Twardy pedał sprzęgła.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

manieks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 28, 2006 11:15
Lokalizacja: Olsztyn

Twardy pedał sprzęgła.

Post autor: manieks » wt maja 23, 2006 11:29

Witam
Od pewnego czas umam problem ze sprzęgłem. Wciśnięcio go wymaga znacznej siły. Jest twardy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32783
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 23, 2006 11:35

wpuśc trochę oleju strzykawką w linkę z obu stron.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 23, 2006 14:50

żadnych innych obiawów nie masz mamy rozumieć ? jezeli tak to faktycznie może byc linka zapieczona chociaz nie koniecznie ja osobiscie stawiał bym na widełki w obudowie sprzegła które rozłanczają łozysko oporowe tarczę



vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » wt maja 23, 2006 15:09

docisk sprzęgła może też być na wykończemiu :bajer:


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » wt maja 23, 2006 15:34

Może sie zdać dziwne ale moim 1.6 td chodzi sprzęgło prawie tak lekko jak pedał gazu ... pierwsze co naoliw linke jak dalej bedzie lipa to musisz głebiej szukac wad ...


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Mati_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 14:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Mati_2 » wt maja 23, 2006 16:07

Moim zdaniem nie wpuszczalbym oleju do pancerza poniewaz ja tak mialem ze ciezko chodzila i wlewalem tam olej, wiadomo jak sie jezdzi to syfu sie nazbiera i wszystko wlazi do pancerza po naoliwionej lince i po jakims czasie szlag ja trafia, wieksze opory, az w koncu stanalem na srodku drogi bez sprzegla i tyle sie nacieszylem jak mi lekko sprzegielko kiedys chodzilo. Wedlug mnie pancerz linki powinien miec w srodku jakis teflon, lub co kolwiek po czym sie tam slizga i to powinno wystarczyc, a jak zaczyna ciezko chodzic, to znaczy ze moze juz sie gdzies przetarla i stawia opor w pancerzu. Niestety musialem wymienic na nowa, wiec ja nie polecam smarowania linki, chyba ze ktos wymysli jakis konkretny patent, aby zabezpieczyc ja przed dostaniem sie syfu.Pozdrawiam :grin:


Puławski klub VW: emotionvw.w.interia.pl

Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » wt maja 23, 2006 16:55

jezeli ciezko chopdzi sprzeglo to chyba linka hamulcowa sie konczy i niedlugo pier.... no własnioe


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt maja 23, 2006 17:15

Mati_2, Jak by w pancerzu miał być teflon to i linka musiała by być z teflonu :) Przy stalowej lince nic by z tego teflonu nie zostało po tygodniu. Dlatego właśnie nie wolno skrobać nożem ani widelcem teflonowych patelni :grin:


=-Pinhead-=

robbox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: robbox » wt maja 23, 2006 17:20

Pinhead pisze:Jak by w pancerzu miał być teflon to i linka musiała by być z teflonu
wlasnie ze sa linki z teflonem w srodu - nie wiem czy w samochodzch tez ale do rowerow sa bo mam takie



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt maja 23, 2006 17:27

To linka musi być z jakiegoś miękkiego metalu, inaczej zdarł by się teflon.

Pozatym to i tak najlepiej wlać troche gęstego oleju w linke np.przekładniowego żeby nie wypłynoł po kilku dniach. Do samego pancerza wiele syfu się nie dostaje a to co się dostaje i tak lepiej będzie się ślizgać z olejem niż bez niego.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » wt maja 23, 2006 17:35

Kurcze ja też mam taki problem z tym sprzęgłem. Pedał jest twardy. Trzeba trochę siły, żeby go wcisnąć. Tyle tylko, że u mnie wydobywa się jeszcze takie dziwne skrzypienie w komorze silnika przy skrzyni. Tak jakby coś o coś tarło, albo sie juz zużyło. Na bank nie jest to u mnie linka bo ta działa poprawnie. Ktos kiedyś mi pisał, że to może być łożysko oporowe, ale ja się na tym nie znam. Co wy o tym myślicie?

pozdrawiam i czekam na odpowiedzi



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 23, 2006 20:45

jeżeli skrzypienie to faktycznie może byc przytarty wałek sprzęgłowy i łozysko oporowe nie wchodzi płunnie



Awatar użytkownika
pico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw sie 04, 2005 00:34
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: pico » śr maja 24, 2006 11:58

mam taki sam problem pedał chodzi cieżko i wydobwa sie lekkie skrzypienie
napewno to nie linka
zachodze w głowe jak bez wyciąganie skrzyni nasmarować wałek widełek bo mysle że tam jest problem.czy może ma ktoś jakąś metode



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr maja 24, 2006 17:15

nie musisz wyciągać skrzyni biegów ! wystarczy odciągnąć ją na bok po uprzednim rozkręceniu rozłączeniu jej od kosza ale jak tego nie robiłes to sam się będziesz męczył a do tego musisz wyciągnąć odsunac na bok całą półośkę razem z przegubem także jest trochę roboty wiem bo wymieniałem łozysko oporowe



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 204 gości