Jak sprawdzic sprawność amortyzatorów??? (mam wyjete z auta)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Jak sprawdzic sprawność amortyzatorów??? (mam wyjete z auta)

Post autor: zbycho » wt maja 23, 2006 10:18

witam!!! musiałem zmienić odboje amotyzatorów bo były juz rozsypane a autko strasznie dobijało na dziurach. wyjąłem amorki i jeden chodzi znacznie cieżej jak drugi. śladów oleju nie ma.
w związku z tym mam pytanie
Jak ciężko powinny chodzić amorki podczas wciskania i wysiskania ręką???
Dzieki za odp.
POZDRAWIAM!!!


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 23, 2006 10:24

powiem tak wcisnąć z oporem a wyjąć juz nie tak łatwo

[ Dodano: Wto Maj 23, 2006 10:26 ]
nie da się określić jak cięzko z jaką siłą KN



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt maja 23, 2006 10:47

Dokładnie, wcisnąć nie jest tak źle, ale wyciągnąć powinno być w miarę ciężko.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » wt maja 23, 2006 10:51

z prwaj strony wciskałem i wyciągałem ręka bez wiekszych problemów z lewj troszke gorzej musiałem sie podnieśc i oprzec amor o ziemie bo przy lewym to sobie siedziałem
co o tym myslicie???


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 23, 2006 10:59

prawa strona zużyta na maxa ale jak będziesz wymieniał to tylko 2 strony na raz

[ Dodano: Wto Maj 23, 2006 11:04 ]
może prawa stronę miałes zawsze dociązona pobocze itp itd dlatego szybciej go trajił szlag



zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » wt maja 23, 2006 13:46

a czy amorki z wersji nornalnych róznią sie od wersji GT bo przy okazji wymiany chciałbym deikatnie go obniżyć.
Czy jest to możliwe bez wymiany spręzyn???
Chciałbym zakupić KAYABA co o tym myslicie???


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

wjmail
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 18, 2006 14:21
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: wjmail » wt maja 23, 2006 14:27

Witam, podczepię się do tematu. Autko siadło mi na lewym przodzie (różnica między prawą i lewą stroną na wysokości nadkola ok. 5-8cm). Poszedł amortyzator, czy też może to być coś innego?


wj78@[NoSpaM]wp.pl
(aby wysłać do mnie maila proszę usunąć [NoSpaM] z adresu)

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt maja 23, 2006 14:38

wjmail pisze:Autko siadło mi na lewym przodzie (różnica między prawą i lewą stroną na wysokości nadkola ok. 5-8cm). Poszedł amortyzator, czy też może to być coś innego?
Od amorka wysokość autka nie zależy, w twoim przypadku napewno pękła sprężyna.
zbycho pisze:chciałbym deikatnie go obniżyć.
Czy jest to możliwe bez wymiany spręzyn???
Podejrzewam że raczej sprężyny też muszą być nowe, bo są wtedy krótsze i twardsze


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 23, 2006 14:45



Witam, podczepię się do tematu. Autko siadło mi na lewym przodzie (różnica między prawą i lewą stroną na wysokości nadkola ok. 5-8cm). Poszedł amortyzator, czy też może to być coś innego?
_________________
wj78@[NoSpaM]wp.pl
(aby wysłać do mnie maila proszę usunąć [NoSpaM] z adresu) jeżeli tak nisko usiadł może być spręzyna peknięta ale ? no sprwdz czy za bardzo nie buja nim jezeli tak to nie tłumi ci amorek



Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » wt maja 23, 2006 17:20

zbycho pisze:a czy amorki z wersji nornalnych róznią sie od wersji GT bo przy okazji wymiany chciałbym deikatnie go obniżyć.
Czy jest to możliwe bez wymiany spręzyn???
Chciałbym zakupić KAYABA co o tym myslicie???
Wersja GT jest niższa od standardu o 1 cm jak chcesz więcej kup spreżyny od GTI i amorki od GTI.

[ Dodano: Wto Maj 23, 2006 17:21 ]
W wersji GT idą standardowe amorki.



zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » wt maja 23, 2006 21:32

a czy moge zamontować spręzyny standart i amorki od wersji GTi???


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 100 gości