Zapłon AEX
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gdzie sa nr na walku to pojecia nie mam wiec prosba do doswiadczonych forumowiczow czy mozna je odczytac bez sciagania walka - czy wystarczy odkrecic tylko pokrywe ??
A wogole to takich autek gdzie niby jest 1,4 AEX a naprawde jest 1,6 AEE jest chyba sporo - dzis rozmawialem ze znajomym i powiedzial ze jego koles ma tak samo - od mechanika sie dowiedzial ze ma 1,6.
Jezeli chodzi o zaplon to wg Autodaty:
AEX powinien miec 6 +-1 stopien przy 1500 obr/min - regulowany
AEE powinien miec 6 +-1 stopien przy 1275 obr/min - nie regulowany
coprawda dla AEE jest napisane ze jest nie regulowany ale w dalszej czesci jest napisane ze jest ??? -taki male niescislosci, caly czas takie rzeczy znajduje w autodacie.
A wogole to takich autek gdzie niby jest 1,4 AEX a naprawde jest 1,6 AEE jest chyba sporo - dzis rozmawialem ze znajomym i powiedzial ze jego koles ma tak samo - od mechanika sie dowiedzial ze ma 1,6.
Jezeli chodzi o zaplon to wg Autodaty:
AEX powinien miec 6 +-1 stopien przy 1500 obr/min - regulowany
AEE powinien miec 6 +-1 stopien przy 1275 obr/min - nie regulowany
coprawda dla AEE jest napisane ze jest nie regulowany ale w dalszej czesci jest napisane ze jest ??? -taki male niescislosci, caly czas takie rzeczy znajduje w autodacie.
Zapomniałeś dodać (robbbox) że bez kompa tego nie ustawi nie jest w stanie utrzymać równych obrotów jeżeli chce się przekonać czy to jest aex czy aee to wystarczy wejść 04 czyli nastawy podstawowe kanał 001 (oczywiście przy rozgrzanym silniku) i w tedy pozna po obrotach- tak na marginesie to z tego co to w obu tych silnikach jest regulowany zapłon. Pozdro!
- bo pytanie bylo o wartosci , gdyz zaplon byl ustawiony przez jakiegos fachowca widac od "gumowych dzwonkow"KUBEK pisze:Zapomniałeś dodać (robbbox) że bez kompa tego nie ustawi
-niestety nie jest to dokladnie opisane w autodacie jest poprostu napisane przy wartosci zaplonu "adjustable" lub "not adjustable" - wiec przyjmuje ze chodzi o mozliwosc recznego wyregulowania, chyba ze tos ma inna koncepcjeKUBEK pisze: tak na marginesie to z tego co to w obu tych silnikach jest regulowany zapłon
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Witam!Zgodnie z ideą mówiącą że o rozwiązanych problemach powinno się informować, INFORMUJĘ UROCZYŚCIĘ:) Problem mocy a raczej zanikow rozwiązałem. PRzyczyną okazał się aparat zapłonowy kupiony na allegro (nowy) kosztował 140 zlotych. Przełożyłem stary z cholernymi luzami i auto śmiga aż miło. Mam jeszcze problem z nierównymi obrotami brakiem ssanie i ciekawą przypadłością mianowicie: Kiedy auto toczy się na luzie obroty są 900 a kiedy się zatrzymam wracają do normalnych 750. interesujące to jest ale podejrzewam że nie ma nastawów przepustnicy lub umarł cały zespól przepustnicy. Takze uważajcie na te tanie aparaty zapłonowe. Pozdrawiam
Jacenty85 pisze:Witam!Zgodnie z ideą mówiącą że o rozwiązanych problemach powinno się informować, INFORMUJĘ UROCZYŚCIĘ:) Problem mocy a raczej zanikow rozwiązałem. PRzyczyną okazał się aparat zapłonowy kupiony na allegro (nowy) kosztował 140 zlotych. Przełożyłem stary z cholernymi luzami i auto śmiga aż miło. Mam jeszcze problem z nierównymi obrotami brakiem ssanie i ciekawą przypadłością mianowicie: Kiedy auto toczy się na luzie obroty są 900 a kiedy się zatrzymam wracają do normalnych 750. interesujące to jest ale podejrzewam że nie ma nastawów przepustnicy lub umarł cały zespól przepustnicy. Takze uważajcie na te tanie aparaty zapłonowe. Pozdrawiam
a masz stozkowy filtr czy zwykły seryjny??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 469 gości