problem z mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marszalek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt maja 23, 2006 21:39
Lokalizacja: bierun/newport
Kontakt:

problem z mk3

Post autor: marszalek1 » wt maja 23, 2006 23:03

mianowicie,usterka pojawia sie co jakis czas tzn.przy ruszaniu zadławi sie nie reaguje na gaz im wiecej gazu tym dłuzej sie dławi,objawy pojawiaja sie na rozgrzanym silniku w okresie kiedy pojawiaja sie problemy pali duzo wiecej,czasami to trwa tydzien czasami krocej,potem jest około misiaca spokoju i od nowa,wyminiłem juz cewke,przewody,świece,kopułke,sonde lambda-bo taka usterke pokazał test na komp.oraz aparat ale na uzywany,przed wymiana aparatu czasami sam os siebie gasł zupełnie w trakcie jazdy,wystarczyło odłaczyc kostke od aparatu na pare sekund i ruszał bez prolemów,ostatnio na zimnym silniku wskakuje na bardzo wysokie obroty a przy rozgrzanym bardzo polwoli schodzi na wolne przy zmianie biegów,nie wiem co robić?zastanawiam sie czy nie wymienic układu wtryskowego,jednopunktowy tak ze problem nie duzy?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr maja 24, 2006 16:38

jezeli odłaczyłeś kostkę od aparatu zapłonowego czyli czujnik halla .problem moze tkwić gdzieś w układzie zapłonowym faktycznie albo z cewką cos takiego miałem w samarce okazało się ze moduł był padnięty na wykończeniu czasami podawał sygnał na aparat a czasami nie elektryk powiedział ze takiego napięcia jeszcze nigdy nie widział obiawy podobne takze?

[ Dodano: Sro Maj 24, 2006 17:44 ]
poco odrazu wymieniać nie wiezsz na 100% chyba że masz w zapasie to wtedy nie ma problemu



KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » czw maja 25, 2006 00:07

Moim zdaniem jest padnięty czujnik temperatury (jeżeli maszdwa dwu pinowe to możesz zamienić kostki miejscami jeżeli czujnik jest walnięty to temperatura na zestawie wskaźników nie wzrośnie- jeżeli jest czujnik cztero pinowy to załatw sobie na podmiankę albo kup chińszczyzna kosztuje ok23 zł) Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » czw maja 25, 2006 20:27

KUBEK pisze:jeżeli jest czujnik cztero pinowy to załatw sobie na podmiankę albo kup chińszczyzna kosztuje ok23 zł)
Sugeruje najpierw sprawdzić czy to czujnik jak pisze kolega...

Ale jeśli trzeba go będzie wymienić to kup w ASO, tj serwisie VW, bo jak założysz podróbkę to na 80% będzie przekłamywał temperature...

POZDR :bajer:


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 412 gości