pływanie na obrotach mk3 gti silnik 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiek1980
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
Lokalizacja: gdańsk

pływanie na obrotach mk3 gti silnik 2E

Post autor: krzysiek1980 » ndz maja 21, 2006 19:38

WITAM co moze byc przyczyna plywania na obrotach stalo mi sie tak po wymianie uszczelki pod głowica robi mi tak na benzynie i na gazie a wczesniej tak mialem jak mi ciagnal lewe powietrze sprawdzilem wszystkie przewody czy to moze byc potenjometr przy przepustnicy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 21, 2006 21:46

niewykluczone, łatwo sprawdzić voltomierzem (miedzy pinami 2 i 3 na zamkniętej od 0,3 do 1,7 V, na otwartej na maksa 3-5V). Przy pomiarze nie wolno odłączać wtyku i używać omomierza. Trzenba dobrać sie do pinów " z boku".
Jeszcze regulacja podstawowa przepystnicy (odkręcić wkręt, potem dokręcać do uzyskania styku i jeszcze dokręcić pół obrotu). I dużo innych rzeczy. Czujniki temperatury ( w przeływomierzu i na króćću od płynu chł.), sam przepływomierz. Ja bym jeszcze poszukał nieszczelności. Może przejedź się jednak na VAG, choć jak wynika z doświadczeń on rzadko daje odpowiedź co jest uwaklone.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krzysiek1980
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: krzysiek1980 » pn maja 22, 2006 20:21

bylem dzisiaj na vagu i nic nie pokazalo -bo dzis przy okazji pierd.......!!!mi cewka poraz drugi tylko ta ci mi jebnela to byla firmy krzak no i przy okazji podlonczyli mnie pod vaga nic nie wykazalo CZY MOZE BYC JAKAS PRZYCZYNA PADANIA CEWKI



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 22, 2006 20:51

nic mi nie przychodzi do głowy tylko jej marna jakość lub dłuższy czas uwalone kable wysokiego napięcia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krzysiek1980
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: krzysiek1980 » wt maja 23, 2006 17:09

i tu mozesz miec racje duzo osob mi to muwiło ze to moze byc mina kabli one nie sa juz dobrej jakosci



Awatar użytkownika
kabuz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt mar 07, 2006 15:31
Lokalizacja: lubin
Kontakt:

Post autor: kabuz » wt maja 23, 2006 17:53

tez mam duzy problem z obrotami po wymienie uszcelki pod głowica obroty skaczą tylko na cieplym silniku wymieniłem kable, swiece, kopułke,sonde 6mieciecy temu palec, czujnik temperatury,obtoty skaczą od 1000 do 800 i silnik chodz nie ruwno.juz niemam sily i niewiem co jest
mk3 1.8 abs 90k



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 90 gości