Wymiana popychaczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gienek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 13, 2004 21:20
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Wymiana popychaczy

Post autor: gienek » wt maja 23, 2006 10:25

Chce wymienic popychacze, czy trzeba też wymienic uszczelke pod glowicą, i co jeszcze dobrze by było przy okazji zrobić?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 23, 2006 10:28

tak powinno się wymienic uszczelkę pod głowicą odrazu uszczelniacze na zaworach i uszczelke pod klawiaturą



gienek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 13, 2004 21:20
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: gienek » wt maja 23, 2006 10:30

dziejo pisze:tak powinno się wymienic uszczelkę pod głowicą odrazu uszczelniacze na zaworach i uszczelke pod klawiaturą
czy możesz podac mi przybliżony koszt całości?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 23, 2006 10:42

w granicach 200 powinieneś się zmieścić



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt maja 23, 2006 10:45

dziejo pisze:tak powinno się wymienic uszczelkę pod głowicą odrazu uszczelniacze na zaworach i uszczelke pod klawiaturą
A po co wymieniać uszczelke pod głowicą i robic dodatkowe koszty ? Przeciez głowicy nie wyciąga się do wymiany popychaczy ! No chyba , że uszczelka pod głowica jest juz w kiepskim stanie, ale jesli jest OK to nie ma po co zdejmowac głowicy. Do wymiany popychaczy dajemy nowe popychacze oczywiście i to komplet a nie pojedyncze sztuki, nowa uszczelka pokrywy głowicy i nowy uszczelniacz wałka rozrządu, mozna przy okazji wymienic pasek rozrządu i napinacz jeżeli w najbliższym czasie i tak sie szykuje wymiana tego. Jeżeli kąsa juz olej to nie zaszkodzi wymienić uszczelniacze na zaworach i do tej roboty nie trzeba zciągac głowicy, wystarczy zamiast świecy wkręcic końcówkę o sprężarką nabić ciśnienie do cylindra. No chyba , że nie mamy takie patentu no to trzeba zdejmowac głowice do wymiany uszczelniaczy , no a wtedy to juz nowa uszczelka pod głowice.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

gienek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 13, 2004 21:20
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: gienek » wt maja 23, 2006 10:45

dziejo pisze:w granicach 200 powinieneś się zmieścić
mówsz oczywiście o kosztach robocizny, bez materiałów

[ Dodano: Wto Maj 23, 2006 10:50 am ]
homsky pisze:
dziejo pisze:tak powinno się wymienic uszczelkę pod głowicą odrazu uszczelniacze na zaworach i uszczelke pod klawiaturą
A po co wymieniać uszczelke pod głowicą i robic dodatkowe koszty ? Przeciez głowicy nie wyciąga się do wymiany popychaczy ! No chyba , że uszczelka pod głowica jest juz w kiepskim stanie, ale jesli jest OK to nie ma po co zdejmowac głowicy. Do wymiany popychaczy dajemy nowe popychacze oczywiście i to komplet a nie pojedyncze sztuki, nowa uszczelka pokrywy głowicy i nowy uszczelniacz wałka rozrządu, mozna przy okazji wymienic pasek rozrządu i napinacz jeżeli w najbliższym czasie i tak sie szykuje wymiana tego. Jeżeli kąsa juz olej to nie zaszkodzi wymienić uszczelniacze na zaworach i do tej roboty nie trzeba zciągac głowicy, wystarczy zamiast świecy wkręcic końcówkę o sprężarką nabić ciśnienie do cylindra. No chyba , że nie mamy takie patentu no to trzeba zdejmowac głowice do wymiany uszczelniaczy , no a wtedy to juz nowa uszczelka pod głowice.
Uszczelka jest w dobrym stanie, oleju nie łyka a zdejmowania głowicy wolałbym uniknąć



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt maja 23, 2006 11:09

gienek pisze:Uszczelka jest w dobrym stanie, oleju nie łyka a zdejmowania głowicy wolałbym uniknąć
Na ściaganie głowicy jeszcze przyjdzie kiedys czas , a teraz wymień sobie te popychacze , koszt robocizny do 100zł, koszt popychaczy ok. 20-25zł/szt a uszczelka klawiatury i uszczelniacz wałka to juz grosze!. Oleju ci nie bierze , uszczelka pod głowicą jest cacy to nie ma co tego ruszać. zanim przyjdzie potrzeba robic uszczelniacze albo cos innego możesz jeszcze zrobic mase tysięcy kilometrów.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 23, 2006 11:16

ja bym tak zrobił i wiedział bym o tym że jest juz wszystko ok na 1000%



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt maja 23, 2006 12:40

dziejo pisze:ja bym tak zrobił i wiedział bym o tym że jest juz wszystko ok na 1000%
Masz rację DZIEJO , zawsze najlepiej jest zrobić wszystko kompleksowo i mieć święty spokój na nastepne 200tys km, ale GIENEK nie chce narazie sie pchać w koszty, tymbardziej, że oleju mu nie bierze, uszczelka pod głowica jest OK, wymieni popychacze i z duzym prawdopodobieństwem nie bedzie może zaglądał do tej głowicy przez nastepne 100tys km , a międzyczasie może sprzeda te auto???
Przy każdej naprawie każdy z nas wybiera miedzy kosztami , a komfortem psychicznym, na zasadzie że juz to wymieniłem i nie będę juz o tym myslał i robił tego za jakiś czas.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

gienek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 13, 2004 21:20
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: gienek » wt maja 23, 2006 17:47

homsky pisze:
dziejo pisze:ja bym tak zrobił i wiedział bym o tym że jest juz wszystko ok na 1000%
Masz rację DZIEJO , zawsze najlepiej jest zrobić wszystko kompleksowo i mieć święty spokój na nastepne 200tys km, ale GIENEK nie chce narazie sie pchać w koszty, tymbardziej, że oleju mu nie bierze, uszczelka pod głowica jest OK, wymieni popychacze i z duzym prawdopodobieństwem nie bedzie może zaglądał do tej głowicy przez nastepne 100tys km , a międzyczasie może sprzeda te auto???
Przy każdej naprawie każdy z nas wybiera miedzy kosztami , a komfortem psychicznym, na zasadzie że juz to wymieniłem i nie będę juz o tym myslał i robił tego za jakiś czas.
Co racja to racja, dostaliście Panowie po punkciku ode mnie, dzieki za porady.
Wymienie tylko jeszcze olej i filtr oczywiscie. Chce zmienic z minerala na polsyntetyk Mobila, tylko czy warto? Teraz mam mineral Mobil.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 23, 2006 20:13

zostań na mineralnym skoro się nic nie dzieje masz troche przejechane także nie rozszczaelni ci silnika co ci to da? ze zmienisz z minerała na semi syntetic?

[ Dodano: Wto Maj 23, 2006 20:14 ]
MOBIL-1 to dobry olej !



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości