mały remont golf I 1.8 gti ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adasiek231adam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 10:23
Lokalizacja: kraków

mały remont golf I 1.8 gti ???

Post autor: adasiek231adam » ndz maja 21, 2006 11:48

Witam jak w temacie zamierzam wymienić pierścienie i panewki. silnik ma przejechane 350tyś km ja mam go od 3 latek i kupiłęm go prz przebiegu 280tyś silnik śmigał ok aż do tej pory chyba sam go zajechałem pewnego dnia jechałem autostradą i cisnołem prawie na maxa ok 180km/h gdy przyjechałem do domu na drugi dzień sprawdziłęm poziom oleju i miarka ledwo co sie zamoczyła :( i od tej pory słysze stukanie w silniku wydaje mi sie że coś się dzieje z panewkami bo silnik chodzi głośno kontrolka oleju nic nie sygnalizuje. Mam pytanko czy wystarczy wymienić same panewki czy muszę robić szlif wału (nie chce mi się go wyciągać bo to chyba sporo dodatkowej roboty) a pierścionki to napewno wymienię



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: mały remont golf I 1.8 gti ???

Post autor: Borys » ndz maja 21, 2006 16:33

adasiek231adam pisze:Witam jak w temacie zamierzam wymienić pierścienie i panewki. silnik ma przejechane 350tyś km ja mam go od 3 latek i kupiłęm go prz przebiegu 280tyś silnik śmigał ok aż do tej pory chyba sam go zajechałem pewnego dnia jechałem autostradą i cisnołem prawie na maxa ok 180km/h gdy przyjechałem do domu na drugi dzień sprawdziłęm poziom oleju i miarka ledwo co sie zamoczyła :( i od tej pory słysze stukanie w silniku wydaje mi sie że coś się dzieje z panewkami bo silnik chodzi głośno kontrolka oleju nic nie sygnalizuje. Mam pytanko czy wystarczy wymienić same panewki czy muszę robić szlif wału (nie chce mi się go wyciągać bo to chyba sporo dodatkowej roboty) a pierścionki to napewno wymienię
ja bym jednak wyciągnoł wał, sama wymiana panewek jezeli jest owal na wale moze dac jakis efekt ale na krótko. potem bezdie ta sama sytuacja.

panewki nadwymiarowe kosztują niewiele wiecej, szlif tez niezawiele. a spokoj bedziesz miał potem da dłuugi czas. nie baw sie w półśrodki, jak robic to raz za porządnie.


www.vrservice.pl

adasiek231adam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 10:23
Lokalizacja: kraków

Post autor: adasiek231adam » śr maja 24, 2006 15:52

witam ponownie - byłem u znojomego który ma warsztat ze swoim golfikiem wstępnie powiedział mi że to stukanie to może być swożeń na tłoku, jutro rozbieram silnik to sie okaże co się dzieje i wtedy zobacze co wymienić :) mam nadzieje że nie bedzie źle mam jeszcze tylko pytanie ma ktoś może instrukcje do golfa jak rozebrać silnik chodzi mi głównie o siłę dociskania śrób na wale i głowicy noi kolejność odkręcania i dokręcania śrób głowicy. Może ktoś wie gdzie w krakowie dobrze planują głowice bo to też by się zdało zrobić i czy musze kupić nowe śruby czy skręcać na starych. To chyba tyle narazie pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości