[mk2]montaż wspomagania kierownicy do 1,6 krok po kroku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie tzeba , pewnie da rade tak samo jak w golfie , tylko trzeba wahacz w dół jak najbardziej popóścić .
Poszukaj przekładni na alegro .
A jaj już tą gorsza połowe mam za sobą , teraz tylko mi powiedzcie którędy póścić te przewody od wspomagania , tzn. którędy ida orginalnie .
Poszukaj przekładni na alegro .
A jaj już tą gorsza połowe mam za sobą , teraz tylko mi powiedzcie którędy póścić te przewody od wspomagania , tzn. którędy ida orginalnie .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- misiek_1983
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:35
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
idą wzdłuż podłużnicy jeden wchodzi do zbiorniczka który jest przykręcony na 4 śrubkach do podłużnicy pod akumulatorem. Potem idą wzdłuż chłodnicy i wchodzą do pompy. Ja mam przyczepione przewody opaskami zaciskowymi tak dla pewności żeby sie lepiej trzymały.
Gdzieśtam na podłużnicy jest jeszcze jedno takie mocowanie taka blaszka którą sie spina przewody, ja niestety jedem przewód miałem obcięty i był za ktrótki dlatego nie mam tej blaszki, leży mi w garażu.
a oto fotki może Ci sie na coś przydadzą.
Jak coś to Ci moge na majla wysłać większe fotki w rozdzielczości 2048x1536, albo cykne Ci fotki czegoś jakbyś coś potzrebował.
Gdzieśtam na podłużnicy jest jeszcze jedno takie mocowanie taka blaszka którą sie spina przewody, ja niestety jedem przewód miałem obcięty i był za ktrótki dlatego nie mam tej blaszki, leży mi w garażu.
a oto fotki może Ci sie na coś przydadzą.
Jak coś to Ci moge na majla wysłać większe fotki w rozdzielczości 2048x1536, albo cykne Ci fotki czegoś jakbyś coś potzrebował.
www.toledoclub.pl
Jeszcze pare pytań .
Który przewód na maglownicy ma iść do zbiorniczka , a który do pompy ?
Jaki płynb nalać , bo słyszałem że może byc mobil atf albo jeszcze jakies tam ?
Wie ktoś ile minimalnie obrotów musi byc nakręcona końcówka na drążek , bo te z trójki były za długie i troche je przyciołem , teraz sie boje żeby nbie był za krótkie ?
Który przewód na maglownicy ma iść do zbiorniczka , a który do pompy ?
Jaki płynb nalać , bo słyszałem że może byc mobil atf albo jeszcze jakies tam ?
Wie ktoś ile minimalnie obrotów musi byc nakręcona końcówka na drążek , bo te z trójki były za długie i troche je przyciołem , teraz sie boje żeby nbie był za krótkie ?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- misiek_1983
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:35
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Co do przewodu który idzie do zbiorniczka to mi sie kojarzy że ten co wychodzi jakby wzdłuż z maglownicy do zbiorniczka, a ten co po skosie do pompy ale jutro sprawdze na 100% i napisze.
Plyn kup sobie FEBI zielony to jest orginał lany na 1 montaż litr kosztuje coś koło 23zł (ja za tyle kupowałem). Do układu wspomagania wchodzi 0,95 litra.
A co do drążków już nie pomoge bo nie wiem co Ty tam pomodziłeś
[ Dodano: Czw Maj 18, 2006 23:13 ]
po co ja bede sprawdzał na 1 fotce widać którą wstawiłem w tym temacie w 1 poście czyli tak jak pisałem wyżej.
Plyn kup sobie FEBI zielony to jest orginał lany na 1 montaż litr kosztuje coś koło 23zł (ja za tyle kupowałem). Do układu wspomagania wchodzi 0,95 litra.
A co do drążków już nie pomoge bo nie wiem co Ty tam pomodziłeś
[ Dodano: Czw Maj 18, 2006 23:13 ]
po co ja bede sprawdzał na 1 fotce widać którą wstawiłem w tym temacie w 1 poście czyli tak jak pisałem wyżej.
www.toledoclub.pl
Chodzi o to że drążki z maglownicą razem były za długie , jak nakręciłem końcówki do końca , aż dalej ich już nie szło wwkręcić , to i tak była zbyt duża zbieżność , więc musiałem je troche skrócić .
Poprostu się boje że je za bardzo skróciłem i że końcówka się za mało nakręca , dlatego pytam ile minimalnie obrotów musi się końcówka drążka nakręcć na drążek żeby to było bezpieczne , albo i le w orginale jest mniej więcej nakręcona .
Co do mocowania tych przewodów , to ciężko je tam przykręcić jak maglownica jest juz zamontowana , mało mijesca na klucz .
Poprostu się boje że je za bardzo skróciłem i że końcówka się za mało nakręca , dlatego pytam ile minimalnie obrotów musi się końcówka drążka nakręcć na drążek żeby to było bezpieczne , albo i le w orginale jest mniej więcej nakręcona .
Co do mocowania tych przewodów , to ciężko je tam przykręcić jak maglownica jest juz zamontowana , mało mijesca na klucz .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- misiek_1983
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:35
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- misiek_1983
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:35
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Witam !! Chciałbym zapytac czy w golfie 1.6EZ możliwe jest zamontowanie wspomagania? Jak mam znaleźć właściwe takie aby pasowało? Bo np mój kolega ma MK3 1.8 na monowtrysku i jego silnik nie różni się od mojego poza wtryskiem zupełnie niczym
no i tym wspomaganiem. Czy np od niego to wspomaganie nie pasowałby do mnie?
pozdrawiam!! i czekam na odpowiedź!!
no i tym wspomaganiem. Czy np od niego to wspomaganie nie pasowałby do mnie?
pozdrawiam!! i czekam na odpowiedź!!
- misiek_1983
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:35
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości