MK II 1.3 MH Gażnik Pierburg
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK II 1.3 MH Gażnik Pierburg
Potrzebuje pomocy.
Jak wyregulować ten gażnik. Potrzebuje dokładnych opisów najlepiej z obrazkami
Z góry dzięki.
Chłopaki pomóżcie.
Ja chce tylko ustawić dawkę paliwa i powietrza oraz wolne obroty.
Mechanicy za taką regulację krzyczą mi od 200 zł w górę.
POMOCY !!!
Jak wyregulować ten gażnik. Potrzebuje dokładnych opisów najlepiej z obrazkami
Z góry dzięki.
Chłopaki pomóżcie.
Ja chce tylko ustawić dawkę paliwa i powietrza oraz wolne obroty.
Mechanicy za taką regulację krzyczą mi od 200 zł w górę.
POMOCY !!!
http://www.zmilosciserc.pl/dss.php
Daj namiar email to ci wyślę opis 2E2(pojemności 1.6) ale one są podobne.Co dokładnie chcesz wyregulować czy mieszankę na wolnych obrotach(a dokładnie podciśnienie) bo składu mieszanki w Pierburgu raczej nie ustawisz(tam jest taka dysza) A obroty jeśli nikt wcześniej nic nie popieprzył to ustawisz taką śrubą na górze jak zciągniesz cały kolekttor ssący.taśruba jest w takiej dłuższej rurce.
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Masz dwie śrubki do tego celu:
1. Regulacja uchylenia przepustnicy (wolne obroty)
2. Składu mieszanki (stosunku powietrza do paliwa).
Ja robie to tak:
1. odkręcam sobie śrubkę od uchylenia przepustnicy tak żeby motor sobie ładnie pracował. powiedzmy tak ok 1000 obr/min
2. Przy zamkniętej przepustnicy (tylko się da włożyć śrubełek) zubażam sobie mieszankę
3. Jak silnik zaczyna pracować niedobrze to odkręcam o ok 1 1,5 obrotu
4. skręcam odrobine uchylenie przepustnicy i
Oczywiscie jest to domowy sposób ale działa. Dobry wójek Fibolek posłał Ci obrazki to na bank dasz rade. Pzdr!
1. Regulacja uchylenia przepustnicy (wolne obroty)
2. Składu mieszanki (stosunku powietrza do paliwa).
Ja robie to tak:
1. odkręcam sobie śrubkę od uchylenia przepustnicy tak żeby motor sobie ładnie pracował. powiedzmy tak ok 1000 obr/min
2. Przy zamkniętej przepustnicy (tylko się da włożyć śrubełek) zubażam sobie mieszankę
3. Jak silnik zaczyna pracować niedobrze to odkręcam o ok 1 1,5 obrotu
4. skręcam odrobine uchylenie przepustnicy i

Oczywiscie jest to domowy sposób ale działa. Dobry wójek Fibolek posłał Ci obrazki to na bank dasz rade. Pzdr!
są to ustawienia na przysłowiowe "oko".I nie wiadomo jak przeglad przejdzie.Chociaż KamilW dobry znawca Pierbusia 2E2 powiedział mi że gaźnik ten jest na zubożałą mieszankę.I że tą właśnie śrubką ustawia się jakieś tam podciśnienie(przyspieszenie czy coś tam) a nie skład.No ale pewnie się mylę.Bynajmniej jak zwał tak zwał trzeba to zrobić jak pisze Ryś
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości