[MK3 TDI] problemy z obrotomierzem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

[MK3 TDI] problemy z obrotomierzem

Post autor: eldorado84 » śr maja 24, 2006 21:56

wczoraj wsiadłem do samochodu a tu zegary nie działają ale pokolei: przekręciłem kluczyk wszystki kontrolki sie pojawiły - grzanie świec zniknęło więc odpalam. Kiedy odpaliłem to obrotomierz nie działa i zaczęła mi kontrolka od oleju migać, kiedy ruszyłem to ani obrotek ani licznik nie działał i nadal pulsowała kontrolka od oleju, kiedy wjechałem w nierówność drogi wszystko wróciło do normy wszystko zaczęło działać wiedy zrobiłem około 5 km zgasiłem samochód i znów go na zapłon i odpaliłem (silnik ciepły) znów nic nie działało, zrobiłem przegazówkę kontrolka od oleju zgasła i zaczą znów obrotek działać. Więc czy coś sie zruszyło po jedździe bo mam zawias 60/60 i może i toche :grin: tłucze. Co zrobić
Ostatnio zmieniony wt paź 10, 2006 19:49 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
mindcrasher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: mindcrasher » śr maja 24, 2006 22:36

witam
miałem taki problem z licznikami gdy bezpiecznik mi nie łączył, to że Ci zadziałało podczas jazdy wskazywałoby właśnie na to. pogrzeb w nich czy wszystkie są na odpowiednim miejscu, ewentualnie doćiśnij wszystkie i zobaczysz czy to coś da
pozdro



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw maja 25, 2006 01:21

problem jest elektryczny - sprawdz wiazke i kostke przy szafie


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw maja 25, 2006 13:20

Corvax, dokladnie tak jak kolega pisze
mam czasami to samo wkladam łape pod polke tam gdzie jest wtyczka i ja dociskam i wszystko gra ty bedziesz mial wiekszy problem z tym bo licznik bedziesz chyba musial wyciagnac



emanko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn maja 15, 2006 23:31
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: emanko » czw maja 25, 2006 17:10

trochę zbocze z tematu. Jeżeli po odpaleniu kontrolka oleju w MK3 kilka razy mignie to znaczy, ze masz za trochę dużo lub jest już mało oleju. Pozdro



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw maja 25, 2006 18:16

ja bym sie tym zbytnio nie sugerował, wszystko zalezy od cisnienia oleju, a to jak wiadomo bedzie inne na zimnym, a inne na ciepłym silniku, ważne żeby zgasła :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw maja 25, 2006 18:29

na zakretach jak sie zapali to mozesz miec za malo ale jezeli miga ci na prostej drodze to cisnienie oleju slabe lub czujnik walniety



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw maja 25, 2006 18:36

kontrolka oleju pulsuje kiedy żadne zegary nie działają, a przestaje migać kiedy zaskoczy obrotomierz i prędkościomierz. Też myślałem ze oleju brakuje ale nie brakuje, na ostrych zakrętach nie pulsuje kontrolka oleju czyli jest stan. Jeszcze jest takie coś że jak go piłuje to dochodzi do 3,5-4 tys. nie dalej i w tym przedziale zaczyna mi szaleć obrotek nie pokazuje więcej obrotów, może są kijowe zegary :?


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

diodas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 19:17
Lokalizacja: szczecin

Post autor: diodas » czw maja 25, 2006 21:36

Sprawdz polaczenia dodatkowe do arternatora-te 2 cienkie, one informuja o obrotach i bez tego licznik nie dziala.Dodatkowo jeszcze moze kontakt i dlugosc szczotek jak przy wysokich wariuje...Kontrolka oleju mruga tez gdy cos jest nie tak z arternatorem.



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt maja 26, 2006 22:37

dziś gadałem z kumplem, powiedział jeżeli prędkościomierz i obrotomierz jest podłączony (impulsowo) czyli w tym wypadku na jednej kosce to jest wina alternatora a dokładnie albo szczotki albo regulator napięcia


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

gradi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 21:15
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: gradi » wt paź 10, 2006 18:04

Witam jam mam taki problem kupile zegary z obrotkiem do diesla i jak zalozylem to dzialaly ale zaraz zdjalem bo chcialem zalozyc biale zegary no i jak juz to zrobilem ,zalozylem do samochodu to teraz obrotek nie dzial wszystko inne jest ok zegarek i te inne *#cenzura#* nie wie ktos jak sprawdzic gdzie lezy przyczyna prosilbym o odpisanie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości