stukanie w silniku a kompresja

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SwiRek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr lis 30, 2005 13:18
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

stukanie w silniku a kompresja

Post autor: SwiRek » pn maja 22, 2006 10:11

Witam!
wczoraj gdy odpalilem swojego golfika doszly mnie jakies dziwne dzwieki na wolnych obrotach, no to maska do gory i slucham, dziek jakby dochodzil z klawiatury?!, przeszukalem troche forum, ale dzis rano wzialem barometr w lape i zmierzylem kompresje:
1. 13
2. 11
3. 7,5
4. 11

jak widac ewidentnie cos jest nie tak... tylko co? popychacz? zawor? jesli popychacz to wymieniac wszystkie? i do tego walek? jak kiedys mialem cinkola to jak walnal popychacz to odrazu zmienialo sie z walkiem rozrzadu, bo jak sie zmienilo same popychacze to w krotkim czasie problem powracal.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn maja 22, 2006 10:13

SwiRek pisze: tylko co?
No to teraz próba olejowa, aby ustalić czy nieszczelnośc jest na zaworach (głowicy) czy pomiędzy tłokiem a cylindrem


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

SwiRek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr lis 30, 2005 13:18
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: SwiRek » pn maja 22, 2006 11:53

mozesz jasniej?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn maja 22, 2006 14:50

mozesz jasniej?
Robisz pomiar ciśnienia sprężania tak jak robiłeś z tym że wcześniej do cylindra który mierzysz wstrzykujesz 100 ml oleju silnikowego. Jeżeli ciśnienie sprężania wzrośnie w stosunku pomiaru bez oleju to oznacza że pierścienie, czy sam cylinder jest już wyjechany. Jeżeli nic nie wzrośnie to znaczy że trzeba szukać w stronę głowicy (bo tam ucieka kompresja)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

PawelP

Post autor: PawelP » pn maja 22, 2006 17:42

sprawdź jeszcze raz - i na zimnym silniku - może jakiś błąd pomiaru - stuki spod klawiatury na początku mogą być, zanim jeszcze popychacze hydrauliczne się nie ustawią - ja bym jeszcze nie rozpaczał nad silnikiem. A skąd masz przyrząd do mierzenia ciśnienia?



SwiRek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr lis 30, 2005 13:18
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: SwiRek » pn maja 22, 2006 18:41

no raczej codziennnie nie ustawiaja sie popychacze :/ mnie sie wydaje ze raczej pierscienie odpadaja no ale sprawdze.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 500 gości