Ręczny proszę o rady

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Ręczny proszę o rady

Post autor: TUTENHAMON » pn sty 24, 2005 21:53

Nadeszła wiekopomna chwila kiedy linka się wyciągłnęła chciałem naciągnąć wiechałem na kanał wlazłem pod spód a tu nie ma regulacjia przy kołach też nie podejrzewam że jest w tunelu wewnątrz może ktoś ma jakieś foto jak to wygląda i gdzie dokładnie to jest jaki klucz, jak się za to zabrać żeby poszło sprawnie.


TUTENHAMON

kondzio2001

Post autor: kondzio2001 » pn sty 24, 2005 22:12

Wyjmij popielniczke z tunelu zobaczysz tam masz sruby od regulacji linki napewno skapujesz jak sie za to zabrac :grin:



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn sty 24, 2005 22:59

Dzięki planowałem zdejmować cały tunel.


TUTENHAMON

borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Re: Ręczny proszę o rady

Post autor: borbet » pn sty 24, 2005 23:41

TUTENHAMON pisze:Nadeszła wiekopomna chwila kiedy linka się wyciągłnęła chciałem naciągnąć wiechałem na kanał wlazłem pod spód a tu nie ma regulacjia przy kołach też nie podejrzewam że jest w tunelu wewnątrz może ktoś ma jakieś foto jak to wygląda i gdzie dokładnie to jest jaki klucz, jak się za to zabrać żeby poszło sprawnie.
Przed regulacją ręcznego zrób regulację mechanizmu kasowania luzu (o ile masz z tyłu bębny).

PZDR


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » wt sty 25, 2005 13:33

Wiem o tym narazie są bębenki dzieki za rady Pozdrawiam.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
koolio7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 21:36
Lokalizacja: Opole Lubelskie
Kontakt:

Post autor: koolio7 » ndz cze 26, 2005 15:58

Jeśli zaciągam ręczny, wstawiam jedynkę i na czystym gładkim i śliskim asfalcie koła boksują raptem 3 sekundy i samochód jedzie już prawie normalnie to znaczy że mam sobie naciągnąć linkę?? Czy może to coś jeszcze innego?


Miec MK2 z silnikiem 5.7 z Forda mustanga ehhh
[url=http://ubanimator.com][img]http://img102.imageshack.us/img102/3598/userbar789413pi.gif[/img][/url]

borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Post autor: borbet » ndz cze 26, 2005 16:15

koolio7 pisze:Jeśli zaciągam ręczny, wstawiam jedynkę i na czystym gładkim i śliskim asfalcie koła boksują raptem 3 sekundy i samochód jedzie już prawie normalnie to znaczy że mam sobie naciągnąć linkę?? Czy może to coś jeszcze innego?
Spróbuj ruszyć na 2. biegu. Na 1. z wysiłkiem może ruszyć.


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

Awatar użytkownika
koolio7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 21:36
Lokalizacja: Opole Lubelskie
Kontakt:

Post autor: koolio7 » ndz cze 26, 2005 16:29

Spróbowałem, faktycznie sytuacja sie powtarza. Co to może być??


Miec MK2 z silnikiem 5.7 z Forda mustanga ehhh
[url=http://ubanimator.com][img]http://img102.imageshack.us/img102/3598/userbar789413pi.gif[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 361 gości