[mkI] Pompa paliwa, małe zapytanie...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

[mkI] Pompa paliwa, małe zapytanie...

Post autor: melon » ndz sty 23, 2005 15:13

mam silnik 1.1 na gazniku iu mam mozliwosc załozenia głowicy od silnika 1,3 z wielopunktowym wtryskiem paliwa i terz mam pytanie;

czy moze załozyc jakąś pompe przelotową na układ paliwowy bo w zbiorniku nie mam pompy i czy ona wystarczy?

od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » ndz sty 23, 2005 16:05

Nie rozumiem ! Wymieniasz głowicę, montujesz pompe i auto już śmiga na wtrysku! A co z resztą ; instalacja ,czujniki, sterownik , sonda, katalizator i inne.



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » ndz sty 23, 2005 17:36

czego tu nie rozumiec?

zbiorniki w gaznikowcach maja tylko pływak i 2 rurki od gory zbiornika przez jedna rurke jest zasysane paliwo a 2 to powrot ,a pompe maja mechaniczna napedzaną wałkiem rozrzadu(silnik 1.1)

a zbiorniki w silnikach z wtryskiem maja pompe elektryczna zalewaną na dole zbiornika ......

i teraz sie pytam czy moge załozyc pompe przelotową !!! na układ paliwowy powiedzmy pod podwoziem(na przewód paliwa) ....



Hoover
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt paź 12, 2004 16:09
Lokalizacja: VaWa VaWer

Post autor: Hoover » ndz sty 23, 2005 17:38

No właśnie, coś musi sterować tymi wtryskami, za dużo rzeczy trzeba zmieniać, jakby to było tak, jak mówisz, to gaźników by już wogóle nie było. Do tego dochodzi komputer, przepływomierz, liczne czujniki, instalka, kolektor dolotowy jest inny.



Hoover
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt paź 12, 2004 16:09
Lokalizacja: VaWa VaWer

Post autor: Hoover » ndz sty 23, 2005 17:41

Ale ta pompa musi mieć jakieś zasilanie, w jaki sposób bedzie dostawać sygnał, że ma wpompować wiecej paliwa np. przy wyprzedzaniu lub przyspieszaniu. To nie jest takie proste na jakie sie wydaje.



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » ndz sty 23, 2005 18:18

Jeżeli się pytasz tylko czy można zamontować pompe przelotową .
Można, mają takie wtryski mechaniczne ciśnienie ok. 10 bar.
I jak sobie z tym poradzi regulator np. mono wtrysku ,który to potrzebuje tylko 1 bar do wtryskiwacza. A przewody paliwowe od instalacji gażnikowej wytrzymają!! ( pracują wzakresie 0,2 -0,3 bar)



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz sty 23, 2005 20:27

możesz założyc pompe na zewnątrz zbiornika ale może się zdażyć że jak się zapowietrzy przewód pomiedzy pompą a smokiem to bedzie lipa może nie zassać ja czasami tak mam ja przedobrze z paliwem :)

jeżeli chłop sie pyta cz mozna załozyć pompe to to piszcie na temat


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

rafka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw paź 28, 2004 19:32

Post autor: rafka » ndz sty 23, 2005 21:36

jak masz wtrysk od 1.3 to zapodaj pompe od niego ,ona jest mocowana na zewnątrz zbiornika



rafka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw paź 28, 2004 19:32

Post autor: rafka » ndz sty 23, 2005 21:40

jak masz wtrysk od 1.3 to zapodaj pompe od niego ,ona jest mocowana na zewnątrz zbiornika



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » ndz sty 23, 2005 22:17

ludzie dlaczego wy komplikujecie sprawe,mi chodzi tylko oto czy taka pompa przelotowa ,pociagnie mi tyle wachy zeby wtryski miały czym sikac?



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz sty 23, 2005 22:28

pociągnie ale w orginale są dwie pompy


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » ndz sty 23, 2005 23:08

Więc krótko i węzłowato każda pompa przelotowa (od wtrysku) zadowoli twoją głowicę 1,3 pod względem ciśnienia i wydajności ..... kropka



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » ndz sty 23, 2005 23:57

dobra ,a teraz troche inaczej

a sama pompa montowana w zbiornik bo mam pompe od punto 1.2 montowana w zbiornik.
Czy sama pompa w zbiorniku pociagnie?



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » pn sty 24, 2005 00:03

Jeżeli jest też od wielopunktu i będzie dawać minimum ze 3 bar to będzie śmigać.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 271 gości