)--> zostaw na jakies 3 sek. i potem wyłącz. Zrób tak jakieś 5 razy.
Powinno pomóc.
Pozdrawiam



tekcop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt maja 19, 2006 10:12
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: tekcop » pn maja 29, 2006 16:48

Witam Ziomala (Tarnobrzeski chłopak) z problemem .Bardzo często przy takich objawach mechanik wymieniał czujnik halla w aparacie zapłonowym ,może też szczeliła guma przy wtrysku (podstawa) ale wtedy by pracował nierówno-a może cewka .



Awatar użytkownika
metju
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: czw mar 24, 2005 10:49
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: metju » pn maja 29, 2006 19:25

Zobacz czy pompa paliwa chodzi. Jeśli jej nie słychać, podłącz na krótko pod 12v. Zobacz czy dochodzi napięcie do kostki pompy.


ex BvLin3K
Obrazek

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » śr maja 31, 2006 17:57

z którego roku masz goffera u mnie padł moduł razem z cewka zapłonowa poprostu zgasł na ulicy i juz na takie mu sie kaprysy zebrało moze to to pzdr :okej:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
piecia1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: piecia1985 » śr maja 31, 2006 18:51

pompa paliwa mysle.posłuchaj jak przekrecisz zapłon czy pompa chodzi,jak nie to wiesz o co chodzi!



gosiailucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr mar 29, 2006 09:51
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Wkład pompy paliwowej był wymieniany...

Post autor: gosiailucas » czw cze 01, 2006 15:00

:okej: Heja.
17 maja 2006 roku (czyli dość niedawno) wymieniłem wkład pompy paliwowej. Nie kupowałem nowej bo to niezły koszt. Kupiłem sam wkład pompki, ale też mnie nieźle kosztował 220 PLN (oczywiście zamiennik Made in China).
Tego samego dnia zrobiłem prawie 500km i samochodzik był bez zarzutu.
Od 4 dni nie mogę jednak autka zapalić.
Akumulator jest dobry.
Przy przekręceniu kluczyka słychać chwilowe buczenie pompki, więc chyba oki.
Sprawdzałem czy jest iskra na świeczkach, włożyłem do kopułki mały kluczy i dotknąłem - się iskrzy.
Może to ten wkład pompki nawalił? W razie czego mam na niego 12 miesięczną gwarancję.


Nie sprawdzałem cewki, ale skoro iskrzy, to chyba cewka też wporzo.
Mój Golf 3 to rocznik 1995.


Golfiki to naprawdę spoko autka!
Pozdrowionka dla Wszystkich sympatyków tych bolidów! Cześć!

Gosia i Lucas

Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » czw cze 01, 2006 15:09

gosiailucas, Zdejmij wąż z króćca doprowadzającego paliwo do wtrysku, niech druga osoba siedząca w aucie przekręci zapłon - jeśli z węża siknie paliwo to pompa działa. Jeśli nie to zrób taka samą próbe przy samej pompie - z bagażniku pod taką pokrywką masz 2 węże i kostke zasilania pompy - zdejmij wąż doprowadzajacy paliwo (to powiniwn być lewy z resztą wszędzie masz strzałki) i ponów próbe - jeśli tu nie siknie paliwo to masz wkład pompy uszkodzony, jeśli tu jednak siknie to masz filtr paliwa do wymiany a być może i wąż gdzieś się zapchał.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 214 gości