Witam
Wymieniłem wczoraj w swoim MK2 1.8 GT RP pompe paliwową tą koł0 zbiornika. Po wymianie nie mogłem zapalić na paliwie. W zbiorniku było ok 15 l paliwa. Na gazie odpalił bez problemu, choc z gazem mam taką lipe ze dopiero jak bujne samochód ponad 2000 obrotów to się przełacza na gaz. Nie mam mozliwości płączanie tylko na gaz, wiec bez holu nie uda mi sie odpalić na gazie Po odpaleniu na gazie i pracy silnika ok 2 3 minut przełączyłem spowrotem na paliwo i auto zgasło. Znowu hol i odpalenie na gazie. Teraz samochód pracował sobie na wolnych obrotach ok 30 min, przełączyłem na paliwo i odziwo było git. Dzis rano zreszta tez bylo ok. Dlaczego po wymianie pompy była taka beka. Macie jakis pomysł ?
Po wymianie pompy paliwowej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mozliwe ze pompa nie zassała paliwa i to bylo przyczyna....ja jak w vectrze zalozylem szlaufik od popmy nie scisnolem go za mocno obejma i i pompa nie miala odpowiedniego cisnienia i tez nie palila jesli ci sie ten problem powturzy sprawdz przewód na pompie czy go dobrze scisnoles
[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]
Tak jak koledzy napisali sucho wszedzie. Co do odpalania na gazie to niektóre instaliki generacji II maja takie cos ze jak przytrzymasz przycisk przełaczania z benzyny na gaz przez 7 sekund to automatycznie przełaczy sie na LPG i wtedy mozesz juz odpalic silnik pomijajac benzyne. Jest to tzw awaryjne odpalanie na LPG. Zobacz czy w twojej instalce jest taka mozliwosc.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 308 gości