[mk2]montaż wspomagania kierownicy do 1,6 krok po kroku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MICHUU!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 22:54
Lokalizacja: Godziesze
Kontakt:

Post autor: MICHUU! » sob maja 13, 2006 11:08

Mam pytanie wie ktos moze czy wyjmujac przekladnie kierownicza z vento(55kW) ze wspomaganiem trzeba ruszac silnik? poszukuje takiej przekladni i kolumny kierownicy razem z przgubami krzyzakowymi moze ktos ma i jak ma to za ile? GG:614263



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » sob maja 13, 2006 11:58

Nie tzeba , pewnie da rade tak samo jak w golfie , tylko trzeba wahacz w dół jak najbardziej popóścić .
Poszukaj przekładni na alegro .
:D
A jaj już tą gorsza połowe mam za sobą , teraz tylko mi powiedzcie którędy póścić te przewody od wspomagania , tzn. którędy ida orginalnie .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
misiek_1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek_1983 » ndz maja 14, 2006 22:49

idą wzdłuż podłużnicy jeden wchodzi do zbiorniczka który jest przykręcony na 4 śrubkach do podłużnicy pod akumulatorem. Potem idą wzdłuż chłodnicy i wchodzą do pompy. Ja mam przyczepione przewody opaskami zaciskowymi tak dla pewności żeby sie lepiej trzymały.
Gdzieśtam na podłużnicy jest jeszcze jedno takie mocowanie taka blaszka którą sie spina przewody, ja niestety jedem przewód miałem obcięty i był za ktrótki dlatego nie mam tej blaszki, leży mi w garażu.

a oto fotki może Ci sie na coś przydadzą.
Jak coś to Ci moge na majla wysłać większe fotki w rozdzielczości 2048x1536, albo cykne Ci fotki czegoś jakbyś coś potzrebował.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


www.toledoclub.pl

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw maja 18, 2006 21:00

Jeszcze pare pytań .
Który przewód na maglownicy ma iść do zbiorniczka , a który do pompy ?
Jaki płynb nalać , bo słyszałem że może byc mobil atf albo jeszcze jakies tam ?
Wie ktoś ile minimalnie obrotów musi byc nakręcona końcówka na drążek , bo te z trójki były za długie i troche je przyciołem , teraz sie boje żeby nbie był za krótkie ?
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
misiek_1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek_1983 » czw maja 18, 2006 23:08

Co do przewodu który idzie do zbiorniczka to mi sie kojarzy że ten co wychodzi jakby wzdłuż z maglownicy do zbiorniczka, a ten co po skosie do pompy ale jutro sprawdze na 100% i napisze.
Plyn kup sobie FEBI zielony to jest orginał lany na 1 montaż litr kosztuje coś koło 23zł (ja za tyle kupowałem). Do układu wspomagania wchodzi 0,95 litra.
A co do drążków już nie pomoge bo nie wiem co Ty tam pomodziłeś :goof:

[ Dodano: Czw Maj 18, 2006 23:13 ]
po co ja bede sprawdzał na 1 fotce widać którą wstawiłem w tym temacie w 1 poście :grin: czyli tak jak pisałem wyżej.


www.toledoclub.pl

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw maja 18, 2006 23:41

Chodzi o to że drążki z maglownicą razem były za długie , jak nakręciłem końcówki do końca , aż dalej ich już nie szło wwkręcić , to i tak była zbyt duża zbieżność , więc musiałem je troche skrócić .
Poprostu się boje że je za bardzo skróciłem i że końcówka się za mało nakręca , dlatego pytam ile minimalnie obrotów musi się końcówka drążka nakręcć na drążek żeby to było bezpieczne , albo i le w orginale jest mniej więcej nakręcona .
:)
Co do mocowania tych przewodów , to ciężko je tam przykręcić jak maglownica jest juz zamontowana , mało mijesca na klucz .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

MICHUU!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 22:54
Lokalizacja: Godziesze
Kontakt:

Post autor: MICHUU! » pt maja 19, 2006 14:35

mysle ze z dziesiec obrotow powinno wystarczyc i bedzie bezpiecznie a jesli jest mniej to lepiej kup nowe kosztuja w granicach 35zl/szt



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » sob maja 20, 2006 16:32

A to luz , mam ponad 15 obrotów .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
misiek_1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek_1983 » czw maja 25, 2006 15:22

Marceliii i jak Ci sie teraz kółkiem kręci ze wspomaganiem? :)


www.toledoclub.pl

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt maja 26, 2006 15:50

Musze jeszcze pompe podłączyć , troche czasu brak , ale jak tylko mi się uda zaraz zdam realacje .
;)


No cóż , na sprzedaż
:(

cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

Post autor: cinek11 » pt maja 26, 2006 18:24

ja mam golfa3 1.4ABD bez wspomagania ile kompletnie bedzie kosztowało zalozenie wspomagania i moze wiecie ile za to wezmie mechanik a moze znacie jakiegoś z okolicy katowice dzieki



Awatar użytkownika
misiek_1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek_1983 » ndz maja 28, 2006 02:31

wspomaganie możesz wyrwać za 300, 500 albo nawet za 1000 zależy gdzie i u kogo trafisz, mnie kompletnie wszystko wyszło coś niecałe 500 z montażem. Mój mechanik wziął za montaż 80 zł (grosze) :grin:


www.toledoclub.pl

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » ndz maja 28, 2006 15:53

Witam !! Chciałbym zapytac czy w golfie 1.6EZ możliwe jest zamontowanie wspomagania? Jak mam znaleźć właściwe takie aby pasowało? Bo np mój kolega ma MK3 1.8 na monowtrysku i jego silnik nie różni się od mojego poza wtryskiem zupełnie niczym
no i tym wspomaganiem. Czy np od niego to wspomaganie nie pasowałby do mnie?
pozdrawiam!! i czekam na odpowiedź!!



Awatar użytkownika
misiek_1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek_1983 » pn maja 29, 2006 08:16

ja do siebie do silnika 1,6 1F zakładałem wspomaganie od 1,8 RP. Z tego co sie orienciłem jak szukałem do siebie w 1,6 1,8 2,0 nawet w 1,9D pewnie jeszcze w innych jest takie samo ale w 1,4 1,3 (podobno) już jest inne. Najlepiej posprawdzaj w katalogach ETKA albo ETOS


www.toledoclub.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości